Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

I dag ble det enkelt. Stakk innom Shell og kjøpte ei bøtte med Crispy fries chicken 😁 syns jeg fortjente det etter en tur på et par mil

Anonymkode: 88090...5b2

Høm.  Er dette noe a la KFC?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skal lage chili sin carne i dag :)

Anonymkode: f792c...cfc

• Liker 1
Skrevet
På Friday, January 03, 2020 den 17.44, Muskath skrev:

Det er rotgrønnsaker som er kokt sammen med kjøttdeig og løk. Egentlig skal det være kjøttdeig fra elg, men det har jeg ikke. 

Litt sent svar...men det har jeg spist mye som liten.   Tok litt tid her før jeg forsto du prater om min bestemors elghakk .   :spise:

AnonymBruker
Skrevet
34 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Høm.  Er dette noe a la KFC?

Ja det er det. Litt smakløst, men ganske godt likevel

• Liker 1
Skrevet

I dag har jeg lagd suppe med grønnsaker og kjøttboller. Jeg elsker kål, så det er det oppi også. Var litt usikker på hva jeg skulle servere ved siden av, men fant ut at daggamle baguetter får duge. Jeg steker dem et par min i stekeovnen. Det tåler de, og da smaker de nesten ferske.

Jeg bryr meg ikke om at brød osv er noen dager gammelt. Faktisk foretrekker jeg at fulkorn/grovt brød er det! Men noen er mer kresne her...:-D 

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er det. Litt smakløst, men ganske godt likevel

Oki.  Men man kan kanskje krydre litt sjøl?

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Jerry Lee skrev:

Oki.  Men man kan kanskje krydre litt sjøl?

Det kan man helt sikkert, men man får det jo ikke med i selve frityrrøra rundt kyllingen liksom. Men med litt god dip og saus til så blir det ganske bra 

• Liker 1
Skrevet

Fiskeburgere med makaronigrateng og salat.

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, Luna Llena skrev:

Hvor har du fått tak i villsvin ?

Jeg kjøpte det på Lidl. 

Skrevet
1 time siden, Eun skrev:

Fiskeburgere med makaronigrateng og salat.

Makaronigrateng er godt! Da vet jeg hva det blir i morgen 🙂

• Liker 1
Skrevet

Stekt halloumi, ovnsbakte søtpotetfries, og en stor bolle brokkoli slaw (brokkoli, rødløk og selleri snittet fint, gjerne på mandolin; rista valnøtter; tørka tranebær; og masse creamy dressing av gresk yoghurt, eplecidereddik, sukker, salt og pepper). 😊😋

• Liker 2
Gjest Villfisker
Skrevet

Slenger inn hel og deilig kylling. Så har jeg for flere dager. Skal spise lårene i dag, og drikke all den deilige krafta :sikle:

Skrevet
6 timer siden, MarianneE skrev:

Uten å informere mann og barn har jeg innført en kjøttfri middag i uka. Så idag blir det grønnsakscurry med søtpotet fra bloggen Matpåbordet.

Og det smakte utrolig godt! 

• Liker 3
Skrevet
6 hours ago, Jerry Lee said:

Litt sent svar...men det har jeg spist mye som liten.   Tok litt tid her før jeg forsto du prater om min bestemors elghakk .   :spise:

Ja, jeg har det også fra min bestemor. Det er egentlig ikke så mye grønnsaker, men jeg har laget min egen vri. 🥕🥦🥬🌶

• Liker 1
Gjest Villfisker
Skrevet
4 minutter siden, Purple lady skrev:

Stekt egg & bacon 

Liker ikke bacon selv. Men pluss til deg likevel for å slå inn et slag for lettvint og helt grei middag i hverdagen :) 

Skrevet

Kjøttkaker, potetmos, makaroni og saus.

• Liker 3
Skrevet
5 timer siden, Muskath skrev:

Ja, jeg har det også fra min bestemor. Det er egentlig ikke så mye grønnsaker, men jeg har laget min egen vri. 🥕🥦🥬🌶

☺   Mener min bestemor også hadde i tynnskåret elgkjøtt. Det som i dag heter skav.

Skrevet

Nattmat"middag".

Fiskekaker på brød med revet gulrot, remulade, pepper og sitron.

• Liker 1
Skrevet

Rester av makaronigrateng med Liv Laga-burger, brun saus og salat.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...