Nilma Skrevet 14. november 2008 #21861 Del Skrevet 14. november 2008 Vi har spist pasta med gorgonzola, valnøtter og brokkoli. Superenkelt og veldig godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 14. november 2008 #21862 Del Skrevet 14. november 2008 Risengrynsgrøt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 14. november 2008 #21863 Del Skrevet 14. november 2008 Her ble det lynstekte tunfiskbiffer, sitronbåter og salat av amandine-poteter, aspargesbønner, cherrytomater, kalamataoliven, salte kapers, reddikspirer og vinaigrette med frisk basilikum, middelhavsansjos og litt rå hvitløk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2008 #21864 Del Skrevet 14. november 2008 Fisk i folie - fileter av lange, persille, purre, reker og meierismør med poteter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litavesla Skrevet 15. november 2008 #21865 Del Skrevet 15. november 2008 kan vi få oppskriften da? Jada Utgangspunktet for oppskriften min er tatt herifra, men i stedet for mozarellatsalat lager jeg hjemmelaget potetmos med sellerirot i ettersom min mann ikke liker ost.. Tilbehøret har jeg faktisk variert litt, alt fra basilikum,ruccolasalat og tomater, til grønne bønner og gulerøtter. Men det har vært suksess hver gang jeg har servert det uansett tilbehør. Potetmosen fant jeg bare en oppskrift på også har jeg etterhvert bare prøvd meg frem med sellerirot. I går hadde vi faktisk litt hvitløk i den også, ble kjempegodt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litavesla Skrevet 15. november 2008 #21866 Del Skrevet 15. november 2008 I dag skal vi ha kyllinglasagne.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 15. november 2008 #21867 Del Skrevet 15. november 2008 Boeuf Bourguignon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 15. november 2008 #21868 Del Skrevet 15. november 2008 Calzone med bl.a. spekeskinke og mozzarella. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 15. november 2008 #21869 Del Skrevet 15. november 2008 Jambalaya med brun basmatiris, villris, Stangekyllingbryst, bacon og ferske reker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellsippa Skrevet 15. november 2008 #21870 Del Skrevet 15. november 2008 Lutefisk med stekt bacon, ertestuing og kokte mandelpoteter. Øl og aquavit til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 15. november 2008 #21871 Del Skrevet 15. november 2008 Biff med fløtegratinerte poteter til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 15. november 2008 #21872 Del Skrevet 15. november 2008 Forrett: Terrine med and og svinekjøtt, feldsalat og endive med valnøttdressing. Hovedrett: Fiskesuppe med bl.a. hvitvin, fennikel, gulrot, purre, hjemmelagde fløteboller, laks og breiflabb. Ost: Brie de Meaux og gorgonzola med fikenmarmelade. Dessert: Mørk sjokolademousse. Sauvignon Blanc til de to første rettene, LBV portvin til de to siste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fortunatus Skrevet 15. november 2008 #21873 Del Skrevet 15. november 2008 Hjemmelagd pizza Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 15. november 2008 #21874 Del Skrevet 15. november 2008 Arkanas Chili con carne med hvitløksbaguetter. Lun pærekake til dessert. Lurer på om det blir litt is til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 15. november 2008 #21875 Del Skrevet 15. november 2008 Forrett: Terrine med and og svinekjøtt, feldsalat og endive med valnøttdressing. Hovedrett: Fiskesuppe med bl.a. hvitvin, fennikel, gulrot, purre, hjemmelagde fløteboller, laks og breiflabb. Ost: Brie de Meaux og gorgonzola med fikenmarmelade. Dessert: Mørk sjokolademousse. Sauvignon Blanc til de to første rettene, LBV portvin til de to siste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 15. november 2008 #21876 Del Skrevet 15. november 2008 (endret) Forrett: Kamskjell med chevrekrem og honning- og nøttevinaigrette - Østerrisk riesling Hovedrett: Lammecarré med hasselbackpoteter, smørstekt kantarell, sautert spinat, persillerotpuré og rødvinssaus - Rioja gran reserva Ost: Gorgonzola piccante, brebille og en hard og pikant kumelksost det står bechmal på, men som jeg sannelig har glemt alt om. Aprikoser og pinjekjerner kokt i honning og hvitvinseddik ved siden av (fra butikk) - 10 år gammel tawny port Dessert: Sjokolademousse og appelsinsalat - vin som til osten Endret 15. november 2008 av O-Ren Ishii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 15. november 2008 #21877 Del Skrevet 15. november 2008 fyttirakkern O-Ren og Nilma! og jeg som var fornøyd med min Boeuf bourguignon (med kalv!) :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2008 #21878 Del Skrevet 15. november 2008 Taco, for første gang på et år. Godt, men neste gang tror jeg jeg skal krydre og lage salsa selv, det er ikke så spennende smak på pose- og glassvariantene akkurat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2008 #21879 Del Skrevet 15. november 2008 Wok med marinert mørbrad (soya/ingefær/chili/hvitløk som også ble sausen), brokkoli, gul/rød/grønn paprika, purre, hodekål og sukkererter servert med hvitløksbaguetter og juleøl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 15. november 2008 #21880 Del Skrevet 15. november 2008 Grillet kylling, salat og ris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå