AnonymBruker Skrevet 14. februar #56441 Del Skrevet 14. februar Tikka masala laks med en slags agurksalat. Anonymkode: 4181a...809 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 14. februar #56442 Del Skrevet 14. februar (endret) Chili con carme med høyrygg. https://trinesmatblogg.no/recipe/chili-con-carne-med-mork-sjokolade-og-hjemmelagde-tortillachips/ Endret 14. februar av MarianneE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellah Skrevet 14. februar #56443 Del Skrevet 14. februar I dag blir det asiatisk ute 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 14. februar #56444 Del Skrevet 14. februar Jeg gjorde som jeg ofte gjør, tok en tur i frysebokse og hentet en curry. Laget med potet, løk, sopp, gulrot og rødbete. Pluss litt kylling, jeg kokte kraft på et kyllinglår da jeg laget den. Ellers er den god og spicy, akkurat som jeg liker den. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 14. februar #56445 Del Skrevet 14. februar Gresskarsuppe laget med flaskegresskar, potet, løk, hvitløk, chili, ingefær, matfløte og creme fraiche. Innbakt pølse til. Litt Lindt Creme Brulee-sjokolade til dessert. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 14. februar #56446 Del Skrevet 14. februar Grændis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 15. februar #56447 Del Skrevet 15. februar En litt sliten blomkål og rester av pølse havner i ildfast form og med ostesaus og chorizoskiver over. Greit å bruke opp rester 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunter7 Skrevet 15. februar #56448 Del Skrevet 15. februar En skikkelig vintersalat med ovnsbakte rødbeter, mathvete, stekt mangold, og lett syltede epler. En klassisk vinaigrette avrundet herligheten. Små ricotta-pannekaker med blodappelsin til dessert 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar #56449 Del Skrevet 16. februar Pizza, grov bunn, spinat, paprika, tomat, mozarella. Anonymkode: 4181a...809 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar #56450 Del Skrevet 16. februar Hjemmelaget lasagne og focaccia med grønn salat og en god chianti. Brownie, vaniljeis og sitronsorbet til dessert. Anonymkode: ad006...80d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunter7 Skrevet 16. februar #56451 Del Skrevet 16. februar Trøtt og lei etter en lang dag på jobb, gryende halsvondt, og generell misnøye med totalsituasjonen avstedkom følgende: Bucatini (hulrørpasta) med en helt enkel tomatsaus av ferske cherrytomater, masse hvitløk, og et par sjalotter (samt en raus pris chili-flak). Selvsagt blodappelsin til dessert. Helt au naturel. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar #56452 Del Skrevet 17. februar Spist pizza på jobb i dag. Anonymkode: 4181a...809 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 19. februar #56453 Del Skrevet 19. februar Lever farlig og tar en mandagstaco! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #56454 Del Skrevet 19. februar Indiskkrydret kikertbowl, og pitabrød "chips" med urteolje. Anonymkode: 4181a...809 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OlaFlytt Skrevet 20. februar #56455 Del Skrevet 20. februar En stor favoritt her i det siste er pasta med "verdens beste pastasaus" som egentlig er en justert pølsegryte 🙂 Pastasaus En sånn rett som blir bedre jo mer tid man bruker på den og som passer fint til f.eks fredag eller lørdag hvis man vil kose seg på kjøkkenet men ikke stresse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #56456 Del Skrevet 21. februar I kveld ble en kjip onsdag reddet inn igjen med en god middag: Skinnstekte stykker av skreirygg i saus av tomater, chili, hvitløk, fennikelfrø, safran, røkt paprika og sherryeddik. Ovnsstekte mandelpotetbåter til, og dryss av persille og dill over det hele. Et lite resteglass Pouilly-Fumé (hvitvin) til - midt i uken. Til dessert litt bananbrød med mørke sjokoladechips (bakt i går). Anonymkode: ad006...80d 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #56457 Del Skrevet 23. februar Daal med søtpotet og spinat, fullkornscouscous, og koriander chips. Anonymkode: 4181a...809 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 23. februar #56458 Del Skrevet 23. februar Pasta med fløtesaus og bacon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reisejenta Skrevet 23. februar #56459 Del Skrevet 23. februar I kveld blir italiensk pizza med tynn bunn stekt på pizzastål. Med hvit saus, vellagret ost, chili, rødløk og smørstekt sopp. Toppes med ruccula. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 23. februar #56460 Del Skrevet 23. februar Jeg hadde en utrolig enkel middag i dag. 4 kyllingklubber, 5 morenepoteter og karrysaus med frisk paprika oppi. Det var godt og jeg ble mett, men noen stor kulinarisk opplevelse kan det neppe kalles. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå