Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skulle ha god gammeldags kyllingsuppe. Ble uplanlagte øl med veninne og ostesmørbrød 🤗

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Taco her i dag, enkelt og greit 🙂

Skrevet

Har bakt og laget juledessert til en av juledagene, og ettersom det blir rre dager på rappen med full julemiddag, så ble det en pizza her. Prøvde en jeg ikke har hatt før, Coops egen med pepperoni. Sklei greit ned

Skrevet

Her ble det lune pitabrød med masse digg julepålegg :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Det blir ribbe med fult tilbehør. Jeg har tatt på meg ansvaret for dessert og det blir da riskrem, hjemmelaget vaniljeis med lune skogsbær og multekrem. 

Fikk ikke bestemt meg nemlig så det blir alle tre... :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

Min favoritt, ribbe!!!

Skrevet

Tipper jeg får ribbe i dag, og jeg gleder meg!

Skrevet

Vet det blir ribbe, pinnekjøtt og stek i løpet av i dag og de neste to dagene. :spise:

• Liker 1
Skrevet

God gammeldags kyllingsuppe på skikkelig kraft, rotgrønnsaker, masse bladpersille og sitron til.

• Liker 2
Skrevet

Aner ikke hva vi skal spise i dag. Er helt «fyllesjuk» etter gårdagens sukker- og fettinntak 😄 så lurer på om det skal bli noe meget enkelt som strimlet kylling i tortilla, med masse salat 

Anonymkode: 88090...5b2

Skrevet

Vi skal til svigers og svigermor skal steke kalkunbryst tror jeg 

Skrevet

Her har vi allerede spist rester etter gårsdagens ribbe og medister med tilbehør, og riskrem. Nesten bedre i dag :nissegutt:

• Liker 1
Skrevet

Resteribbe m. alt tilbehør hos meg også. Veldig godt og jeg er go`og mett. :) 

• Liker 2
Skrevet

I dag var det mamma som stod for middagen så det ble røkt svinekam med poteter, ertestuing og sjysaus :spise:

• Liker 2
Skrevet

Ovnsbakt kveitefilet, dampede grønnsaker (blomkål, gulrøtter, erter), agurksalat, beurre blanc med gressløk og sitron, og en hvit burgunder.

Rester av både riskrem med bringebærsaus og multekrem + julekaker til dessert.

Anonymkode: ad006...80d

• Liker 1
Skrevet

Rester fra i går: Ribbe, julepølse, poteter, makaroni, surkål og lefser.

Riskrem med rød saus. Julekaker.

• Liker 2
Skrevet

Middagen i dag blir brunch med 19 stykk rundt bordet. Jeg serverer brød/ polarbrød/ rundstykker, stekt juleskinke, egg, laks, waldorfsalat, saltbakte poteter, pålegg, kyllingklubber, kyllingpinner, sylte.... 

• Liker 2
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Litt lei julemat, så det blir butter chicken i dag.

Skrevet

I går droppet jeg julemat, men i dag er jeg invitert bort på kalkunmiddag og kjenner at jeg gleder meg til det. Bare det å komme til ferdig middag er grunn til å glede seg, og når jeg (fra tidligere erfaring) vet at maten er godt, så er det dobbel grunn til å glede seg. Heldig, jeg, når jeg tenker meg om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...