Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.


Rachel

Anbefalte innlegg

Burgundgryte fra fryseboksen. Jeg lager (nesten) alltid mye middag hvis det er noe som kan fryses, så har jeg lettvint middag innimellom. Jeg liker det.

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag ble det pasta med kremet saus av avocado, raspa brokkoli, rista solsikkekjerner, parmesan og hvitløk

Anonymkode: f78b4...2d1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lagde makaronistuing. Stekte rester av kokte kjøttboller og hadde poteter til. Bruns saus og raspede gulrøtter. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rester. 2 små pizzaer siden jeg hadde litt deig liggende etter helgen, hadde på litt påleggsskinke, litt grillpølse og resten av osten. De ble ganske små, så stekte noen nuggets også jeg hadde liggende

Anonymkode: 88090...5b2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menyvarmdisk-pytt i panne sprites opp med mer stekt potet, stekt gulrot, stekte baconterninger og rå løk. Speilegg over.

Tomatbønner og tyttebærsyltetøy på si'a.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pyttipanne med ekstra bacon, egg og brød blir det i løpet av kvelden. Litt grønt ved siden av. Det er det jeg gidder å lage i dag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag gjør jeg det enkelt, kjøpte meksikansk gryte og kjøttdeig. Hadde tenkt å lage stekt ris, men er for sliten til å stå på kjøkkenet mer enn jeg må, så da blir det lettvint :)

Anonymkode: f792c...cfc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Shakshuka. Lager en spicy tomatsaus av olivenolje, hvitløk, løk, paprika, chili, krydder og tomater. Knekker egg oppi og posjerer de i sausen. Smuldret fetaost og persille på toppen, pitabrød ved siden av 😋

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble påvirket av 4-stjernes middag i går, og tenkte at det er sjukt lenge siden jeg lagde ravioli. 

Gikk i butikken og kjøpte spekeskinke, ferske sopp og kjøttdeig og bacon. Og litt ymse ost. 

Brukte noen timer på det, men det ble godt med frisk salat med sitron over. Himla godt  😄

ps. har aldri brukt spekeskinke i før, men det var godt. Med asparges 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, Thildamor skrev:

Pyttipanne med ekstra bacon, egg og brød blir det i løpet av kvelden. Litt grønt ved siden av. Det er det jeg gidder å lage i dag.

You don't say...mat-tyv.    😉

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiskewraps med masse forskjellige grønnsaker i dag, hjemmelaget lasagne i går. 😁

Anonymkode: 2761c...403

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...