Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.


Rachel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I dag smæska jeg sammen stekt ris, stekte poteter, kyllingbiter, litt skinke og bacon. Og så hadde jeg fetaost i til meg selv, og rømmedressing til de andre. Grovt brød ved siden av. Det var en rar middag, men smakte ihvertfall såpass at alt ble spist opp. Jeg mangler litt fantasi om dagen 🙂 men så lenge vi får mat bør vi ikke klage for mye tenker jeg

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har lyst på ferske reker, men det er litt kjedelig å spise alene, syns jeg, så det blir sikkert kylling i en eller annen form. Eller pizza. Pizza er alltid godt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tatt opp kjøttdeig fra fryseren. Så da tenker jeg det blir hamburgere. Mulig jeg har en søtpotet i kjøleskapet jeg kan lage fries av 😍

Anonymkode: 88090...5b2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag lagde jeg skjell med hjemmelaget hvit saus og fløtepudding i biter. Hadde lagt etter i vann og kokte ferske gulrøtter som jeg skar i små biter. Og så reker og baconbiter på toppen. Tre av gjestene hadde aldri smakt det før, så jobbet litt ekstra med dette. De syns det var en rar rett, men likte det godt. Hadde grønn salat med salte agurker og lime over. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lasagne med digg tomatsaus med masse grønnsaker. Løk, vårløk, hvitløk, chili, sopp, squash, gulrot, paprika og tomater, røde linser, basilikum og bittelitt kajennepepper. Står i ovnen as we speak 😀 Serveres med grønnkålpesto (hadde rester av grønnkål fra tidligere i uka).

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag lagde jeg risotto med kjøttbiter av reinsdyr og flere typer sopp og stekte tomater. Hadde hvitt nybakt brød ved siden av. Jeg er ikke stor fan av ris, men noen ganger smaker det godt. Var inne på tanken å sløyfe tomatene, og heller lage brun saus, men min erkeitalienske tante spiste også her, så at jeg brukte reinsdyrkjøtt var utskeielse nok ;-) men hun likte det da. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svinekoteletter med saus, poteter, brokkolistilk og gulrøtter. Vaniljeis med karamellsaus til dessert.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...