Gå til innhold

Er det ok med venner av det annet kjønn


Krill

Anbefalte innlegg

På den annen side så er det helt naturlig for mennesket at lysten reduseres med årene. De som lever sammen i livslange parforhold er sannsynligvis de som klarer å innse og akseptere at dette er en del av livets gang.

Ikke nødvendigvis redusert med årene.

Tror det er viktig å forstå at som alt annet så kan sexlivet gå litt opp og ned.

I en periode er det kanskje litt dødt på sexfronen for at man så går inn i en fase hvor man bare ikke kan få nok av hverandre (også er det selvsagt et hav av nyansr og måter dette skjer på).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pøh! I et forhold tar man utgangspunkt i at man har sex og puler som kaniner når som helst og hvor som helst. Dersom en mann hadde sagt til meg at, ja, ikke regn med at vi kan ha sex så ofte, vi blir da eldre. Så hadde jeg tenkt at vi ikke hadde likt syn på det som betyr noe.

Hvilken verden lever du egentlig i? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke nødvendigvis redusert med årene.

Tror det er viktig å forstå at som alt annet så kan sexlivet gå litt opp og ned.

I en periode er det kanskje litt dødt på sexfronen for at man så går inn i en fase hvor man bare ikke kan få nok av hverandre (også er det selvsagt et hav av nyansr og måter dette skjer på).

Ja, men man blir altså eldre med årene. Det gjelder for alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Ja, men man blir altså eldre med årene. Det gjelder for alle.

Du verden for en observasjon. Den burde du få en eller annen pris for :ler: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner mange som har blitt eldre med årene som puler som kaniner. Men selvsagt, det er jo best å tenke, JA, siden vi nå blir eldre, så er det like greit å ikke ha sex nå, så vi ikke blir skuffa når vi er sytti.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner mange som har blitt eldre med årene som puler som kaniner. Men selvsagt, det er jo best å tenke, JA, siden vi nå blir eldre, så er det like greit å ikke ha sex nå, så vi ikke blir skuffa når vi er sytti.

Du kjenner altså mange som informerer deg om at de puler som kaniner?

Har du noe med det å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

Jeg vil varmt anbefale disse bøkene av Deepak Chopra: "Kropp uten alder, sinn uten tid" og "Hold deg ung lenger".

Den kronologiske alder er fast, men den mentale/psykologiske og biologiske alder kan man gjøre mye med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du verden for en observasjon. Den burde du få en eller annen pris for :ler: .

Ja, det hadde jeg sikkert fortjent :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du verden for en observasjon. Den burde du få en eller annen pris for :ler: .

Hvorfor er du så spydig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Hvorfor er du så spydig?

Jeg mente det ikke spydig og tror ikke Steinar oppfattet det slik heller. Han og jeg har vært "brevvenner" lenge :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kjenner altså mange som informerer deg om at de puler som kaniner?

Har du noe med det å gjøre?

Spørsmålet mitt var, "Syns du det er bedre å ha minst mulig sex når man er ung (eller relativt ung) så man ikke blir skuffet når man er gammel?"

De forteller meg selvsagt ikke at "vi puler som kaniner", slike ting vet man. Man ser det på kjemien, på måten de er rundt hverandre på osv. Det er lett å se om folk har et tilfredsstillende sexliv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmålet mitt var, "Syns du det er bedre å ha minst mulig sex når man er ung (eller relativt ung) så man ikke blir skuffet når man er gammel?"

De forteller meg selvsagt ikke at "vi puler som kaniner", slike ting vet man. Man ser det på kjemien, på måten de er rundt hverandre på osv. Det er lett å se om folk har et tilfredsstillende sexliv.

Herregud, du må rett og slett ha altfor fri fantasi :ler:

Prøv å holde deg litt mer i virkeligheten i stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmålet mitt var, "Syns du det er bedre å ha minst mulig sex når man er ung (eller relativt ung) så man ikke blir skuffet når man er gammel?"

Og til det andre, har du aldri fersket foreldre eller besteforeldre, tanter eller onkler, hørt naboen eller venner, og ser hvor godt de har det som par og legger to og to sammen.

Det er da jagggu ikke fri fantasi å se på noen at de har det godt som par!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spørsmålet mitt var, "Syns du det er bedre å ha minst mulig sex når man er ung (eller relativt ung) så man ikke blir skuffet når man er gammel?"

Og til det andre, har du aldri fersket foreldre eller besteforeldre, tanter eller onkler, hørt naboen eller venner, og ser hvor godt de har det som par og legger to og to sammen.

Det er da jagggu ikke fri fantasi å se på noen at de har det godt som par!

Dette er altså konkrete spørsmål som du har stilt til mange du kjenner?

Og du mener altså at når du ser på et par at de har det godt, så må de pule som kaniner?

Er det eneste kriteriet for et bra parforhold, at man puler som kaniner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er altså konkrete spørsmål som du har stilt til mange du kjenner?

Og du mener altså at når du ser på et par at de har det godt, så må de pule som kaniner?

Er det eneste kriteriet for et bra parforhold, at man puler som kaniner?

... er du HELT ute av stand til å svare på direkte spørsmål, direkte til deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... er du HELT ute av stand til å svare på direkte spørsmål, direkte til deg?

Det kommer helt an på om den som stiller meg spørsmålet har noe med det å gjøre eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det kommer helt an på om den som stiller meg spørsmålet har noe med det å gjøre eller ikke.

Siden du stadig diskuterer med meg, kaller meg stygge ting og går til personlig angrep, så syns jeg vi kan definere det som at vi har noe med hverandre å gjøre på dette forumet, Steinar.

NEI, det er ikke et spørsmål jeg stiller folk, men et spørsmål jeg stiller DEG, for å få forståelse for om du faktisk mente det jeg oppfattet du sa. Skjønner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er altså konkrete spørsmål som du har stilt til mange du kjenner?

Og du mener altså at når du ser på et par at de har det godt, så må de pule som kaniner?

Er det eneste kriteriet for et bra parforhold, at man puler som kaniner?

Et god sexliv gjør et samliv lykkelig, ja. Dette har vi snakket om før. 10% og 90% you know?

Puler som kaniner er et begrep... Det betyr ikke at de liksom gjør det helt likt som kaniner gjør,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er altså konkrete spørsmål som du har stilt til mange du kjenner?

Og du mener altså at når du ser på et par at de har det godt, så må de pule som kaniner?

Er det eneste kriteriet for et bra parforhold, at man puler som kaniner?

KateW, egentlig burde du svare på disse spørsmålene med nye spørsmål. Ettersom Steinars spørsmål er et svar på ditt spørsmål... :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et god sexliv gjør et samliv lykkelig, ja. Dette har vi snakket om før. 10% og 90% you know?

Puler som kaniner er et begrep... Det betyr ikke at de liksom gjør det helt likt som kaniner gjør,

Hvis man virkelig tror på dette med 10% og 90% så kommer det til å skape problemer i seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...