Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I dag blir det stekt laks med blomkålpuré, brokkoli, brekkbønner og hvitvin- og fløtesaus

Anonymkode: f78b4...2d1

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

I dag tror jeg det blir en bakt søtpotet med skinke, ost og rømme

Anonymkode: 88090...5b2

Skrevet

Grønnsaksuppe med vegetarpølse og brød ved siden av.

• Liker 1
Skrevet

Ostepanetter med kylling, grønnsaker og poteter fra i går, masse tzatziki .

• Liker 1
Skrevet

Pai med løk og asparges. 😋

(Slår meg forresten at pai er supert til alle med nyttårsforsett om å enten spise mindre kjøtt eller redusere matsvinn. Super måte å bruke grønnsaksrester som begynner å bli litt slappe, en osteskalk, osv. Billig mat er det og. 😊)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

En blanding fra det som var i frys og skap i dag; ytrefilet av svin, gratinerte poteter, stekt tomat og surkålrester. 

Anonymkode: f9fc5...b90

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lagde hjemmelaget pizza (snurrer) med rester: hvit saus av CF, spekeskinke, revet gulost og parmesan. Ble veldig godt 😍

Anonymkode: 13612...3b9

• Liker 3
Skrevet

Kyllingnuggets, pommes noisettes, bearnaisesaus og salat.

• Liker 2
Skrevet

Steinbitkarbonader (jada...igjen) med poteter, grønnsaksblanding, rårevet gulrot, remulade og mye smeltet smør.

Skrevet

I dag blir det falafler med pitabrød, strimla kål, tomater, avokado og tsatsiki 😊

• Liker 1
Skrevet
22 minutter siden, Twilight_Sparkle said:

I dag blir det falafler med pitabrød, strimla kål, tomater, avokado og tsatsiki 😊

Nyt, det er jo så godt!

Jeg vil ha kyllingklubber og løkringer, det er det lenge siden jeg har hygget meg med en fredagskveld. 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Muskath skrev:

I dag lager jeg hakk.

Hva vil det si? 

Skrevet
11 minutter siden, MarianneE said:

Hva vil det si? 

Det er rotgrønnsaker som er kokt sammen med kjøttdeig og løk. Egentlig skal det være kjøttdeig fra elg, men det har jeg ikke. 

• Liker 1
Skrevet
19 minutter siden, Muskath skrev:

Det er rotgrønnsaker som er kokt sammen med kjøttdeig og løk. Egentlig skal det være kjøttdeig fra elg, men det har jeg ikke. 

Åja, men det har jeg spist og laget. Brukte elgkjøttdeig, poteter og gulrøtter bare. Veldig godt.

Skrevet
6 minutter siden, MarianneE said:

Åja, men det har jeg spist og laget. Brukte elgkjøttdeig, poteter og gulrøtter bare. Veldig godt.

Ja, det er godt ! 

AnonymBruker
Skrevet

Pizza i kveld, for å bruke opp litt rester etter jule- og nyttårsfeiring. Deig som har hevet siden i går kveld.

Den ene pizzaen hadde topping av crème fraîche + revet hvitløk, parmesan, rødløk og cherrytomater, og ble toppet med italiensk spekeskinke og ruccola etter steking. Den andre hadde Rørosrømme, stilton, gruyère, parmesan, frisk timian og masse steinfrie druer, også toppet med ruccola etter steking. En kraftig rosé å drikke til.

Anonymkode: ad006...80d

• Liker 2
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Loffskive, eggerøre, bacon, snurring, tomatbønner og baconpølse. 🤠

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...