Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Veganschnitzel med kokte poteter, dampet rosenkål, smørstekt sopp og brunsaus med dijon ❤

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Zeitgeist
Skrevet

Temmelig vegant/vegetarisk i dag: Terninger av søtpotet freses i karri. Tilsett ca. 200 g kokosmelk (liten pakke), og la det hele koke i fem minutter. Tilsett så ananas i biter, avrente kikerter, og finhakket paprika. La det hele småputre i ti minutter. Smak til salt og pepper. Serveres med grønn salat. 

Skrevet

Suppe laget på pinnekjøttsrester, poteter og grønnsaker. Varme rundstykker ved siden av :spise:

• Liker 1
Skrevet

I dag blir det hj,lagde karbonader,stekt løk,stuing av gulrøtter,kålrot og purre.Potet til.

• Liker 1
Skrevet

Laksepanne av typen ta-det-vi-har. Blir litt brokkoli, rødløk, sukkererter, paprika, kokosmelk, matfløte, ris og laks.

• Liker 1
Skrevet

I går; hvitløkwraps med brune bønner, salat, guac og mangosalsa. 

I dag; heimelaga tomatsup med litt pasta, mini-grissini og focaccia. 

Skrevet

På tallerkenen min i dag er laks, stekt brokkoli og sukkererter, og puré av gulrøtter og kålrot.

• Liker 1
Skrevet

Tortellini med skinke, i saus med hermetiske cherrytomater, paprika, squash og løk. 

Anonymkode: 9ef0b...7b1

Skrevet

Thaipasta! Grønnsaker og tagliatelle i deilig saus med kokosmelk, peanøtter og curry. 

Skrevet

Tyrkisk linsesuppe med tomat, bulgur og masse koriander på toppen. Og hjemmebakt brød toppet med sjalottløk og sumac.

Anonymkode: 516cd...921

• Liker 2
Gjest N-Nøff
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tyrkisk linsesuppe med tomat, bulgur og masse koriander på toppen. Og hjemmebakt brød toppet med sjalottløk og sumac.

Anonymkode: 516cd...921

sumac.. somac?

Gjest N-Nøff
Skrevet

Jeg vet ikke om jeg skal svare cheeseburger fra McDonalds eller tacoris? Har spist begge deler. 

Skrevet

Stekte røkte pølser, bacon og ertestuing på ferskt brød med meierismør.

Skrevet
På 16.1.2018 den 12.13, MarianneE skrev:

Laksepanne av typen ta-det-vi-har. Blir litt brokkoli, rødløk, sukkererter, paprika, kokosmelk, matfløte, ris og laks.

Tar det samme idag og, men nå med kylling og uten sambal oelek som jeg brukte på laksepanna 

Skrevet

I går spiste jeg på jobben. Der hadde de blandaball med poteter, kålrot og stekt bacon. I dag hadde jeg ei røkt pølse og makaroni. Smeltet margarin, ketzup og sennep.

Skrevet
21 timer siden, Neinøff skrev:

sumac.. somac?

Eeeeller sumac. Burde kanskje skrevet sumak her i Norge.

---

Pasta bolognese-ish i dag. 

Skrevet

Et stort stykke torskefilet, ovnsstekt søtpotet med litt smør og et godt dryss cumin, og grønnsaker stekt i panne (gul og rød paprika, løk, en brokkolistilk, en gulrot). Om det skulle være noe tvil er jeg sulten. :spise:

• Liker 1
Skrevet

I dag planlegger jeg søtpotetsuppe. :)

• Liker 1
Skrevet

I dag blir det "Cowboy middag": Stekte skinnfrie pølser,stekte potetbåter,tomatbønner og brokolli( litt sunn må man være):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...