Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 time siden, Sola de skrev:

Risengrynsgrøt :sikle:

1 time siden, SoWhat? skrev:

Fra å tenke pizza, taco og kebab, endte det med kalkun og stekt grønnkål og stekte rosenkål ved siden av. Litt potetstappe og god saus. Men manglet tyttebær uten at det gjorde så mye. 

6 minutter siden, Chantielle skrev:

Svinefilet,poteter og bernaise. Glemte å kjøpe grønnsaker,men var godt likevel.

:spise:     Kos dere.  Spis pent, og god lørdagskveld.   😀

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, Jerry Lee skrev:

:spise:     Kos dere.  Spis pent, og god lørdagskveld.   😀

Det gjorde jeg, takk 🙂 ha en fin kveld du også!

• Liker 2
Skrevet

I dag skal vi ha bakt potet med stekte grønnsaker (løk, purre, paprika, squash, mais), bacon, ost, rømme og kryddersmør. 

Anonymkode: c0228...c0a

• Liker 1
Skrevet

Skal lage pai med bacon, purre og fetaost. Tenkte å ha litt valnøtter oppi også :sikle: God middag til alle. :) 

• Liker 4
Skrevet

I dag ble det hjemmelaget pad thai med crispy tofu. 😋

• Liker 1
Skrevet

Bakt potet med stekt champignon, stekte pølsebiter, ost, rødløk og meierismør. Og selvsagt et glass Pepsi Max. 

• Liker 1
Skrevet

I dag var vi 8 stk til middag så da ble det hjemmelaget pizza x2  med hjemmebakte bunner og hele pakka 😋 En til de voksne med kjøttdeig, skinke, pepperoni, ost, løk, paprika og sopp. Pluss en "barnevennlig" en til ungene uten paprika og sopp. Og min special blend pizzasaus på begge.

• Liker 1
Skrevet

Pinnekjøtt

• Liker 1
Skrevet

Nudler med woksaus av sesamolje, riseddik, sriracha og litt soyasaus.

Skrevet

Søndag hos oss er restematdag. Problemet er bare at vi ikke har særlig med rester denne uka 🙈 så får se hva jeg finner på. Mulig det blir noe enkelt som pytt i panne

Anonymkode: 88090...5b2

• Liker 1
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Søndag hos oss er restematdag. Problemet er bare at vi ikke har særlig med rester denne uka 🙈 så får se hva jeg finner på. Mulig det blir noe enkelt som pytt i panne

Samme her! 😂 Da ble nudler den beste løsningen 🍜

Skrevet

I dag blir det en av mine desidert favorittretter : kålruletter. Det er så godt. Med bakt potet og nå har jeg kjøpt tyttebærsyltetøy. Gleder meg til middag!

• Liker 2
Skrevet
33 minutter siden, Eun skrev:

Samme her! 😂 Da ble nudler den beste løsningen 🍜

Hmm nudler hørtes ganske godt ut faktisk. Har noen slappe vårløk i kjøleskapet også, så kanskje bare steke noe kjøtt med litt grønnsaker før man slenger i noe nudler og fond eller noe

takk for tipset 😊

Skrevet

Har laget saus av sjalottløk, tomater uten skinn og frø pluss litt paprika. Blanket løk og paprika, hadde i tomatene i småbiter pluss litt kyllingkraft av terning, sursøt saus, pepper og salt soyasaus og til slutt fløte. Skal steke kyllinglår og koke tagliatelle.Blir snart middag her.

• Liker 1
Skrevet

Enkel middag: div. stekte grønnsaker/løk og stekt fiskeburger, smør og krydder. :spise: 

• Liker 2
Skrevet
18 timer siden, KittyNose skrev:

I dag var vi 8 stk til middag så da ble det hjemmelaget pizza x2  med hjemmebakte bunner og hele pakka 😋 En til de voksne med kjøttdeig, skinke, pepperoni, ost, løk, paprika og sopp. Pluss en "barnevennlig" en til ungene uten paprika og sopp. Og min special blend pizzasaus på begge.

Er det godt å blande så mye ulikt kjøtt?

Anonymkode: cd0e6...0c1

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Er det godt å blande så mye ulikt kjøtt?

Anonymkode: cd0e6...0c1

Selvfølgelig er det det 😂

Anonymkode: 95d98...2f5

• Liker 5
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig er det det  Anonymkode: 95d98...2f5

Det skriver jeg under på. :jepp: 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...