Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Gjest ricecrispies
Skrevet

Har noe karbonadedeig jeg bør bruke opp. Lasagne eller noe annet med ovnsbakt pasta og kjøttsaus 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lagde hjemmelaget fiskegrateng i går, så i dag blir det restene fra gårsdagen :)

Skrevet

Laksefilet med gulrotpuré, og stekte rosenkål og sukkererter.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Bakt søtpotet med kalkunbacon, vårløk, mais og en liten dæsj ost.

Endret av 365vinter
AnonymBruker
Skrevet

Trøstemat i dag: karbonader med ertestuing, potetmos, litt grønnsaker for syns skyld, og tyttebærsyltetøy. 

Anonymkode: 9ef0b...7b1

Skrevet

En deilig gryte med kikerter, ris, hakkede tomater, hvitløk, chili, paprika, løk, gulrøtter og brokkoli :spise: Laget en svær porsjon, så har jeg rester til lunsj i morgen og et par middager til.

• Liker 1
Skrevet

Middagspølser med poteter og smeltet margarin. Ketzup og sennep.

Skrevet

Ovnsbakt torsk med chorizosmør, sukkererter og potetmos. Ble kjempegodt 😊

Skrevet

Omelett med skinke og restegrønnsaker 

• Liker 1
Skrevet

Kyllingsuppe på skjelett fra fryseren, masse rotgrønnsaker og tomat. Chili, hvitløk og purre.

• Liker 1
Skrevet

Spaghetti a la Capri. En "guilty pleasure". xD

Skrevet

Hjemmelaget potetstappe med ovnsbakte rosenkål :spise:

Skrevet

Fiskekaker, poteter og grønnsaker til datterens store glede 

• Liker 1
Gjest Zeitgeist
Skrevet

Pseudo-Bacalao - altså uten klippfisk, men med frossen torsk (man tager vad man haver). 

Finhakket løk, hvitløk, og rød chili stekes over svak varme i olivenolje til blankt. Tilsetter omlag 2,5 dl pastinakk kuttet i små terninger og seks mellomstore poteter (Laura) i 0,3 cm tykke skiver. Krydrer med 1 ts paprika, 1 ts mellomsterk chili, 1/2 ts Golden Elephant-karri. Lar alt surre for et par minutter, før det tilsettes 5 dl passerte tomater, 4 dl fiskefond, og 4 dl vann. Koker opp og lar det hele koke i 10 minutter, skrur ned temperaturen, og tilføyer så frossen torsk og svarte oliven. Lar alt trekke til fisken er ferdig. 

Skrevet

I går spiste jeg laks med pasta. Sovnet på sofaen, og våknet sulten, så da ble det en fryktelig rask middag. I dag inntas heimen av gjester, og jeg serverer chili sin carne. I morgen står hjemmelaget pizza på menyen. :)

• Liker 1
Skrevet

Laks med bakte grønnsaker og byggryn. 

Anonymkode: 9ef0b...7b1

Skrevet

Pizza med creme fraiche saus og viltskav 

Skrevet

Jeg lagde en kyllingpai i går, som vi skal spise resten av i dag. Med salat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...