Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Rachel

Anbefalte innlegg

Kyllingpølser med lomper og rekesalat og grov sennep i dag

Lenge siden pølser på menyen,  passa i dag

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cæsarsalat med kylling. Var vel raus med hvitløken i såvel kyllingen som dressingen, så akkurat nå har jeg en så sosialt inkompatibel ånde at den mest sannsynlig kan klassifiseres som biologisk våpen. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pariserpizza med kjøttdeig, peppes kjøttboller, plommetomater, ananas, ost og oregano.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommeren er midlertidig tilbake i tiggerstaden, så her blir det kald skinke med rømme, dampet brokkoli og kokte poteter. :spise: 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Angus burger med tørrsaltet bacon ifra Meny, i smørstekt briocebrød, salat, hjemmelaget syltet rødløk, tomat, gugge og chedar :) 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Går det virkelig ikke an for voksne mennesker å omtale dressing som noe annet enn gugge?

Anonymkode: 4e9b7...f71

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Går det virkelig ikke an for voksne mennesker å omtale dressing som noe annet enn gugge?

Gugge er en type dressing og ikke et annet ord for dressing. Gugge er ketchup, sennep og majones blandet sammen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Her var det pytt i panne over brød og stekt egg, ketchup og maispure 😎

Anonymkode: eb28a...a2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
1 hour ago, AnonymBruker said:

Tiltredes! 

Kall det Heston-saus, Heston-dressing, e.l. "Gugge" høres ut som oppgulp og det som verre er.

Anonymkode: ac354...9c5

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Grunnen til at jeg kaller det gugge er så normalt for meg. Har brukt den betegnelsen i flere år, da mine barn begynte å si gugge. Men jeg kan prøve å endre omtalen.....

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

elien skrev (1 time siden):

Grunnen til at jeg kaller det gugge er så normalt for meg. Har brukt den betegnelsen i flere år, da mine barn begynte å si gugge. Men jeg kan prøve å endre omtalen.....

Hvorfor skal du endre omtalen? For å tilfredsstille en sur anonym bruker på et forum? Nei, vet du hva! Kall det hva du vil, hvis gugge fungerer for deg, so be it!

Jeg hadde wienerpølser i brød og is til dessert, det er jo st hans, en god unnskyldning til å spise (altfor) mye is. :ler:

Endret av Brunhilde
Skriveleif
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brunhilde skrev (8 minutter siden):

Hvorfor skal du endre omtaken? For å tilfredsstille en sur anonym bruker på et forum? Nei, vet du hva! Kall det hva du vil, hvis gugge fungerer for deg, so be it!

Jeg hadde wienerpølser i brød og is til dessert, det er jo st hans, en god unnskyldning til å spise (altfor) mye is. :ler:

Takk for støtten! 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...