Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.


Rachel

Anbefalte innlegg

jaeols skrev (10 timer siden):

Det er riktig , tomatsild med vaniljesaus, kan også bruke rødsaus. 

Det må være den sykeste kombinasjonen jeg noen gang har hørt, men for all del, hvis du liker det. 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ugresset skrev (2 timer siden):

Det må være den sykeste kombinasjonen jeg noen gang har hørt, men for all del, hvis du liker det. 👍

Du har også lungemos og baconfett og sirup, det er en høydare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag blir det stekt laks med fløtegratinerte poteter og dampet asparges, brokkoli og grønne erter

Anonymkode: f78b4...2d1

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte for første gang å ha reinsdyrstek til julaften, men hva slags tilbehør er best? Synes kokt potet og rosenkål blir litt kjedelig, men vil ikke ha noe for fancy heller med masse ingredienser jeg ikke har

Anonymkode: 849fe...450

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag ble det pizza. Jeg hadde en halvstekt bunn i fryseboksen fra en tidligere pizzakveld, og oppå den hadde jeg helt enkelt og greit Toro pizzafyll og ost. Bunnen var hjemmelaget, om ikke annet. Og det smakte godt.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lillejulaften her er risgrøt tidlig på dag. Og på kveld en liten buffet hjemme med hjemmelagde rundstykker, eggerøre,laks, sylte, spekemat, kyllingvinger, potetsalat og pommes frites. Stas😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag kjøpte jeg en Tikka Masala, Remas egne merke, og tilsatte ekstra krydder og litt chili. Det ble faktisk veldig godt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...