Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lagde salat med oliven og fetaost. Hadde kyllingfilet ved siden av. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sosekjøtt til middag og siden mannen har bursdag så har vi hjemmelaga hermetiske pærer og is til dessert!😄

Anonymkode: f915f...d7f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

I dag ble det hjemmelaget suppe av røde linser, gulrøtter, appelsinsaft og kokosmelk med hvitløksbagette 

Anonymkode: f78b4...2d1

• Liker 1
Skrevet

I dag skal jeg ha grandis med tilsatt aromasopp og revet ost. :spise: 

• Liker 1
Skrevet

I dag ble det enkel, men god taco. Kjøttdeig med tacokrydder, maispuré og tomat/agurk/rødløk/koriander. I tortiallelefser. 

Anonymkode: 13612...3b9

• Liker 2
Skrevet

Taco her også, etter man tager hva man haver-prinsippet. Løk, hvitløk, smuldret tofu og noen søtpotet-rester stekt med krydder. Paprika, ost, salsa, rømme og en god skvis lime på toppen, i tortillalefser.

Skrevet

Stekt pepret laks i skiver med poteter, rårevne og kokte gulrøtter, remulade, sitron og smeltet smør.

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Omelett med spekeskinke, sopp, paprika og ost på brødskive.

Skrevet

Stekt kyllingfilet med ris og grønnsaker fra i går med tzatziki.

• Liker 1
Skrevet

Alt jeg visste var at jeg hadde lyst på rømme i dag, så da kjøpte jeg ørret og stekte det med råkost til. 

• Liker 1
Skrevet

Vegetarbolognese med fullkornspasta. Finhakket en løk, 4 passelige sjampinjonger, 1 stangselleri, 1 søt paprika, raspet 3 små gulrøtter og hadde i en boks røde linser. Blandet i to ss tomatpuré, en boks hakkede tomater og diverse krydder. (I tillegg til litt vann) Det ble faktisk veldig godt. Tror trikset for at det skal ligne mer på "kjøttdeig" er skjære alt i veldig små biter. Jeg kunne sikkert latt det koke litt lenger. Tror det hadde blitt bedre, men var litt for sulten.

Anonymkode: ff9dd...8d0

• Liker 1
Skrevet

'Crispy' kylling i pitabrød med rømmedressing, salat, tomat, agurk og ananas.

• Liker 2
Skrevet

I dag blir det en iten frossenpizza eller falafel i pitabrød. Jeg må se hva som frister mest, men det er hva jeg har :)

• Liker 2
Skrevet

Lys lapskaus fra Coop/Dagens med Korni flatbrød og tyttebærsyltetøy.

Lettvint, og jeg syns den er god.

• Liker 1
Skrevet

Fra å tenke pizza, taco og kebab, endte det med kalkun og stekt grønnkål og stekte rosenkål ved siden av. Litt potetstappe og god saus. Men manglet tyttebær uten at det gjorde så mye. 

• Liker 1
Skrevet

Svinefilet,poteter og bernaise. Glemte å kjøpe grønnsaker,men var godt likevel.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...