Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tarka dal, aloo gobi, basmatiris og cachumbar (tomat- og løksalat med frisk koriander).
Skrevet

Hjemmelaget lapskaus, med mager svinekjøttdeig, hodekål, løk og potet. Inni en ny fattig periode :P

Skrevet

Ovnsbakt laks med creme fraiche m/ fersk finhakket persille, sitronskiver, kokte mandelpoteter og agurksalat.

Skrevet

Hjemmelagede karbonader med karamellisert løk, poteter, gulrotstuing og erter.

Skrevet

Pasta med ovnsbakte grønnsaker (gulrot, rødløk, sellerirot og pastinakk), chèvre, pinjekjerner og balsamico.

Gjest Gjest_Pasta_*
Skrevet

Idag har vi hatt fullkornsspagetti med kyllingkjøttdeig, paprika, squash, rød og gul løk. Litt pesto på grønnsakene. Og eplekake til dessert, mm!

Skrevet

Fiskegrateng, kokte poteter, gulrøtter og smeltet smør.

Skrevet

Fullkornspasta med karbonadedeig og pastasaus. Salat ved siden av.

Skrevet

I dag skal vi ha stekt kveite med colcannon og appelsinkokte gulrøtter.

Skrevet

Hos oss står det marinert svinefilet med ovnsbakte poteter, gresk salat og kesampesto idag. Mannen blir fornøyd når han får "orntli kjøtt", sjelden vi har det ellers.

Skrevet

Fajitas med kylling stekt med paprika, løk og hvitløk, servert med guacamole, salsa, rømme, salat og revet ost.

Skrevet

igår spiste jeg blåskjell dampet i "thai"-suppe, med ingefær, chili, currypaste, limeblader og sitrongress.

Enchiladas med karbonadedeig og hjemmelagd "tacokrydder", rømme, hjemmelagd guacamole, pico de gallo, salat, mais og revet ost.

og litt rødvin tenker jeg :mrgreen:

Skrevet

Idag var vi invitert på middag hos mine foreldre, og fikk potetball=)

Skrevet

Idag blir det enten Tikka Masala eller Taco. Har lyst på begge deler, men tror jeg heller mot Tikka=)

Skrevet

Vi skal ha fajitas med kyllingkjøttdeig stekt sammen med paprika, rød og gul løk krydret med tacomix, varme hvite bønner, det hele toppet med guacamole og kesam.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...