Reisejenta Skrevet 27. desember 2022 #55401 Del Skrevet 27. desember 2022 Pytt i panne med julematrester og vårløk. Masse rødbeter med et dryss av havsalt ved siden av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #55402 Del Skrevet 28. desember 2022 skal i familieselskap idag, tror det blir noe stek Anonymkode: b10ed...ac8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 28. desember 2022 #55403 Del Skrevet 28. desember 2022 Taco. Egentlig fast tacodag på 3. Juledag men i år ble det forskjøvet en dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cecilie82 Skrevet 29. desember 2022 #55404 Del Skrevet 29. desember 2022 Etter mye tung mat ble det tortelini. Ser frem til en oppgradert middag på nyttår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #55405 Del Skrevet 29. desember 2022 Embla Othea skrev (På 27.12.2022 den 21.03): Eple med peanøttsmør 🤨 Som hovedrett? Er det godt? hvordan tilbereder du det? Anonymkode: ae38e...6a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 29. desember 2022 #55406 Del Skrevet 29. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Som hovedrett? Er det godt? hvordan tilbereder du det? Anonymkode: ae38e...6a6 Jeg hadde dårlig matlyst, så jeg kuttet opp eple i båter og dyppet det i peanøttsmør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #55407 Del Skrevet 29. desember 2022 Nå er har det vært nok fet og beige mat, så i dag ble det suppe laget av spinat og grønnkål, servert med kokte egg, stekt laks og bagett Anonymkode: f78b4...2d1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #55408 Del Skrevet 29. desember 2022 Fullkornsspaghetti i lett tomatsaus med mye chili og hvitløk, spinat og kalamataoliven, og med oppsmuldret fersk chèvre på toppen. Anonymkode: ad006...80d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollie Skrevet 30. desember 2022 #55409 Del Skrevet 30. desember 2022 Taco 🌮 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #55410 Del Skrevet 30. desember 2022 Ribbe med klassisk tilbehør og karamellpudding til dessert. Det er familieselskap hos meg. Anonymkode: 6c4ad...1b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Innsikten Skrevet 30. desember 2022 #55411 Del Skrevet 30. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ribbe med klassisk tilbehør og karamellpudding til dessert. Det er familieselskap hos meg. Anonymkode: 6c4ad...1b6 Meg over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 30. desember 2022 #55412 Del Skrevet 30. desember 2022 Skal stekr salma lett i ovn, lage mos med potet og kålrabi til🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 30. desember 2022 #55413 Del Skrevet 30. desember 2022 Kjøttboller med potet, soppstuing og gulrøtter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #55414 Del Skrevet 30. desember 2022 idag blir det bestilt pizza Anonymkode: b10ed...ac8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunter7 Skrevet 30. desember 2022 #55415 Del Skrevet 30. desember 2022 I går: Stekte koteletter av kveite med rotgrønnsaker, rød- og grønnkål, samt stekesjy (Oppskrift). Ymse oster til dessert (med en utsøkt kvedemarmelade til som jeg fikk i julegave av min hobbykokkelerende nabo) I dag: Kongekrabbe med avocado, filetert rosa grapefrukt og blodappelsin, og engsyre (Oppskrift). Pepperkake-panna cotta med tranebærsaus til dessert (Oppskrift). Veldig glad og takknemlig for å ha en kokk med stort nettverk i vennekretsen. Uvurderlig hjelp når det kommer til å oppdrive ingredienser som de lokale butikkene i dalstrøka innafor ikke engang har hørt om. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 31. desember 2022 #55416 Del Skrevet 31. desember 2022 Skal til venner på kalkun. Vi bringer med pepperkakeostekake og dessertvin❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 31. desember 2022 #55417 Del Skrevet 31. desember 2022 Tror det blir grøt til middag og hamburgere til kvelds 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweetheaven Skrevet 31. desember 2022 #55418 Del Skrevet 31. desember 2022 Hunter7 skrev (11 timer siden): I går: Stekte koteletter av kveite med rotgrønnsaker, rød- og grønnkål, samt stekesjy (Oppskrift). Ymse oster til dessert (med en utsøkt kvedemarmelade til som jeg fikk i julegave av min hobbykokkelerende nabo) I dag: Kongekrabbe med avocado, filetert rosa grapefrukt og blodappelsin, og engsyre (Oppskrift). Pepperkake-panna cotta med tranebærsaus til dessert (Oppskrift). Veldig glad og takknemlig for å ha en kokk med stort nettverk i vennekretsen. Uvurderlig hjelp når det kommer til å oppdrive ingredienser som de lokale butikkene i dalstrøka innafor ikke engang har hørt om. Mm, hørtes helt utsøkt ut. Hvor får man tak i Chardonnay vinegar? Lenge siden jeg har spist kongekrabbe. Her blir det tradisjonen tro kalkun igjen. Servert med Tranebær, utsøkt saus av kraft og rosenkål. Alltids en fryd å lage og spise 😏 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 31. desember 2022 #55419 Del Skrevet 31. desember 2022 Nyttårstaco. Ganske identisk med vanlig taco. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunter7 Skrevet 31. desember 2022 #55420 Del Skrevet 31. desember 2022 9 hours ago, Sweetheaven said: Mm, hørtes helt utsøkt ut. Hvor får man tak i Chardonnay vinegar? Lenge siden jeg har spist kongekrabbe. Her blir det tradisjonen tro kalkun igjen. Servert med Tranebær, utsøkt saus av kraft og rosenkål. Alltids en fryd å lage og spise 😏 Takk Jeg erstattet den med en mild hvitvinseddik, men Chardonnay eddik kan sikkert bestilles på den store verdensveven. Vanligvis prøver jeg å skaffe til veie de ingrediensene som skal brukes i ei oppskrift, men av og til må jeg finne alternativer. Mitt indre petimeter er ikke alltid like fornøyd med det da Håper du får en fortryllende fin nyttårsaften med fortreffelig mat, drikke, og selskap. Og så ønsker jeg deg og alle andre i denne tråden et godt nytt år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå