Gå til innhold

Hvorfor vil jenter være tynne/fitness? Når vi boys foretrekker de normale/normal++?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg elsker kriweb jeg da :) Du kan ikke bruke ordet fitness om folk som har kropp som Tone Damli... Det kan jo ikke sammenlignes og er en fornærmelse mot de som driver med fitness.

Det er godt det er så mange forskjellige kroppstyper der ute, så er det noe for enhver smak.

OK.

Men ville du hatt en kropp som kriweb.no hvis det medførte at færre gutter ville finne deg attraktiv? Du synes kanskje det er fint med maskuline egenskaper (synlige muskler) på kroppen din, men de færreste gutter gjør det. Det er akkurat det samme som når metroseksuelle gutter går litt over styr. De synes de ser "sexy" ut, når de står foran speilet med nappede øyenbryn, smykker og brunkrem i fjeset. Men synes du det er tiltrekkende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Raindrops

Som en jente i tenårene så ser jeg at det er svært få som ikke trener for å swe bra ut typen eller en annen gut de vil iponere. de som trener for helsa er untaket. Vi kan ikke nevne alle untak i en diskusjon. Lettere å holde seg til det generelle.

Det er vel heller tenåringer som er untaket her. Da har man gjerne et litt annet syn på sin egen kropp. Når man blir eldre tror jeg flere trener først og fremst for sin egen del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK.

Men ville du hatt en kropp som kriweb.no hvis det medførte at færre gutter ville finne deg attraktiv? Du synes kanskje det er fint med maskuline egenskaper (synlige muskler) på kroppen din, men de færreste gutter gjør det. Det er akkurat det samme som når metroseksuelle gutter går litt over styr. De synes de ser "sexy" ut, når de står foran speilet med nappede øyenbryn, smykker og brunkrem i fjeset. Men synes du det er tiltrekkende?

Ja, siden jeg og min samboer deler denne form for trening, så passer det ypperlig :) Må jo ha en kjæreste med samme interesser selv om det minsker antall gutter som finner meg attraktiv.

Kunne ikke brydd meg mindre hva andre gutter tenker om min kropp. Jeg er stolt av den, og har ikke kropp som flest mulig skal like, men en kropp som jeg selv liker.

Hva folk tiltrekkes av er jo forskjellig. Hadde vært meget kjedelig hvis alle skulle like det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...det er litt søtt at du liksom går ut fra at den eneste grunnen til at jenter trener er for å imponere gutta.

Dette kommer sikkert som et sjokk på deg, men mange jenter trener fordi de vil det selv. Fordi de er opptatt av helsa si, fordi de liker det, fordi de synes det er gøy, fordi de selv synes det ser bra ut... Beklager altså, men dere styrer faktisk ikke hvert minste lille handling vi gjør.

Med mindre du tilhører kvinnegruppen Ottar, så er sjansen stor for at du liker å gjøre deg attraktiv for det motsatte kjønn. Gutter liker også å gjøre seg attraktive for jenter, få seg en bra jobb/holde seg i form m.m.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er litt ironisk å trekke frem Tone som eksempel på "overtrent dame ingen gutter vil ha".

Hun er drømmedamen til mange. Vil påstå flere gutter vil ha hun enn den gjennomsnittlige, utrente jenta med noen kilo ekstra:p

Overtrente fitnessdamer er ikke pent, men for det første er de svært få, og for det andre gjør de det ikke for å se pene ut for gutter, men for sportens del.

I praksis er tynne (ikke supertynne nødvendigvis, men slanke) og veltrente jenter den største hiten blant gutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er litt ironisk å trekke frem Tone som eksempel på "overtrent dame ingen gutter vil ha".

Hun er drømmedamen til mange. Vil påstå flere gutter vil ha hun enn den gjennomsnittlige, utrente jenta med noen kilo ekstra:p

Overtrente fitnessdamer er ikke pent, men for det første er de svært få, og for det andre gjør de det ikke for å se pene ut for gutter, men for sportens del.

I praksis er tynne (ikke supertynne nødvendigvis, men slanke) og veltrente jenter den største hiten blant gutter.

Hun VAR drømmedama til mange, helt klart.

Det var kontrasten mellom før og nå versjon av Tone Damli Aaberget jeg ville få frem. Hun var ei supersexy normal jente med pupper og lår, som nå gjennom trening og strengt kosthold har blitt til en "mindre fruktbar toppidrettsutøver."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun VAR drømmedama til mange, helt klart.

Det var kontrasten mellom før og nå versjon av Tone Damli Aaberget jeg ville få frem. Hun var ei supersexy normal jente med pupper og lår, som nå gjennom trening og strengt kosthold har blitt til en "mindre fruktbar toppidrettsutøver."

Det er din mening. De fleste gutter syns Tone er supersexy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes Tone er pen jeg, ikke overtrent og ikke alfor tynn, hun har en normal og sunn kropp som ser bra ut i mine øyne, hvertfall..

Ikke alle jenter som har anlegg for å få sånne håndtak som gutten kan holde seg fast i når man har sex..

Jeg er selv naturlig tynn, og har alltid vært det.. Mange gutter liker det også.. Vi er alle forskjelige og liker forskjellige ting, heldigvis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er din mening. De fleste gutter syns Tone er supersexy.

hehe, de fleste gutter? Give me a fucking break. Jeg kan ikke si hva alle andre gutter liker. Men jeg kjenner endel, og det er ingen av dem som foretrekker nå versjonen av Tone fremfor før-versjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes Tone er pen jeg, ikke overtrent og ikke alfor tynn, hun har en normal og sunn kropp som ser bra ut i mine øyne, hvertfall..

Ikke alle jenter som har anlegg for å få sånne håndtak som gutten kan holde seg fast i når man har sex..

Jeg er selv naturlig tynn, og har alltid vært det.. Mange gutter liker det også.. Vi er alle forskjelige og liker forskjellige ting, heldigvis!

OK.

Men unormalt tynne-, eller synlig trente damer er like lite naturlig som feminine gutter. Ser du den?

Hvor sexy synes du det er med en gutt som ser ut som ei dame (napper øyenbryn, er tynn, bruker brunkrem m.m.)? Hvor sexy tror du gutter synes det er ei maskulin dame (har liten fettprosent og er muskuløs)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK.

Men unormalt tynne-, eller synlig trente damer er like lite naturlig som feminine gutter. Ser du den?

Hvor sexy synes du det er med en gutt som ser ut som ei dame (napper øyenbryn, er tynn, bruker brunkrem m.m.)? Hvor sexy tror du gutter synes det er ei maskulin dame (har liten fettprosent og er muskuløs)?

Tone Damli er definitivt ikke en av dem! Jeg syntes hun er en sexy KVINNE og ikke har noe mandig over seg i det hele tatt!

Har heller ikke hørt før at gutter flest foretrekker lubbene utrente jenter! Man blir helle ikke mer fruktbar av å være tjukk! Hellert tvert i mot..

Jeg syntes heller ikke det er no fint med jenter som sulter seg til å bli syltynne og ser syke ut! Men det finnes jo en mellomting!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, de fleste gutter? Give me a fucking break. Jeg kan ikke si hva alle andre gutter liker. Men jeg kjenner endel, og det er ingen av dem som foretrekker nå versjonen av Tone fremfor før-versjonen.

Og de fleste jenter også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tone Damli er definitivt ikke en av dem! Jeg syntes hun er en sexy KVINNE og ikke har noe mandig over seg i det hele tatt!

Har heller ikke hørt før at gutter flest foretrekker lubbene utrente jenter! Man blir helle ikke mer fruktbar av å være tjukk! Hellert tvert i mot..

Jeg syntes heller ikke det er no fint med jenter som sulter seg til å bli syltynne og ser syke ut! Men det finnes jo en mellomting!

Jenter og gutter opererer med forskjellig definisjon på vekt. Jenter er hysteriske og kan mene de er blitt "tykke" fordi de har gått opp 3 kg - gutter legger ikke merke til det engang.

Gutter reagerer når jenters former forsvinner (går ned i vekt), ikke når pupper og lår blir større (går opp i vekt (innenfor rimelighetens grenser)).

Hva tror du vi tenner på? Pupper, rumpe og lår. Det er dere jenter som blir opphisset av å se synlig magemuskulatur, ikke oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva tror du vi tenner på? Pupper, rumpe og lår. Det er dere jenter som blir opphisset av å se synlig magemuskulatur, ikke oss :)

Endret av Ocean Angel
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mindre du tilhører kvinnegruppen Ottar, så er sjansen stor for at du liker å gjøre deg attraktiv for det motsatte kjønn.

Jeg liker å gjøre meg attraktiv for menn, og det gjør jeg bla med å fremheve pupper, rompe og hud generelt, for det er det de liker. Trene gjør jeg først og fremst fordi det gir meg en god følelse å svette, for å forebygge fysiske problemer, og fordi jeg synes muskler er fint på jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Haha, jenter kan ikke ha muskler fordi da ser de mandige ut? Det er det dummeste jeg noen gang har hørt...

Jeg tror mange menn setter en kvinne med en litt atletisk kropp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...det er litt søtt at du liksom går ut fra at den eneste grunnen til at jenter trener er for å imponere gutta.

Dette kommer sikkert som et sjokk på deg, men mange jenter trener fordi de vil det selv. Fordi de er opptatt av helsa si, fordi de liker det, fordi de synes det er gøy, fordi de selv synes det ser bra ut... Beklager altså, men dere styrer faktisk ikke hvert minste lille handling vi gjør.

Signerer!

Jeg synes for øvrig at Tone ser bra ut med kroppen hun har nå, og jeg har heller ikke noen problemer med "feminine" gutter (tynne, napper øyebryn o.l). Not at all! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så på den youtube videoen av Tone fra da hun deltok i Idol, og hun var mye søtere da! Nå har hun jo selvfølgelig blitt eldre og man forandrer seg jo av den grunn alene, men hun hadde nok sett en del bedre ut hvis hun hadde holdt vekta. Ikke for det, hun var jo slank på den filmen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...