Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.


Rachel

Anbefalte innlegg

Søtpotetfries i ovnen  nå og i panna freser ferdig stekt og strimlet kylling, rødløk, paprika og sukkererter.

Sulten etter jobb og dette skal smake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde litt restemat som jeg stekte opp og stappa i pitabrød. 

Anonymkode: 88090...5b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag blir det pastagrateng: Gnocchi i tomatsaus, gratinert i ovnen med mozarella, og en god mengde fersk basilikum. 

Anonymkode: 79da0...3e7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk lyst på pytt i panne, helt enkelt med poteter, løk og kjøttdeig. Men klokka er jo bare 8 om morgenen, så jeg kan sikkert forandre mening mange ganger enda. Først ut på tur, så mat :)              

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Søndag er reste-dag, så her blir det meksikansk gryte med det jeg finner av grønnsaker, chilibønner, ris og kesam til.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svigers serverer biff og fløtegratinerte poteter. Jeg står for desserten som blir ostekake i glass med jordbær på toppen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bacalao. Det er en rett jeg spiser hvert tiende år. Men så godt!  Hadde mine berømmelige scones til da. Jeg elsker scones med mye ost i seg. Det smakte. 🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag hadde jeg blomkålris og wokblanding fra Rema1000 med grillkylling ved siden av. Det var ganske så godt, men jeg kommer nok til å lage blomkålrisen selv fremover, tror det blir billigere i lengden. Var fine biter i den ferdige, det er sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Inspirert av tråden her, thaisuppe med scampi. Og hvitløksbaguetter. Noe helt nytt her, men vi spiste bra alle sammen. Min bror, kokken er ikke vrang han. Det syns jeg er fint. Han rynker sjelden på nesen. "Men du et nå deg da"sier ham og smiler. "Alt du lager er nå spiselig" men jeg får mest skryt for kjøttkakene og sconsene mine 🙂

Endret av SoWhat?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ovnsbakt laks med dijonsennep og estragon. Med dampet asparges- og amadinepotet- salat.

Anonymkode: 79da0...3e7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...