Gå til innhold

Mens jeg venter

Envy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:vinke: Envy! Takker for koselig besøk i dagboken min :jepp: Og nå kan jeg følge din også. Skumleste gjennom boken din og ser at du holder på å lære deg russisk, så spennende! Kan tenke meg at det er en smule vanskelig :jepp:

Ha en fin dag så lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folk :vinke: Så koselig å se deg innom MaiL! :velkommen: Det stemmer at jeg har begynt å lære meg russisk! Er heldigvis såpass langt ned i startgropa enda at jeg bare syns det er gøy :fnise:

------------------

I går hadde jeg senvakt, og på senvakten fikk jeg forespørsel om jeg kunne jobbe i dag, og vips så var jeg plutselig på tidligvakt i dag også :jepp: Nå er jeg så sliten og skutt at jeg tror jeg kunne sovet et helt døgn. Har hatt en svært krevende dag på jobben i dag, da vi har fått inn en veldig krevende person. :sjokkbla: Misforstå meg rett, en utfordring i jobben min er bare kjempespennende, men det kan bli litt mye av og til :ler:

Nå skal jeg sitte og være slakt litt før jeg begynner med middagen, får vel være grei å lage den når kjære er så grei at han er ute og fikser bilen min :rødme:

Kommer sterkere tilbake i kveld, evt i morgen hvor jeg stuper i seng før jeg rekker å komme så langt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neida, nå er jeg innom en tur igjen, klarer jo bare ikke å holde fingrene unna KG :fnise:

Føler meg ikke så sliten nå som i sted egentlig, har fått dagens hendelser på jobben litt på avstand nå :)

Endret av Envy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Så bra at du er piggere :tommelopp:

Og så må jeg bare si at jeg synes det er litt morsomt, for hver gang jeg snubler over innlegg i diverse tråder som jeg er helt enig med, så oppdager jeg at det er du som har skrevet de :ler: Sist som jeg husker var i den ene tråden om hvorfor folk velger å være anonyme :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy Mah! :jepp: Er ikke så ofte jeg gidder å svare mer enn én gang i vanlige tråder så blir vel ofte litt "usynlig", men det ene svaret pleier å være gjennomtenkt :happy: Når det gjelder den AB tråden syns jeg det var sykt kult at de fersket hun som var sånn motstander til AB i å faktisk være AB selv, på et helt vanlig spørsmål :fnise:

--------------------

:Gjesp: trøtt jeg :fnise:

Godt med fri i dag, hadde ikke mye lyst til å dra på jobb i dag etter dagen i går :lol: Nå har jeg derimot desto mer tid til å grue meg til hyttetur :sjenert: Tenkte jeg skulle skrive litt i dag, men vet ikke om jeg klarer det.. Blir vel heller litt husarbeid a010.gif og en lang og god dusj d042.gif

Skulle virkelig ønske vi hadde kjøkken med opplegg for oppvaskmaskin :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det alltid fint vær når jeg har fri? Det er så innmari typisk! I dag hadde jeg gledet meg til å bare være inne og krype under et pledd med en kopp varm kakao.. det blir liksom ikke helt samme sjarmen når man blir blendet av sola gjennom vinduet :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Ja jeg lo litt da jeg så at hun hadde lagd ab-tråder hun også :ler:

Jeg liker ab-funksjonen jeg, når bare ikke aben slenger drit. Det er jo dessverre noen som gjør det.

Kakao smaker definitivt best når sola ikke skinner ja :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forferdelig kjedelig her inne i dag, i alle bøkene! :snurt:

Nå sitter jeg å sulter ihjel.. Skal snart lage meg mat. K jobber overtid igjen, så blir middag alene i dag :sukk:

Gleder meg til han kommer hjem! Men først blir det alenemiddag, også skal jeg brodere litt tenker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg lo litt da jeg så at hun hadde lagd ab-tråder hun også :ler:

Jeg liker ab-funksjonen jeg, når bare ikke aben slenger drit. Det er jo dessverre noen som gjør det.

Kakao smaker definitivt best når sola ikke skinner ja :jepp:

:bolledeig: Det er liv i noen i dagbokgjengen i dag også!

ab-funksjonen er finfin den, bare som du sier, synd at noen misbruker den. Synes uansett ikke de skal fjerne den, da får man heller klare å overse de som er teite :jepp:

Ja! Det gjør den, så det ble ingen kakao, det ble tur i skogen med pysepusen i stede :happy: Og ja, jeg kaller henne pysepus i dag, hun turte nesten ikke å gå stakkar, for først møtte vi en hund, og da ble hun redd, og når hun først hadde tødd opp igjen så møtte vi søren meg en HEST :ler:

Endret av Envy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoho: Det er skumle dyr i skogen, må vite! Stakker lille pysepusen din. Måtte du bære henne resten av turen da?

Ja, det er visst det! :ler: Ja, måtte bære henne hele resten av veien som jeg ville, men når jeg snudde for å gå hjem, da hoppet hun ut av armene på meg og løp i full fart hjemover, så da var det bare å følge på :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest wild bird

En stk kjedelig dagbokskriver melder seg :goodbye: Jeg har bare ikke hatt tid eller overskudd til noe særlig KG for tiden, men jeg kommer nok sterkere tilbake. Det gjør jeg alltid :lur:

Ha en fin kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En stk kjedelig dagbokskriver melder seg :goodbye: Jeg har bare ikke hatt tid eller overskudd til noe særlig KG for tiden, men jeg kommer nok sterkere tilbake. Det gjør jeg alltid :lur:

Ha en fin kveld :)

Hihi, du er da ingen kjedelig dagbok skriver wild bird :hug: Hele KG har en tendens til å være litt dødt sånn midt på dagen, og det er jo egentlig ikke noe mysterium, men det er veldig kjedelig at kg er dødt når man alikevel sitter å kjeder seg :lol:

Har selv vært helt borte fra kg nesten et helt år frem til nå jeg. Bega meg ut i den store, skumle bloggverden :overrasket: Er veldig glad jeg har funnet veien tilbake hit på kg isteden :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er levende jeg og altså, jeg har bare vært på jobb. Siste dagen på teite-jobben noen gang :hoppe:

Hva skjer hos deg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yay!a035.gif Godt å se det er liv i flere! Kg våkner vel litt til liv nå i kveldingen :lur:

Hos meg skjer det ikke så mye. Har nettopp spist middag. Og nå skal jeg faktisk være snill mot meg selv og gi meg selv en klapp på skulderen, for det var litt av en middag! Namm! :sikle: Med inspirasjon fra Ping, tok jeg tilogmed et bilde! :nigo:

nam.jpg

:opplyser: Maten består av sopp og løk, stekt lenge sammen i en hel masse smør, av en eller annen grunn blir det sykt digg. Marinert kalkunbryst og ris (ja, jeg var tilogmed så snill mot meg selv at jeg la risen i en form da den var ferdig kokt, slik at den ligger sånn fint som man får den på kinarestaurant :fnise: ).

Tror nesten jeg får litt sånn prestasjonsangst når jeg lager mat til K :klø: Jeg vet at han er så sinnsykt flink til å lage mat, så da ender jeg alltid opp med å brenne maten og kløne fælt. Men nå som jeg bare skulle hive sammen noe raskt mens jeg var hjemme alene ble det jo helt toppers!

(btw, jeg liker speilrefleksen min, man ser faktisk at det ryker av maten på bildet! :happy: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sikle: Jeg vil også ha sånn middag. Her blir det bolognaise når jeg orker å reise meg fra sofaen :ler:

Trodde forresten du skulle selge speilrefleksen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...