AnonymBruker · #1 Posted April 7 TYTTEBÆRSYLTETØY til kjøttkaker, KOTELETTER og lignende? LØK? Anonymkode: cef47...f21 0 Share this post Link to post Share on other sites
Luna Llena · #2 Posted April 7 Tyttebær til kjøttkaker men ikke koteletter. Ikke løk til noen av dem. 1 Share this post Link to post Share on other sites
FrankDrebin · #3 Posted April 7 (edited) Tyttebærsyltetøy og løk til kjøttkaker, det er en no-brainer. Tyttebærsyltetøy til koteletter kommer an på hva slags tilbehør man har ellers. Sammen med surkål er det et must. Med rømme og sopp, f.eks., så kan tyttebærsyltetøyet pent få hvile. Løk har jeg faktisk aldri spist ved siden av koteletter før, men jeg kan tenke meg at det umulig kan gjøre noen skade. Edited April 7 by FrankDrebin 1 Share this post Link to post Share on other sites
AnonymBruker · #4 Posted April 7 Tyttebærsyltetøy til kjøttkaker og karbonader, løk kun til karbonader. Surkål til koteletter. Anonymkode: 4d60d...e7c 1 Share this post Link to post Share on other sites
Muskath · #5 Posted April 7 Ikke løk i biter i kjøttkakene iallfall, da må den være finrevet. Pleier ikke bruke løk til koteletter, men tyttebær er godt til begge deler. 0 Share this post Link to post Share on other sites