Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Marinert Oumph, kålrabistappe og rosenkål. Serr godt!

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Siden sist:

Fredag hadde vi hjemmelaget pizza på tykk, halvgrov bunn, en variant med bacon og løk, og en med kjøttdeigfyll. 

Lørdag hadde vi, tradisjonen tro, risengrynsgrøt med mandel i.

I går, julaften, hadde vi ribbe, mandelpoteter, rosenkål, brokkoli, surkål, tyttebærsyltetøy og brun saus.

I dag spiser vi rullepølse og vossakorv med kålrabistappe, kokte gulrøtter og mandelpoteter.

Endret av Kruset
  • Liker 1
Skrevet

Her blir det rundstykker med forskjellig julepålegg.

Skrevet

Kveite, mandelpoteter, blomkål, gulrøtter, grønne bønner, agurksalat og beurre blanc med sitron, gressløk og persille.

Anonymkode: 516cd...921

• Liker 3
Skrevet

"Vegisterkaker" med potet, hjemmelaget rødkål, rosenkål og brunsaus. 

Skrevet

Dagen idag har vi hatt litt "på vent" og ikke noen planer. Nå fant vi akkurat ut at vi hoder oss hjemme idag og går for pasta og kjøttdeig. 

Skrevet

Jeg har et luksusproblem, og det er at jeg er matlei etter tre dager med fråtsing. I dag vil jeg ha en eller annen enkel middag, kanskje bare brødskiver og en kopp varm sjokolade ved siden av.

Skrevet

Pasta med laks, spinat og noe annet til. Mannen lager mat.

• Liker 1
Skrevet

I dag står det soyaribbe på menyen! Med hjemmelaget rødkål, rosenkål, potet, stekt aromasopp og en brunsaus-ish saus. Ribbe av frilandsgris til kjøttspiserne. 

Skrevet

I dag blir det svinefilet, fløtegratinerte poteter og grønnsaker. Sjokoladepudding til dessert. Det er godt det bare er jul en gang i året :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Idag blir det restefest :) 

Pinneribbe med kålrabistappe, mandelpoteter og rødkål fra julaften 

Hjortestek med viltsaus, fløtegratinerte poteter og rosenkål med bacon, chilli og hvitløk fra i går 

• Liker 1
Skrevet

Laks med poteter og salat og smeltet smør. Salat av agurk, annanas, vårløk og salatblad.

• Liker 1
Skrevet

Jeg må ha noe lett mat idag. Så da blir det laks og ovnsstekte grønnsaker på meg. Blomkålsuppe med rundstykker til mann og barn som ikke er noe for fisk.

• Liker 1
Skrevet

Kikertomelett med salat og grove rundstykker.

Skrevet

Fiskesuppe med resten av laksen fra i går. I morgen tunfisk pizza med oliven, løk osv. Eltefritt bunn.

Skrevet
På 26.12.2017 den 11.29, LittDiva skrev:

Pasta med laks, spinat og noe annet til. Mannen lager mat.

Det der høyrest nydelig ut 😍 Har du ei oppskrift å dele med oss her? 

Skrevet

Medisterkaker i brun saus med poteter, rødkål, tyttebærsyltetøy og sennep.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...