Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Rachel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Ludovie

På nyttårsaften hadde vi hummer og champagne. Første nyttårsdag hadde vi bacalao. De påfølgende dagene har vi hatt restemat/spise-opp-det-som-er-i-kjøleskapet-mat: På fredag hadde vi pasta med hummer, chili, hvitløk, bladpersille, sitron og ruccola, og på lørdag pizza med ansjos og kapers. I dag har vi først hatt en salat bestående av kokte aspargesbønner, vaktelegg og cherrytomater med en dressing bestående av ansjos, sherryeddik, oliveolje og hakket gressløk, og deretter en suppe av purreløk, farro, kalvekraft, parmesan og hakket badpersille. Stilton, portvin og druer til dessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann&barn:

Poteter, fiskepinner og grønnsaker

Jeg:

Poteter, bakt laks, grønnsaker, kaldrørt peppersaus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pasta med en slags bolognesesaus, men uten tomat (kalvekjøttdeig, pancetta, løk, gulrot, stilkselleri, kalvekraft, hvitvin og fløte).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thailandsk rød karrikylling...

BTW:Frisk sitrongress og korianderfrø, hvor får man tak i sånt? Vi lette oss halvt i hjel på ULTRA og OBS.. Mulig i utenlandske butikker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ludovie
Pasta med en slags bolognesesaus, men uten tomat (kalvekjøttdeig, pancetta, løk, gulrot, stilkselleri, kalvekraft, hvitvin og fløte).

Høres godt ut! :spise: Det tror jeg at jeg må gjøre med litt av kalkunkjøttdeigen vi har i fryseren.

I dag blir det imidlertid sushi på sushirestaurant. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Fullkornspasta med svinekjøtt med hjemmelaget saus og brokkoli og blomkål.

Har aldri lagd sausen før så er spent på om det blir godt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...