Gå til innhold

Mens jeg venter

Envy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde med meg prinsessa (4 år), lille lure (5 år) og storebroren til lille lure (9 år) ut på lekeplassen alene, slitsomt, men utrolig morsomt! :hoppe:

:blink: Du er gal! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Så spennende med skriverier som skal sendes inn! Håper det går slik du ønsker og håper :)

Også ønsker jeg deg en fin mandag :klem:

Skriveriene gikk ikke den veien jeg øsnket. Forlaget mente jeg trengte å "modnes", men det er egentlig helt greit :)

Det er herlig å være tante og kunne kose seg med ungene så mye man vil. Du får barn en dag selv, det vet du. Det kommer tidsnok ;)

Ja, det er kjempemorsomt :happy: Ja, håper på det da! Gleder meg til tiden er inne :)

Så hyggelig! :klemmer: Håper du har hatt en fin mandag også!

:jepp:

:blink: Du er gal! :ler:

:ler: Neida, det var kjempekoselig! :jepp:

---------------------------

Jeg er blitt så forkjøla! :forkjola: Bah, tror feberen er i ferd med å snike seg på også :forvirret:

Orker ikke snoke nå, orker ikke skrive mer heller. Kommer sterkere tilbake i morgen jeg, eller når jeg orker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så søte dere er! :hjerte:

årwh! Jeg er så potte tett! Det er nesten komisk, sitter her og sukker og stønner og puster med vid åpen munn for å få i meg luft :ler: Har putta i nesespray sikkert 10 ganger i dag, men det hjelper ikke mer enn i 10 min så er det like gæli igjen :sur:

Finnes det noen gode kjærringråd foruten c-vitamin? :klø: Jeg er ordentlig utålmodig, orker ikke ha det sånn!!

Som om det ikke var nok med forkjølelsen.. Jeg ringte nemlig legen i morrest, for jeg har hatt sånne rare menssmerter som ikke skulle være der og vondter bak på høyre side. De spurte når jeg ville ha time, "vet ikke" svarte jeg. "Neste onsdag?" foreslo de. "ja, det er vel greit" svarte jeg. Når jeg da skulle forklare hva plagen var mistenkte hun urinveisinfeksjon og syntes ikke jeg skulle gå slik, dermed bar det avgårde til legen nesten med en gang. Joda, det var urinveisinfeksjon, og dermed har jeg fått 3-dagers kur på antibiotika også! Får håpe den hjelper inn på den dumme forkjølelsen også da :lol:

Også har jeg hatt en merkelig rød prikk på armen som kløøør, ser nesten ut som et myggstikk synes jeg, MEN sambo syntes det ser ut som et sprøytestikk :sjokkert: Siden jeg jobber på et hvor mange sprøytenarkomane bor ble jeg jo mildt sagt nervøs når han sa dette og tenkte, "hmm, kan jeg ha klart å komme borti en nålespiss uten at jeg har merket det?". Jeg spurte nå legen for sikkerhets skyld jeg, når jeg først var der. Legen syntes det var unaturlig om jeg ikke hadde kjent et sprøytestikk og konkluderte med at det var sværet liten sannsynlighet for nettopp dette. Han mente derimot på at det kunne være en eksem. En eksem! Haha, det er jo litt festlig da, om jeg har en eksem på armen :ler:

Huff, litt humor er lov når man er syk og svak!

:opplyser: Dette var dagens syte-hypokonder-overøsing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Du syter virkelig komisk.

Håper du blir firsk igjen snart :troest: Urinveisinnfeksjon høres ikke gøy ut (jeg har egentlig aldri hatt det..) og i tillegg til å være bøtte-tett da. Jeg drikker masse te med honning, men er ikke sikker på om det mest for forkjørelse eller tett nese, men det hjelper jo litt da :)

God bedring! Og om du er frisk nok så kan vi kanskje :skravle: litt neste uke :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desverre er det lite som hjelper mot forkjølelse, er så dumt atte. C-vitamin funker ikke, men det er jo sunt da! Også er det viktig å hvile masse - det kan forkorte sykdommen litt. Også er det ting som virker lindrende på symptomene; for eksempel noe varmt å drikke. Og honning er godt i en sår hals. Og å holde seg varm. Et skikkelig varmt bad kan føles helt fantastisk når man er nedsyltet i forkjølelse! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da, stakkar deg da :kose: håper virkelig du blir frisk snart :klem:

Jeg har heller ingen vidunderkur mot forskjølelse, men jeg tror at mye hvile og varm drikke hjelper på. Og som Pingting sier: det er viktig å holde seg varm :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

Filmen var kjempefin, men utrolig trist! Minte meg om mange skjebner jeg vet om siden jeg jobber innen rehabilitering! Syns den stoppet litt brått, skulle gjerne visst mer om hvordan det gikk, men som jeg sa til sambo så kan det vel hende historien er ikke kommet lenger i virkeligheten heller!

:jepp: jeg så den på kino med vennina mi, og vi gikk i fem minutter før vi sa noen ting etterpå :ler: en er veldig trist, og gir ett veldig inntrykk. men så er den veldig veldig bra også :jepp:

Så søte dere er! :hjerte:

årwh! Jeg er så potte tett! Det er nesten komisk, sitter her og sukker og stønner og puster med vid åpen munn for å få i meg luft :ler: Har putta i nesespray sikkert 10 ganger i dag, men det hjelper ikke mer enn i 10 min så er det like gæli igjen :sur:

Finnes det noen gode kjærringråd foruten c-vitamin? :klø: Jeg er ordentlig utålmodig, orker ikke ha det sånn!!

Som om det ikke var nok med forkjølelsen.. Jeg ringte nemlig legen i morrest, for jeg har hatt sånne rare menssmerter som ikke skulle være der og vondter bak på høyre side. De spurte når jeg ville ha time, "vet ikke" svarte jeg. "Neste onsdag?" foreslo de. "ja, det er vel greit" svarte jeg. Når jeg da skulle forklare hva plagen var mistenkte hun urinveisinfeksjon og syntes ikke jeg skulle gå slik, dermed bar det avgårde til legen nesten med en gang. Joda, det var urinveisinfeksjon, og dermed har jeg fått 3-dagers kur på antibiotika også! Får håpe den hjelper inn på den dumme forkjølelsen også da :lol:

Også har jeg hatt en merkelig rød prikk på armen som kløøør, ser nesten ut som et myggstikk synes jeg, MEN sambo syntes det ser ut som et sprøytestikk :sjokkert: Siden jeg jobber på et hvor mange sprøytenarkomane bor ble jeg jo mildt sagt nervøs når han sa dette og tenkte, "hmm, kan jeg ha klart å komme borti en nålespiss uten at jeg har merket det?". Jeg spurte nå legen for sikkerhets skyld jeg, når jeg først var der. Legen syntes det var unaturlig om jeg ikke hadde kjent et sprøytestikk og konkluderte med at det var sværet liten sannsynlighet for nettopp dette. Han mente derimot på at det kunne være en eksem. En eksem! Haha, det er jo litt festlig da, om jeg har en eksem på armen :ler:

Huff, litt humor er lov når man er syk og svak!

:opplyser: Dette var dagens syte-hypokonder-overøsing.

uff :kose: stakkars det høres ikke noe godt ut i det hele tatt :nei: god bedring, håper du blir frisk snart :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hjerte: Envy :hjerte:

Leser at du har lyst på en liten en? Kanskje vi blir gravide sammen, tenkte også å prøve igjen om et år :sengekos: *flir* Hadde vært sååå kos!

Håper du er kvitt forkjølelsen, og jobben din virker veldig interessant!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så søte dere er alle sammen! :klem: Bedringen er langt på vei, og jeg er mye bedre nå! :jepp:

:hjerte: Envy :hjerte:Leser at du har lyst på en liten en? Kanskje vi blir gravide sammen, tenkte også å prøve igjen om et år :sengekos: *flir* Hadde vært sååå kos!Håper du er kvitt forkjølelsen, og jobben din virker veldig interessant!:klemmer:

:vinke: Serenity! Ja, jeg har veldig lyst på liten en :sjenert: Det kan godt hende det ja! Vi har jo snakket om å begynne om et års tid, men da er jo han i forsvaret, så det kan jo ikke bli helt "helhjertet" før han er hjemme derifra uansett da. Jeg for min del håper jo stadig vekk på et lite uhell jeg da, men den "luksusen" har visst ikke jeg :lol:

Har dere lyst på en til så fort altså? Du må jo være supermamma som klarer stdentlivet og evt 2 små! :pls:

---------------------

Nå er jeg nesten helt bra fra forkjølelsen! :hoppe:

Har ikke orket pcen på et par dager.. har skjedd mye, både på jobben og hjemme. På jobben er det er #¤"¤/&¤ drittkjerring som har satt ut et rykte om at jeg er så lat og bare sitter på rævva og ikke tar initiativ. Dette er jo ikke sant i det hele tatt! Jeg er jo det stikk motsatte, og det vet jeg! Jeg er jo så sykt intressert i den jobben, og gir alltid 100% på jobb, syns det er sårt at folk finner opp sånt bare fordi jeg og hun ikke passer til jobbe sammen (vi har kun jobbet sammen 1 vakt). Folk sier til og med at hun har sagt det til ledelsen, og nå er jeg skikkelig redd for å ikke få vakter! Synes det er skikkelig leit at det skal være slik barnehage oppførsel på et sted hvor det kreves at man skal være moden for å jobbe. Hun kunne jo ha kommet rett til meg med problemene hun har med meg først, i stede for å si det til alle kollegaene og ledelsen :sukk: Håper ikke det ligger så mye i det som jeg har hørt, 1 fjær blir jo ofte til 10 høns... eller?

Hjemme bygger huseieren, så det er ikke levlig å være her heller.. Ting er slitsomt for tiden :sukk:

Gleder meg til helgen jeg, da er det fest!! :hoppe: Også gleder jeg meg til et par ting på hjemmefronten, skal ordne noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

:klemmer: Sånne mennesker er overalt, i alle yrker. At ett menneske klager er sjeldent nok til at det blir noen konsekvenser av det. Tror ikke ledelsen hører på ett menneske alene, spesielt ikke når det er en blank løgn.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan bare si meg enig med Mahareth! :Nikke:

Men jeg skjønner jo selvfølgelig at det er irriterende - det er så j*** smålig å gjøre sånt. Trøst deg med tanken på at hun antageligvis har selvbilde på bunn og trenger all den selvhevdingen hun kan få. Hadde det faktisk vært det profesjonelle som plaget henne, ville hun sikker ha snakket direkte meg deg og kommet med råd og tips, ja?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest wild bird

Hei!

La meg gjette: du jobber i helsesektoren? Der er det alltid ett sånn menneske som skal lage kvalme. Snakk med verneombudet på arbeidsplassen din om det ikke blir en slutt på det.

Godt å se at formen din er bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...