Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.


Rachel

Anbefalte innlegg

Prøver å lage middag etter "vi tar det vi har" prinsippet så godt det lar seg gjøre om dagen. Pølser og kjøttboller fra fryseren skal bli til pølse- og kjøttbollegrateng. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

MarianneE skrev (På 26.1.2024 den 14.05):

Pitabrød fylt med pulled pork/ lammekjøtt, grønnsaker/ salat/ tzatiki/ dressing

Åh det hørtes godt ut 😋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg en sånn "gidderegentligikkeålageordentligmiddagdag", så det blir en boks med nudler jeg kjøpte på et 10-kronersmarked en dag. Så tar jeg heller et par knekkebrød til kveldsmat hvis det ikke metter nok med nudlene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann kom tidlig hjem fra jobb og lagde langtidskokt bolognese med linguini. Smakte fantastisk når jeg kom sliten hjem fra jobb. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde noen druer som begynte å se stusselige ut. Og fersk rosenkål. Disse to fikk selskap av valnøtter og parmesan i en galette. Enkel grønn salat til med balsamico-vinaigrette. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pasta med kremet saus av brokkoli og avokado

Anonymkode: f78b4...2d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bestilte indisk og hentet hvitløksnaan, naan, ris, butterchicken, chickenpakora, garlicbhuna, shashlikbhuna og spiste til vi omtrent rullet av sofaen...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MarianneE skrev (36 minutter siden):

Vi bestilte indisk og hentet hvitløksnaan, naan, ris, butterchicken, chickenpakora, garlicbhuna, shashlikbhuna og spiste til vi omtrent rullet av sofaen... 

Hørtes deilig ut 😊

Her ble det fiskegrateng fra fryseboksen (hjemmelaget) som jeg varmet i panne med en stor potet i terninger. Revet gulrot ved siden av. Det smakte, bevares, men jeg hadde gjerne byttet med @MarianneE i dag. :ler:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos ei venninne mellom jobb og trening og fikk lapskaus før vi dro, som mannen hennes hadde laget. ☺️

Anonymkode: 4181a...809

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brunhilde skrev (2 timer siden):

Hørtes deilig ut 😊

Her ble det fiskegrateng fra fryseboksen (hjemmelaget) som jeg varmet i panne med en stor potet i terninger. Revet gulrot ved siden av. Det smakte, bevares, men jeg hadde gjerne byttet med @MarianneE i dag. :ler:

 

Står litt rester I kjøleskapet om du vil ha.

Ufornuftig pengebruk på maten, alt kom på 1100 kroner og er nesten en ukes matutgifter her i huset. Men noen ganger er det deilig å gi f og bare kose seg litt på en vanlig onsdag 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, MarianneE said:

Står litt rester I kjøleskapet om du vil ha.

Ufornuftig pengebruk på maten, alt kom på 1100 kroner og er nesten en ukes matutgifter her i huset. Men noen ganger er det deilig å gi f og bare kose seg litt på en vanlig onsdag 

Av og til er slike utskeielser på sin plass. Håper dere hadde noe godt å drikke til også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pawn Hearts skrev (16 timer siden):

Av og til er slike utskeielser på sin plass. Håper dere hadde noe godt å drikke til også.

Zeroh saft... :sjenert:

I dag blir det en form med laks, rødløk, brokkoli, matfløte. Poteter og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tacosalat med linser. 

Anonymkode: 4181a...809

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kyllingklubber, sånne litt sterke fra Rema, tomat, båtpoteter og et par loffskiver med smør og hvitløkspulver som ble med inn i ovnen de siste 5 minuttene. Helt ok og kjapp løsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...