Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.


Rachel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Idag blir det fiskekaker. 

Mulig i form av wrap med salat, guacamole og litt annet. Fikk det tipset siden jeg ikke synes fiskekaker og poteter høres så spennende ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har spist pølser til middag. Samboeren har spist vanlig gilde middagspølser, men jeg spiste morrpølse uten melk for jeg kan ikke spise eller drikke noen former for melk. Poteter, kålrotstappe og smeltet "blått" margarin til.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hockeyfrue

Vi har ryddet i kjøleskapet i dag, så vi har hatt wok med masse forskjellige grønnsaker, kylling og svin og hjemmelaget sursøt saus. Ved siden av hadde vi ris. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Svin ytrefilet, bakt søtpotet, grønne bønner, mango og vårløksalat med chili og koriander, NAM!!

Anonymkode: f00cc...85b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hockeyfrue

Her er vi i gang med sesongen igjen, noe som betyr spagetti og kjøttsaus to dager i uken... I morgen blir det hjemmelaget tomatsuppe med hvitløkskrutonger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, hockeyfrue skrev:

Her er vi i gang med sesongen igjen, noe som betyr spagetti og kjøttsaus to dager i uken... I morgen blir det hjemmelaget tomatsuppe med hvitløkskrutonger. 

Hender det du lager deg annet å spise enn spagettien selv om han må ha det? For jeg hadde blitt dritt lei for min egen del. 

 

 

Her i huset blir det rester fra igår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hockeyfrue
4 timer siden, MarianneE skrev:

Hender det du lager deg annet å spise enn spagettien selv om han må ha det? For jeg hadde blitt dritt lei for min egen del. 

 

 

Her i huset blir det rester fra igår.

Jeg spiser alltid spagetti sammen med han, men jeg tar det som en "lunsj" noen ganger. Hvis jeg ikke skal på Jordal, men se kampen på tv, lager jeg meg egen middag senere :) Synes bare det er så kjedelig å lage middag til en person, så selv om jeg er drittlei av spagetti med kjøttsaus ender jeg ofte opp med det jeg også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Vet frossenpizza av mange ses på som "umat"... men jeg liker Big One's Grilled Steak og Meat Lover. ☺

I dag blir det førstnevnte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rester av lasagne i dag gitt. I morra blir det lettvint mat; bakt laksefilet i wraps med salat og rømme.

Anonymkode: 4f4fc...dad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanda Maximoff

Big One (litt dårlig samvittighet når jeg leser saltinnholdet). Heldigvis så er det noe som skjer en gang i halvåret kanskje :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...