Gå til innhold

Hvorfor vil jenter være tynne/fitness? Når vi boys foretrekker de normale/normal++?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Christina

Du er klar over at jenta var 17 år i 2005 ikke sant? Altså, hun var tenåring og er nå en kvinne. Ting skjer med både kropp og ansikt, uten at man nødvendigvis har sultet seg o.l. Personlig blir jeg litt mer markert i ansiktet blant annet for hvert år som går, det er naturens gang, ikke at jeg spiser for lite. Uansett, å kalle Tone "fitnessdame" er bare tull, hun er en normalt trent og utrolig FLOTT dame som tar vare på kroppen sin.

Jeg er enig i at det er for mye fokus på utseendet og spesielt det å være tynn, men at jenter trener tung styrke, dans, kondisjon eller hva det måtte, og faktisk tar vare på kropp og helse er veldig bra! Hva med å ha et litt mer åpent sinn? Det er faktisk gutter som liker tynne jenter, muskuløse jenter, fyldige jenter og skikkelig store jenter. Og takk gud for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor strebe etter å være noe som boys ikke liker?

Denne tråden er så dum at jeg lagde meg bruker bare for å svare. Jeg vet man kan være anonym men jeg syns det gir litt mer troverdighet om man ikke er 100% anonym (trådstarter!!).

Personlig legger jeg ikke opp livet mitt eller kroppen min etter å være noe som "de fleste menn" liker. Da måtte jeg gjort en del forandringer som passer dårlig med mitt eget syn på hva som er fint og greit, tror jeg!

Uansett hvordan man ser ut vil det være eksemplarer av det motsatte kjønn som finner det tiltrekkende. For meg er det viktigere å trives med meg selv, hvor klisjè det enn høres ut. Jeg VET at det finnes menn som ikke liker litt lavere fettprosent og muskler på jenter, likevel er dette noe jeg streber etter.

Det er også stor forskjell på SCENEFORM på en jente/dame som trener mot konkurranser og off-season form (dvs. formen hun er i når hun ikke har vært på diett i 3 mnd for å gjøre seg klar til konkurranse). Man blir ikke seende "sceneform" ut av å løfte opp en vekt eller gjøre andre ting enn å løpe på en tredemølle. Det er noe som krever år med målrettet trening, du får ikke blodårer poppende ut av armene på deg av å kikke inn på styrkerommet!

Å sammenligne PROFFE utøvere og si at de ikke ser ut som jenter er helt, helt feil. Samt de fleste fitnessjenter i Norge ser IKKE ut som bodybuilderdamer fra USA. Det er en viss forskjell der.

..og å kalle Tone Damli Aaberge en fitnessutøver? Hehe. Hun trener og er slank, men fitness er litt feil begrep å bruke på henne. All ære til henne for at hun trener og er flink, da :-)

Jeg har en kjæreste som liker at jeg trener og som setter pris på at jeg holder kroppen i form. Og hvis han ikke gjorde det, vel... da spørs det om vi hadde hatt litt for delte meninger til å være sammen. Det er jo en fordel om man har en partner som man kan dele livsstil med.

Vi er alle forskjellige og med forskjellig smak, JEG syns det er finest med en trent kropp hvor man ser antydninger til muskler. Og ikke en tynn kropp hvor fett er det eneste som er igjen (noe trådstarter tydeligvis foretrekker).

Vet trådstarter forresten hvorfor man kaller enkelte mennesker for "tynnfeite"?

Det er fordi fett er enklere for kroppen å holde på enn muskler (dvs. fett krever mindre energi å vedlikeholde enn muskler, musklene krever mer energi). Så når folk går på diett eller gjerne sulter seg litt, så velger kroppen å svi av litt muskler fordi den tror det er fare på ferde. Og det er da man får en tynn kropp uten muskler. Derav uttrykket tynnfeit. Joa, sikkert imponerende med en tynn liten kropp, men ikke så imponerende at noen har slanket vekk musklene sine gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ronnie Coleman

Til dere fitnessdamer som svarer gråtende og "vonbrotne" her i slutten av tråden: dere er for menn flest, slik som kroppsbyggere er for damer flest - unaturlig, og lite attraktivt. Er det så vanskelig å forstå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det handler ikke om å gå opp i vekt, det handler om å holde den naturlige vekten sin. De aller aller fleste tynne/trente jenter regulerer vekten utelukkende ved å spise mindre energi enn hva de forbrenner hver dag. Det er rimelig innlysende at noen av kroppens funksjoner må kompensere for dette, deriblant fruktbarhet.

Selvfølgelig finnes det en "mal" for hva gutter liker. Ta et utvalgt på 1000 jenter som gutter har sagt at de liker. Fellesnevneren som går igjen utseendemessig er femininitet - det blir samtlige heterofile gutter tiltrukket av. Pupper, rumpe og lår er feminine egenskaper. Lite kroppsfett og definert ansikt er maskuline egenskaper.

Jenter er per definisjon inkompetente på å avgjøre hva gutter tiltrekkes av. Hvorfor? Fordi jenter blir tiltrukket av maskuline egenskaper. Dette betyr at hvis jenter skal plukke ut den fineste dama av to damer, hvor ei er feminin(pupper, rumpe, lår) og ei er maskulin(lite hoftefett, og markert ansikt), så vil majoriteten si at den maskuline dama er finest. Flertallet av gutter derimot, ville valgt den feminine dama.

Hvis dere jenter leser igjennom svarene deres, så vil dere se at dere er et levende bevis på denne teorien. Noe som betyr at valget er deres! Dere kan fortsette gi dere selv lav selvtillit fordi dere ikke ser ut som tynne/fitness modeller med maskuline egenskaper (lite hoftefett og markert ansikt), eller så kan dere få bedre selvtillit ved å innse at gutter liker og foretrekker jenter med feminine egenskaper (pupper, rumper og lår).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jesus... hvordan i himmelens navn kan dere si at Tone Damli har fitnesskropp??!! Hun har en helt normal formfull kvinnekropp, og laaangt ifra Kristine Weber sin kropp! Kroppen henens har jo selfølgelig forandret seg siden IDOL.. da hadde hun valpefett.

Jeg syntes Krisine Weber har en smashing kropp, som er stram med definerte muskler! Synd at det er så få gutter som ikke gidder å komme se på trening, men heller setter seg foran pc'en og slenger dritt om kroppene til fitnessjenter, når de ser ut uattraktive lubbne slasker selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære min så stort behov man tydeligvis skal ha for å passe i en boks alle liker, eller for å plassere andre i en boks man forstår.

Jeg skal glatt innrømme at jeg elsker å trene, jeg spiser sunt og trener mye, trives med å ha en kropp som er veltrent men ikke skrapa. Liker at jeg har kvinnelige former, og hadde på ingen måte hylt om jeg hadde større pupper eller større rumpe (tro det eller ei, jeg skulle faktisk ønske jeg hadde større rumpe og pupper). Liker også at jeg ser trent ut, at jeg kan se i speilet at kroppen min er sterk og velfungerende. Jeg er ingen fitness-dame, bare ei dame som faktisk elsker å bruke timer på å jobbe fysisk med kroppen, det er treninga jeg trener for, hvordan kroppen blir av det er en konsekvens av min interesse.

Hva boys foretrekker, gir jeg ærlig talt beng i!! Jeg er for det første for gammel til å bry meg om boys, og for det andre så er det igjen totalt uinteressant for meg hva "de fleste" av noen som helst kjønn liker. Hvorfor skulle det være interessant hva totalt fremmede mennesker mener om hvordan jeg ser best ut?

Noen av oss bryr oss om hvordan vi selv er, hva vi selv gjør og hvordan vi selv ser ut. Og om andre er viktige, så er det snakk om mennesker vi kjenner og har kjære. Men jeg tror nok fremdeles at jo eldre man blir, jo viktigere er det å gjøre det som er rett for en selv.

De mennene jeg er interessert i at skal finne meg attraktiv, VET jeg at godt kunne tatt ett par kilo ekstra på kroppen min. Jeg VET at flere av dem synes det er "søtt" med litt lovehandels og myk mage.. men jeg er likevel trygg nok på at de finner meg attraktiv til tross for at jeg ikke har mest lovehandels, og til tross for at JEG liker en hard og flat mage. Jeg er trygg nok på at de ser andre ting ved meg som de finner attraktivt, og at de derfor liker kroppen min som den er, selv om de godt kan finne på å like det ene eller det andre annerledes.

Og hva alle mennene der ute ellers synes, DET er meg faktisk revnende likegyldig for å være ærlig. Hvorfor skal jeg spise mer usunt eller trene mindre, fordi noen fjoller på nett synes at det sikkert hadde vært mer sexy?

Og, som flere har gjentatt, Tone er IKKE en fitness-dame!!! Dersom det å være slank og samtidig trene kvalifiserer til fitness-dame så bør dere sjekke hva ordet betyr!

noe annet som er så fint, er at kvinner som velger å være faktiske fitness-damer, ikke bryr seg nøkken om hva GUTTER som dere synes og tenker! At dere ikke ser dem som kvinner/jenter... vel, tror dere egentlig det betyr noe for noen andre en dere?

Men ville du hatt en kropp som kriweb.no hvis det medførte at færre gutter ville finne deg attraktiv? Du synes kanskje det er fint med maskuline egenskaper (synlige muskler) på kroppen din, men de færreste gutter gjør det. Det er akkurat det samme som når metroseksuelle gutter går litt over styr. De synes de ser "sexy" ut, når de står foran speilet med nappede øyenbryn, smykker og brunkrem i fjeset. Men synes du det er tiltrekkende?

Ja, jeg ville gjerne hatt en kropp som kriweb om jeg hadde kunnet det uten å endre på hele livsstilen min! At færre gutter ville funnet meg attraktiv hadde jeg ikke brydd meg med, de guttene som er interessante er de som teller, ikke alle de andre. Tro det eller ei, det er ikke kvantitet som gjelder når det kommer til menn, det er kvalitet. ;)

Og ang metroseksuelle menn, selvsagt finner jeg ikke all metroseksuelle menn tiltrekkende, jeg finner ikke alle ikke-metroseksuelle menn tiltrekkende heller. Men jeg har en kamerat som er meget metroseksuell, han både napper bryn og bruker neglelakk... og ja, jeg finner ham absolutt tiltrekkende og attraktiv!! Og jeg er så definitivt ikke alene om det, han mangler ikke interesserte damer eller damer som søker hans oppmerksomhet.

Endret av aline
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til dere fitnessdamer som svarer gråtende og "vonbrotne" her i slutten av tråden: dere er for menn flest, slik som kroppsbyggere er for damer flest - unaturlig, og lite attraktivt. Er det så vanskelig å forstå?

Eg trur ikkje eg kvalifiserer til fitness-dame-omgrepet, det vil vere ein hån mot folk som Kristine Weber, men eg svarar likevel:

Ja, det er vanskeleg å fatte at ikkje menn likar kvinner som ser sterke og dugelege ut. Det må jo vere ein genetisk glipp, eller kan hende mest fordi det tek vekk presset. Truleg er det berre dei som ikkje har sixpack sjølv som seier det, så kjenner dei seg betre. Uansett er det med på å lage eit særleg trongsynt kvinneideal. Vidare, vi er ikkje interesserte i menn flest heller, så kva menn flest meiner er knakande likegyldig. Er det så vanskeleg å fatte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff uff uff.. Hvorfor kan ikke bare folk for en gangs skyld skjønne det at folk har forskjellige meninger, forskjellig smak når det kommer til ikke bare kvinner/menn, men ALT!!

Hvorfor er det så livsviktig å få fram akkurat hva DU liker??! det er nok en respektiv andel som mener det du mener, men der er også mange som mener det motsatte. Etter MIN mening, og ingen andre sin så må en ha en stor trang til å skape konflikter og drama for å i det hele tatt kunne starte en slik diskusjon som det her! Det er jo helt klart fra begynnelsen av at den ingen ende har! ALLE burde få lov å mene det de vil UTEN at en skal bli sagt i mot eller rakket ned på! Synes dere noen er stygg, uattraktiv osv, det er DIN mening, hold den for deg selv da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg trur ikkje eg kvalifiserer til fitness-dame-omgrepet, det vil vere ein hån mot folk som Kristine Weber, men eg svarar likevel:

Ja, det er vanskeleg å fatte at ikkje menn likar kvinner som ser sterke og dugelege ut. Det må jo vere ein genetisk glipp, eller kan hende mest fordi det tek vekk presset. Truleg er det berre dei som ikkje har sixpack sjølv som seier det, så kjenner dei seg betre. Uansett er det med på å lage eit særleg trongsynt kvinneideal. Vidare, vi er ikkje interesserte i menn flest heller, så kva menn flest meiner er knakande likegyldig. Er det så vanskeleg å fatte?

Sterke og dugelige?

Hva tror du heterofile menn tiltrekkes av? Lite hoftefett og markert ansikt? Unormalt tynne damer og fitnessdamer er per definisjon udugelige. Hvorfor? Fordi de presser kvinnekroppen ned i en ufruktbar lav fettprosent.

Tror du menn flest ønsker seg ei kone som ikke er i stand til å lage barn, men kan løfte tunge ting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sterke og dugelige?

Hva tror du heterofile menn tiltrekkes av? Lite hoftefett og markert ansikt? Unormalt tynne damer og fitnessdamer er per definisjon udugelige. Hvorfor? Fordi de presser kvinnekroppen ned i en ufruktbar lav fettprosent.

Tror du menn flest ønsker seg ei kone som ikke er i stand til å lage barn, men kan løfte tunge ting?

Men kjære vene, kor trur du grensa for å lage ungar går eigentleg?! Trur du verkeleg at Tone Damli er for tynn til å få born?! Get real! Og fitnessutøvarar (som Tone Damli IKKJE er) har einsifra feittprosent ein månad i året! Og trur du verkeleg ikkje at ei sterk og veltrena kvinne er betre rusta til å gå gjennom eit svangerskap og ein fødsel enn ei svak ei? Stikk fingaren, ikkje hovudet, i jorda mann! Det er eit HAV mellom ufruktbar feitprosent og slik Tone Damli ser ut, og slik Kristine Weber ser ut offseason. Det blir for dumt å snakke om fitnessutøvarar på i sceneform, for det ER ein heilt annan greie.

Kven er markert i andletet? Tone Damli? Kristine Weber? Ja, dersom markert andlet tyder det same som at ein faktisk kan sjå kinnbeina, ja. Eg synest det er godt og grundig ufatteleg at nokon både kan tru at Tone Damli er for tynn til å få born, og dessutan ikkje kan sjå at ho har sunn utsjånad. Tone Damli er ei normal jente, om enn mykje penare enn jenter flest, og det var ho då var med på Idol også, ho har vore innafor normalen heile tida, og om ikkje det er attraktivt, så tenkjer eg at noko må ha gått gale ein plass.

Endret av Tigress
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK.

Men ville du hatt en kropp som kriweb.no hvis det medførte at færre gutter ville finne deg attraktiv? Du synes kanskje det er fint med maskuline egenskaper (synlige muskler) på kroppen din, men de færreste gutter gjør det. Det er akkurat det samme som når metroseksuelle gutter går litt over styr. De synes de ser "sexy" ut, når de står foran speilet med nappede øyenbryn, smykker og brunkrem i fjeset. Men synes du det er tiltrekkende?

Ja det ville jeg, fordi JEG synes det er fint..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(...)

Unormalt tynne damer og fitnessdamer kan godt være i stand til å lage barn, tiltross for lav fettprosent, men de signaliserer det ikke! Det er viktig å poengtere.

Hvis vi tar Tone Damli Aaberget som et eksempel, så struttet hun av sexuell energi før, men gjør det i langt mindre grad nå.

Ei dame med normale fettlagre på kroppen signaliserer at hun har nok energi til å skape/oppfostre et velskapt barn. Ei dame med unormalt små fettlagre signaliserer at det er "tøffe kår/sult" og at hun har en liten sjanse for å skape/oppfostre et velskapt barn.

Hvorfor tenner ikke jenter på gutter med tynne overarmer og store mager? Fordi det signaliserer at gutten er lite maskulin/fruktbar. Hvorfor tenner ikke gutter på jenter med lite hoftefett og markerte ansikt? Fordi det signaliserer at jenta er lite feminin/fruktbar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår jo at pinglegutter med potetgullmidje og misfarging etter rullingsen i munnviken vegrer seg for å drømme om ei jente med en fysikk som får ham til å se ut som den veike i forholdet. Men det er nok gjensidig, så de behøver neppe å frykte for å bli overfalt.

Synes selv det er en fordel med ei jente som kan bære sin egen bagasje, og som kan klemmes uten at det brister i ribbein.

Men livsstil. Hmmm... Kanskje det kan bli litt mye om hun er fanatisk på trening og kosthold. Det er liksom ikke helt det store om du aldri ser dama, fordi hun er på trening, og når hun er hjemme så går tiden til å regne ut optimalisert nærings- og nytteverdi i ulike næringsmidler. Ja, alt som blir fanatisk og enspora er egentlig avtennende. - I lengden.

Det er uansett grenser for hvor mange en kan være sammen med gjennom livet, så der finns nok et utvalg for enhver smak. Bare vær snill, gutter og jenter, å gi faen å uttale dere på mine vegne. Jeg vet hva jeg liker, og ser at de fleste rundt meg liker noe annet enn resten, de også. Der er nok å ta av til alle som ikke stiller urealistiske krav. Slapp av.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest stillness

Har både fått høre at jeg er fin og at jeg ikke er det,men det betyr lite hvis jeg ikke syns jeg er det selv.

Så hvis jeg trener eller whatever så gjør jeg det for min skyld og for at jeg skal føle meg bra.

Jeg har begynt å trene litt nå og spise sunnere fordi jeg er opptatt av helsa mi og for at jeg vil ha en fastere kropp.

Legger ikke opp livet mitt etter hva jeg tror menn vil ha egentlig og menn er vel forskjellige når det gjelder hva de liker.Heldigvis spør du meg ellers så hadde det blitt jævla kjedelig :)

Forøvrig så ser ikke jeg store forskjellen på Tone Damli Åberget nå og i 2005.Kanskje litt mer trent,men for tynn?Det syns ikke jeg,syns hun er flott jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hva er det dere gutter synes er digg da? Bare jenter som ser ut som Kim Kardashian og Scarlett Johansen?

Altså, for å ta gutter flest, gå inn på diskusjon.no på tråden over "beste/fineste jentekroppen". Hundrevis av gutter som legger inn bilder, men må si det er lite av Scarlett-typen. Her snakker vi mere av denne typen:

http://www.zdistrict.com/wp-content/uploads/2008/10/al2.jpg

Hvordan forklarer dere gutter at GUTTENE i denne debatten legger ut damer uten så mye såkalt "hoftefett" og fett andre steder for den saks skyld?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har både fått høre at jeg er fin og at jeg ikke er det,men det betyr lite hvis jeg ikke syns jeg er det selv.

Så hvis jeg trener eller whatever så gjør jeg det for min skyld og for at jeg skal føle meg bra.

Jeg har begynt å trene litt nå og spise sunnere fordi jeg er opptatt av helsa mi og for at jeg vil ha en fastere kropp.

Legger ikke opp livet mitt etter hva jeg tror menn vil ha egentlig og menn er vel forskjellige når det gjelder hva de liker.Heldigvis spør du meg ellers så hadde det blitt jævla kjedelig :)

Forøvrig så ser ikke jeg store forskjellen på Tone Damli Åberget nå og i 2005.Kanskje litt mer trent,men for tynn?Det syns ikke jeg,syns hun er flott jeg.

Budskapet i denne tråden er at gutter liker jenter som tar vare på seg selv, samtidig som de ser ut som jenter. Det vil si jenter som spiser noenlunde sunt, men samtidig spiser tilstrekkelig energi til å bevare sine feminine former.

Jenter som spiser "sunt" blir ofte for tynne - fordi, tiltross for at de føler at de spiser mye mat, ofte underspiser (Spiser mindre energi enn hva de forbrenner i løpet av en dag).

Tilbake til Tone Damli Aaberge: hun har redusert størrelsen på pupper, rumpe og lår betraktelig, samtidig som hun har fått et mer definert ansikt. Denne fysikken har en redusert seksuell tiltrekning på gutter, men en økt tiltrekning på jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest stillness

Budskapet i denne tråden er at gutter liker jenter som tar vare på seg selv, samtidig som de ser ut som jenter. Det vil si jenter som spiser noenlunde sunt, men samtidig spiser tilstrekkelig energi til å bevare sine feminine former.

Jenter som spiser "sunt" blir ofte for tynne - fordi, tiltross for at de føler at de spiser mye mat, ofte underspiser (Spiser mindre energi enn hva de forbrenner i løpet av en dag).

Tilbake til Tone Damli Aaberge: hun har redusert størrelsen på pupper, rumpe og lår betraktelig, samtidig som hun har fått et mer definert ansikt. Denne fysikken har en redusert seksuell tiltrekning på gutter, men en økt tiltrekning på jenter.

Vel,jeg tror på et balansert kosthold der jeg spiser sunt men at jeg kan unne meg noe godt også.Jeg er absolutt ikke fanatisk når det gjelder kosthold og for meg blir det litt overdrevent.

Syns det er merkelig hvordan du kan uttale om hva en gruppe med mennesker liker.Dette er da vel helt forskjellig fra person til person.Det er vel bare å gå ut og se det så ser man jo at hvem som er sammen med hvem er helt forskjellig.

Noen liker tynne og andre ikke.Sånn er det bare.

Endret av stillness
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Budskapet i denne tråden er at gutter liker jenter som tar vare på seg selv, samtidig som de ser ut som jenter. Det vil si jenter som spiser noenlunde sunt, men samtidig spiser tilstrekkelig energi til å bevare sine feminine former.

Neida, det som sies er at gutter liker jenter som spiser usunt slik at de beholder en høy nok fettprosent til å være lubne!!

Men kan det vises til at det er sunnere å ha litt for mye fett en det er å la kroppen styre endel selv?

Dersom man liker å trene, kroppen trives med aktiviteten og man spiser seg mett og i tillegg koser seg litt en gang i blant, så vil mange kroppstyper (for det er faktisk forskjell der og) ikke ha veldig mye ekstra fett på hoftene eller magen. Dette sies her i tråden som uattraktivt og noe gutter ikke liker.

Og det som også blir merkelig med det, er at guttene som sier dette, faktisk tror på at de kan uttale seg for alle gutter, eller de fleste, fordi de selv og sine kamerater liker lubne jenter som ikke trener.

Jenter som spiser "sunt" blir ofte for tynne - fordi, tiltross for at de føler at de spiser mye mat, ofte underspiser (Spiser mindre energi enn hva de forbrenner i løpet av en dag).

kan du vise til noe fakta som tilser at kvinner som trener aktivt og spiser sunt underspiser?

Eller er det bare noe du tipper på at er slik?

Tilbake til Tone Damli Aaberge: hun har redusert størrelsen på pupper, rumpe og lår betraktelig, samtidig som hun har fått et mer definert ansikt. Denne fysikken har en redusert seksuell tiltrekning på gutter, men en økt tiltrekning på jenter.

De aller fleste jenter endrer kroppsfasong når det går fra tenåring til voksen kvinne! Dette vil skje uansett om de trener eller ikke, og det er jo fryktelig synd dersom også MENN synes voksne kvinner er uattraktive fordi de mister valpefettet..

At man blir mer markert i ansiktet er også relativt normalt når man går fra tenåring til voksen, og endrer utseendet.

At gutter synes valpete jenter er mer attraktive en voksne kvinner; greit nok! Voksne kvinner er ikke for gutter likevel. Dersom derimot voksne menn faktisk synes lubne tenåringsjenter er mer attraktivt en en voksen to trent kvinne, så er det igjen litt synd for mannen i mine øyne.

Men, jeg tror faktisk de færreste kvinner ønsker å spise mer usunt og trene mindre fordi "mange boys" liker kjærlighetshåndtak og lubbenhet. Rett og slett fordi grunnen til at voksne kvinner trener, ikke ER for å tilfredsstille eller tiltrekke seg gutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel,jeg tror på et balansert kosthold der jeg spiser sunt men at jeg kan unne meg noe godt også.Jeg er absolutt ikke fanatisk når det gjelder kosthold og for meg blir det litt overdrevent.

Syns det er merkelig hvordan du kan uttale om hva en gruppe med mennesker liker.Dette er da vel helt forskjellig fra person til person.Det er vel bare å gå ut og se det så ser man jo at hvem som er sammen med hvem er helt forskjellig.

Noen liker tynne og andre ikke.Sånn er det bare.

Stikkordet er "sekundære seksuelle karakteristikker". Dette er en betegnelse på de maskuline og feminine egenskapene som styrer den seksuelle tiltrekning mellom hankjønn og hunkjønn - såkalt instinktiv seksuell oppførsel.

Men det er mulig å overstyre denne naturlige instinktive oppførselen, det kalles "fetish".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er mulig å overstyre denne naturlige instinktive oppførselen, det kalles "fetish".

så alle menn som ikke bare finner lubne jenter attraktive, har en fetish? :skratte:

for smak og behag driver ikke gutter med... enten er de "normale" (les: liker ikke trente jenter) eller de har en fetish!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...