Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Gjest hockeyfrue
Skrevet

I dag tenkte jeg å ta meg en tur til Mathallen og se etter noen digge pølser. Så da blir det pølser, hjemmelaget potetmos, surkål og en deilig, grov sennep vi har i kjøleskapet. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dag ble det knekkebrød med majones, lammerull og masse sylteagurk.

Skrevet

Stor resteomelett med squash, rødløk, pølser, cottage cheese, Jarlsberg , kaltenbach og grønnkål. :tongue:

Skrevet

Enda en latmannsmiddag... En pose med wok grønnsaker, chili , løk og hvitløk. Et glass med tikka masala saus, en boks med kidneybønner , strimlet grønnkål . Kanskje bulgur til. 

Skrevet

Linsesuppe og nan med ost og koriander . 

Skrevet

Kyllingfrikasse laget med kyllingfilet og masse timian. 

Skrevet

I går prøvde jeg meg på boeuf bourguinon, i dag skal vi spise ribbe hos svigers. 

Skrevet

Langtidsstekt honning- og sennepsmarinert skinkesteik, fløtegratinerte poteter, aspargesbønner, stekt sopp/rødløk/eple og saus basert på stekesjyen. Svigermor på besøk, håper det blir bra :P 

Skrevet

Blir bare ferdigpizza i dag gitt. Kjenner bestemor snur seg i grava over ferdigpizza på en søndag, hehe:P

Anonymkode: 4f4fc...dad

• Liker 1
Skrevet

Hjemmelaget tomatsuppe. Ved siden av har vi ost, kjøttboller, makaroni og egg. Pannekaker til dessert. :)

Skrevet (endret)

Torsk i folie i ovnen, sammen med løk, sitron og båtpoteter som har fått et dryss med pepper, salt og cayennepepper! Gulrøtter og broccoli som er smørdampet. Ja, og så rømme og tomater til da. Dette er nesten gourmetmat. :)

Endret av hjertesukka
Skrevet

Langtidsstekt honning- og sennepsmarinert skinkesteik, fløtegratinerte poteter, aspargesbønner, stekt sopp/rødløk/eple og saus basert på stekesjyen. Svigermor på besøk, håper det blir bra :P 

Hva håper du blir bra? 

Middagen eller besøket? :P

Gjest hockeyfrue
Skrevet

I dag skal vi ha hjemmelaget lasagne servert med gresk salat og hvitløksbaguetter. 

Skrevet

Rester av lammefrikkase. 

Mett....

Skrevet

Kyllingnuggets, pommes frites og salat.

Skrevet

Laks med poteter og grønnsaker

Skrevet

Foliebakt kyllingfilet og grønnsaker, med litt fargerik pasta og pesto ved siden :)

Skrevet

Hva håper du blir bra? 

Middagen eller besøket? :P

Begge deler! :ler:

Nei, svigermor er heldigvis bare koselig å få på besøk. :) Og bra var det, for den @!&d*?! steika ble litt tørr, tross tilberedning etter alle kunstens regler :dry:

Skrevet

Pinnekjøtt på Engebret . Dæven . Godt og kjempeporsjoner . 

Anonymkode: d345e...3ee

Skrevet

Ovnsstekt laks med ris og mangosalsa. 

Anonymkode: 9b020...112

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...