Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Pasta med sellerirot, purre, tomater , laks og fløte. Salat til.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet (endret)

Ostepølse med bacon rundt i brød ,med ketchup, sennep og sprøløk.

Endret av AthenaRavenLuna
Skrevet

Fant ei pakke med vårrullpapir i fryseren, så da blir det vårruller 😍

Anonymkode: 88090...5b2

Skrevet

Pulled chicken og coleslaw i burgerbrød. Har søtpoteter og lurer på å lage fries og.

• Liker 1
Skrevet

I dag blir det taco, det skal bli godt. 😋 I går fikk vi servert en nydelig gryterett med asiatiske smaker. 

Skrevet

Helstekt kylling lemonata - med smør, sitron, bacon, urter og hvitløk. Hasselbackpoteter i form med rosmarin. Smør- og hvitløksdampet asparges. 

Anonymkode: 79da0...3e7

• Liker 2
Skrevet

Hjemmelaget lasagne, salat og dressing.

• Liker 1
Skrevet

Lagde stekt bacon, oppskjært fløtepudding i små biter og blandet det i hjemmelaget hvit saus med masse reker. Tømte oppi en boks etter, og serverte i skjell. Alle jeg serverer det til liker det! Tilmed indere og asiatere. Morsomt 🙂

• Liker 3
Skrevet

Ovnsstekte rotgrønnsaker og røkte kjøttpølser. Håper jeg har en pakke surkål til😋.

• Liker 3
Skrevet

I dag er det små pizzaer til forrett. Men tomatsaus og masse sopp og parmesan. Ikke noe kjøtt, og friske salatblader på for servering. Det er kjempegodt med ordentlig tomatsaus på. 

Hovedrett blir suppe med kål og andre grønnsaker og kjøttboller. Lager fyldige supper, og med masse pepper 🙂

Dessert blir karamellpudding. Jeg lager ikke normalt tre-retters altså! Men fikk lyst i dag da det kommer tre til middag. 

• Liker 1
Skrevet

Chilli con carne. Jeg tilsetter alltid bittelitt kanel og kokesjokolade i min variant. Servert med fersk koriander og litt Creme Fraiche, og med surdeigsbrød ved siden av. 

Anonymkode: 01014...896

• Liker 1
Skrevet

Frossenpizza. Vært på skautur i hele dag så da unner jeg meg noe lettvint her jeg sitter med gnagsår på hæla 😆

Skrevet

Svigermor serverte en utrolig god hyrdepai og nystekte baguetter med meierismør. 

Skrevet

Anguskarbonader og potetmos. Kokte gulrøtter blir det sikkert også

• Liker 2
Skrevet

Mexicansk salat, den ferdige. Kikerter oppi. Kveldsvakt i dag.

• Liker 1
Skrevet

Blir indisk. Servert med hvitløksbaguetter siden gubben absolutt ville ha det i dag 

Skrevet

Har laget kyllinggryte med quinoa.

• Liker 1
Skrevet

Jeg spiste cæsarsalat, men valgte å supplere med ni biter nigiri noen timer etterpå.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...