Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.


Rachel

Anbefalte innlegg

Jeg får bruke den boksen med fiskeboller som har stått i skapet et par uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er litt småforkjølet og kald, så det var deilig å kunne hente en (hjemmelaget) hot curry i fryseboksen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mangel på matlyst og kreativitet, så blir det fiskegrateng fra Findus. Poteter og smeltet smør ved siden av. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toro meksikansk gryte med nachochips og en teskje rømme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fullkornsspaghetti med brokkoli, romanesco, hvitløk, chili og salte ansjos, toppet med ristede pinjekjerner og valnøtter, og revet parmesan. Husets faste mandagsredder.

Anonymkode: ad006...80d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAdde Pasta Carbonara igår- må ha det oftere altså, så enkelt og godt og finner man rimelig bacon (evt i datodisken) er det grisebillig middag:

Pasta Carbonara

CB705FBD-A686-45A4-89F7-50CB36DD4F1D[2].JPG

Endret av OlaFlytt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Brunhilde skrev (23 timer siden):

Jeg er litt småforkjølet og kald, så det var deilig å kunne hente en (hjemmelaget) hot curry i fryseboksen. 

Du må snart komme med en oppskrift på en av dine curryer! 

 

Her blir det grønnsaksgryte etter oppskrift fra godt.no Egentlig skal den serveres med pasta, men jeg lurer på å ha i linser istedenfor å servere det som en gryterett sammen med rundstykker 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lagde en greit voksen gryte linsepølsegryte i går. Så det blir middag i dag også. Og lunsj i morgen🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdigmat i dag – farfalle med grønnsaker, ost og noen ultraprosesserte kjøttgreier de kaller "skinke". Med litt chili og parmesan lot det seg spise, men det var ikke noe å ta bilde av akkurat. Jeg lover å komme sterkere tilbake i morgen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloumi i fullkornspita med srirachamajones, gulrot, ruccola og tomat. Brokkoli, paprika og løk i airfryeren ved siden av, og en enkel rømmedressing. 
Tok det vi hadde. 

Anonymkode: 4181a...809

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går ble det fersk lomrefilet (en flyndre) vendt i rugmel, sammenpisket egg og brødsmuler, og sprøstekt. Brødet var rester av hjemmebakte rundstykker igjen etter helgen - fin måte å få brukt dem opp på.

Tilbehør tartarsaus, sitronbåter, båtpoteter og grønn salat med sennepsvinaigrette.

Anonymkode: ad006...80d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal steke laks som skal få godgjøre seg i creme fraich b.la. Poteter og grønnsaksblanding på sida.

Fant oppskrift på Oda

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter i stua og koser meg med en kald pils, jeg :) 

Anonymkode: 0c305...c1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innbrakte pølser, ovnstekte potetbåter 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MarianneE skrev (5 timer siden):

Innbrakte pølser, ovnstekte potetbåter 

Hva hadde de pølsene gjort siden de ble innbrakt, stakkar? :ler:

Her ble det stekt løk og paprika blandet med litt fajitas krydder og grillkyllling.  Alt puttet i grovt pitabrød og toppet med salsa og masse jalapenos. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brunhilde skrev (11 minutter siden):

Hva hadde de pølsene gjort siden de ble innbrakt, stakkar? :ler:

Her ble det stekt løk og paprika blandet med litt fajitas krydder og grillkyllling.  Alt puttet i grovt pitabrød og toppet med salsa og masse jalapenos. 

😆😆😆

Innbrakt og innbakt er det samme akkurat nå 😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Linser kokt i saus av hoisin, soya, ingefær, hvitløk og litt lønnesirup. Fullkornscouscous med sriracha majo og cashewnøtter. Reddiker, gulrot, avokado. 

Anonymkode: 4181a...809

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann skal lage noe med reinskav, sopp og brokkolini. Mer presisering kommer på sikt i bildetråden😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...