FrankDrebin Skrevet 6. april 2019 #42861 Del Skrevet 6. april 2019 I dag blir det pølse i lompe. Dekoreres med sennep, ketchup, rekesalat og sprøstekt løk. Skal nytes med en kald øl. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 6. april 2019 #42862 Del Skrevet 6. april 2019 Hjemmelagde kyllingnuggets med chips og dip 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #42863 Del Skrevet 6. april 2019 I går: taco i tortilla I dag: hjemmelaget pizza, hvit med ost og chorizo I morgen: agurkmix i falukorv med potetmos Anonymkode: 88090...5b2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #42864 Del Skrevet 6. april 2019 I går: chili con carne i dag: scampi wok i Morgen: oksegryte med rotgrønnsaker og potetmos Anonymkode: 3d50e...7d1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #42865 Del Skrevet 6. april 2019 I dag er det pizza. I morgen entrecote med peppersaus og broccoli (det lå et flott stykke entrecote i 1/2 pris disken i butikken. Den ble min) Anonymkode: b8633...acc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6. april 2019 #42866 Del Skrevet 6. april 2019 Siste pakken med svin- og kalvekjøttdeig fra Danmark ble stekt og stappet inn i pita med rømmedressing, grønnsaker og revet ost. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 6. april 2019 #42867 Del Skrevet 6. april 2019 (endret) Nattmat"middag" : Bacon og tomatbønner på brødskiver. Sylteagurker og knaskegulrøtter på siden. PS. Hele sylteagurker. Iskald melk. Endret 7. april 2019 av Jerry Lee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 7. april 2019 #42868 Del Skrevet 7. april 2019 @Jerry Lee Jeg leser her stadig vekk at du har rester "herfra og derfra" og baserer dagens middag på det. Jeg synes du er utrolig flink til å bruke opp det du alt har istedenfor å kjøpe noe nytt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 7. april 2019 #42869 Del Skrevet 7. april 2019 3 timer siden, MarianneE skrev: @Jerry Lee Jeg leser her stadig vekk at du har rester "herfra og derfra" og baserer dagens middag på det. Jeg synes du er utrolig flink til å bruke opp det du alt har istedenfor å kjøpe noe nytt. Takk. ☺ Slikt er jeg oppvokst med og har fortsatt med. Kan bli noe pussige sammensetninger av og til Men det er en uting å kaste brukbar mat. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 7. april 2019 #42870 Del Skrevet 7. april 2019 Elgkarbonader med poteter, viltblanding og jegersaus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. Ops Skrevet 7. april 2019 #42871 Del Skrevet 7. april 2019 1 time siden, Jerry Lee skrev: Takk. ☺ Slikt er jeg oppvokst med og har fortsatt med. Kan bli noe pussige sammensetninger av og til Men det er en uting å kaste brukbar mat. Enig, det er absolutt veldig viktig. Har blitt mye flinkere til gjenbruk av rester/lage mengder som er mer passende og ser stadig at mindre går i søpla. Foreløpig kun ting som har mugnet veldig raskt, løkskall, skrotter osv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 7. april 2019 #42872 Del Skrevet 7. april 2019 1 time siden, Dr. Ops skrev: Enig, det er absolutt veldig viktig. Har blitt mye flinkere til gjenbruk av rester/lage mengder som er mer passende og ser stadig at mindre går i søpla. Foreløpig kun ting som har mugnet veldig raskt, løkskall, skrotter osv. Jepp. 😊 Det er bra. Og det du nevner er jo ikke mat. I dag blir det stekt wiener i lompe med rå løk, sennep og ketchup. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thildamor Skrevet 7. april 2019 #42873 Del Skrevet 7. april 2019 I dag blir det laks, tilberedes i stekeovnen, kokte poteter, agurksalat, dillsaus og rømme......og litt sitron på fisken. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2019 #42874 Del Skrevet 7. april 2019 Her blir det salmalaks, sautert spinat, blomkålpuré, kokte grønnsaker og soppstuing Anonymkode: f78b4...2d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 7. april 2019 #42875 Del Skrevet 7. april 2019 Etter å ha lest denne tråden fikk jeg lyst på nakkekoteletter, så i dag blir det å finne på menyen. Jeg går riktig nok for sopp og rømme varianten i dag, surkål og syltetøy får bli neste gang. xD 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 7. april 2019 #42876 Del Skrevet 7. april 2019 Nakkekoteletter her idag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 7. april 2019 #42877 Del Skrevet 7. april 2019 Svinekotelett stekt sammen med sjampinjong, et par mandelpoteter og noen minipaprika som var "gjenglemt" i kjøleskapet. En liten ts soysaus og litt kremfløte til slutt = en helt ok søndagsmiddag. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prague Skrevet 7. april 2019 #42878 Del Skrevet 7. april 2019 Asiatisk krydret svinefilet med kryddersmør- ferdig pakke fra Gilde til å sette rett i ovnen. Tilbehør til dette blir ris kokt med kokosmelk, og en salat av mango, chili, rødløk, agurk og lime. 😋 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken.stille Skrevet 7. april 2019 #42879 Del Skrevet 7. april 2019 Fløtegratinerte poteter, indrefilet av svin, brokkoli og en eller annen saus 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittDiva Skrevet 7. april 2019 #42880 Del Skrevet 7. april 2019 Linsesuppe med godt brød. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå