Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.


Rachel

Anbefalte innlegg

5 hours ago, AnonymBruker said:

Luftsuppe og venteboller... orker ikke tenke ut noe🤓

Anonymkode: b44ca...2db

Luftsuppe og venteboller kan bli mye moro. Jeg er visst på samme nivå som deg i dag, men jeg har egentlig litt lyst på kylingvinger, så hvis jeg kommer meg innom butikken blir det nok til at jeg velger det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gryte a la Jerry fra fryser'n.  Rører inn to skiver kjøttpudding, poteter og en sauseskvett fra i går i terninger, og en boks chilibønner. Blir mye middag og sikkert til nattmat.

Ferske baguetter med smør og sukkerertknask på siden.

Endret av Jerry Lee
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

28 minutter siden, Moonlight40 skrev:

Pannekaker med bacon, dessert:  pannekaker og is 😋

:spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ravioli i dag. Har lagd ostesaus og tomatsaus, og fyller med kjøttdeig, bacon,skinke og kantarell. Og så har jeg lagd salat med fetaost, agurk, div grønt og oliven. Jeg bruker veldig sjelden dressing i salat, jeg liker ikke det så godt, men sitronsaft er et must. Og olivenolje da 🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Senere i kveld blir det hjemmelaget pizza, så middagen nå er stekt sopp og hvitløk iblandet nudler og teriyakisaus.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal vi lage en karrikylling-gryte med vårløk, brokkoli, paprika og løk-ris ved siden av. Lenge siden vi har lagd den, og den er så god! 😋:spise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nattmat"middag" var rester av middagen i går.

 

Frokost"middag"  :  To bløtkokte egg og skiver med kaviar. To skiver med hardkokte egg og appetittsild. Iskald melk, sterk kokekaffe og en tjukk Rød 3.   Ute på kjøkkenverandaen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, Prague skrev:

I dag skal vi lage en karrikylling-gryte med vårløk, brokkoli, paprika og løk-ris ved siden av. Lenge siden vi har lagd den, og den er så god! 😋:spise:

Har du oppskrift?

Anonymkode: d56b2...1e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du oppskrift?

Anonymkode: d56b2...1e6

https://rundtspisebordet.blogspot.com/2011/08/kinesisk-kylling-i-karri.html

Denne bruker jeg. Varierer grønnsaker litt ettersom, men bruker stort sett de vi hadde i går. Bruker å skjære opp brokkolistilken i tynne staver også. ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 hours ago, Jerry Lee said:

Nattmat"middag" var rester av middagen i går.

 

Frokost"middag"  :  To bløtkokte egg og skiver med kaviar. To skiver med hardkokte egg og appetittsild. Iskald melk, sterk kokekaffe og en tjukk Rød 3.   Ute på kjøkkenverandaen.

Likte denne 😛 

Det er min sedvanlige frokost. Klarer ikke mat om morgenen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

9 minutter siden, Pjolterbeist skrev:

Likte denne 😛 

 

Det er min sedvanlige frokost. Klarer ikke mat om morgenen. 

Hehe...   😉

 

Egentlig ikke frokostmenneske jeg, heller.  Men døgnrytmen er på trynet...og vet ikke når jeg spiser...  men røyk og kaffe er alltid første pri.

Endret av Jerry Lee
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Jerry Lee said:

 

Hehe...   😉

 

Egentlig ikke frokostmenneske jeg, heller.  Men døgnrytmen er på trynet...og vet ikke når jeg spiser...  men røyk og kaffe er alltid første pri.

Døgnrytmen er blitt ganske kaotisk her også etter tre uker i karantene, så du er ikke alene :klem:

Med tilstrekkelige mengder kaffe, tobakk, og Snurring kommer i allefall vi til å klare oss fint, vennen min! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Pjolterbeist skrev:

Døgnrytmen er blitt ganske kaotisk her også etter tre uker i karantene, så du er ikke alene :klem:

 

Med tilstrekkelige mengder kaffe, tobakk, og Snurring kommer i allefall vi til å klare oss fint, vennen min! 

Ikke sant...? Og verre enn vanlig.

 

Ja... men du har jo ikke Snurring...   :fnise:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...