Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Røkte kjøttpølser, potetmos og surkål i går . Rester i dag .

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Gjest hockeyfrue
Skrevet

Kampdag = spagetti med kjøttsaus. Jeg begynner endelig å føle meg litt bedre, så jeg vurderer å lage meg grønnsakssuppe mens jeg ser kampen på tv :) 

Skrevet

Kjøttkaker med brun saus og tilbehør som det vanllige, potet m.m.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Spareribs, pommes fries og maiskolbe.

Skrevet

Alt for mye maki. En type med laks, avokado og rogn, og en annen type med tempurafriterte scampi, agurk og chilimajones. Ble alt for mett, allikevel avslutta jeg med to vårruller ;)

Gjest hockeyfrue
Skrevet

I går hadde vi kyllingsuppe med kokosmelk, eple, ingefær og chili. I dag skal vi ha hjemmelagede chicken nuggets med stekte poteter og et lite utvalg av forskjellige dipper/sauser. 

Skrevet

Crispy chicken med poteter, soppsaus, erter og gulrot......... Rett fra sykehuskjøkkenet...

Dere kan tenke dere hvor "crispy" den kyllingen var som kom i sånne foliebokser og ble varma opp i mikro var... :P 

Eller hvor ferske disse sjampinjongene fra sausen var :P 

Eller hvor "nykokt" potetene var :P

sykehusmat suger!

Skrevet

I dag valgte minstemann i familien; kjøttdeig, makaroni, revet ost og ketchup!

• Liker 2
Gjest hockeyfrue
Skrevet

I går hadde vi spagetti med kjøttsaus (kampdag) og i dag har vi hatt hjemmelaget pizza med serranoskinke, ruccola, pinjekjerner og cherrytomater. 

Gjest hockeyfrue
Skrevet

Vi er invitert til et vennepar på ost, kjeks og vin (farris i samboerens tilfelle, de har alkoholforbud dagen før kamp). Gleder meg! 

Skrevet

Marinert kalkunbryst, søtpotetpuré, dampet rosenkål, stekt aromasopp/spekeskinke/creme fraiche og samboerens sinnsyke sennepssaus. 😀

• Nyttig 1
Skrevet

Pulled pork i hamburgerbrød og salat.

Dvs... pulled pork, salat og ovstekte poteter for min del. Gidder ikke styre med glutenfri hamburgerbrød til meg. 

Gjest hockeyfrue
Skrevet

Kyllinggryte med poteter, løk, paprika, tomater, hvitløk og chili. 

Skrevet

Fiskepinner, båtpoteter, agurk og tomat. Må serveres med salt, pepper, sitron og majones. 

Skrevet

Wok med kylling, nudler, diverse grønnsaker,  sweet chili saus og sesamfrø 

Skrevet

Tråden er ryddet for innlegg på fremmedspråk.

- Pavilion, mod

Skrevet

Enchiladas med kjøttdeig. Guacamole, salat, ost og rømme som tilbehør. Virkelig langt fra noe som finnes i Mexico. 

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...