Kløftfrid Skrevet 25. november 2010 #101 Skrevet 25. november 2010 Øystein er vel søøøt! Synd han har ei dame som hersar med han
muffin26 Skrevet 25. november 2010 #102 Skrevet 25. november 2010 HAN ENE FRIR I NESTE EPISODE.Utrolig egentlig at de gutta der ikke skjønner noe som helst.
AnonymBruker Skrevet 25. november 2010 #103 Skrevet 25. november 2010 HAN ENE FRIR I NESTE EPISODE.Utrolig egentlig at de gutta der ikke skjønner noe som helst. Hva har de ikke skjønt?
muffin26 Skrevet 25. november 2010 #104 Skrevet 25. november 2010 Hva har de ikke skjønt? Hvis du har sett på en eneste episode i det siste så vet du hva jeg mener.
AnonymBruker Skrevet 25. november 2010 #105 Skrevet 25. november 2010 Leste at Hilde hadde kuttet bloggen sin. Fikk så mye pes og hatbrev ang. sine uttalelser om Einar Gelius.
Red headed girl Skrevet 26. november 2010 #106 Skrevet 26. november 2010 "Æ tror æ må ha en shots te!!" Huff, gruer meg nesten til neste episode med det frieriet! Stakkars gutt, skjønner han ikke hva han går til isåfall? Må være et reint helvete å være gift med hun der.. :gjeiper:
smalls Skrevet 26. november 2010 Forfatter #107 Skrevet 26. november 2010 "Æ tror æ må ha en shots te!!" Huff, gruer meg nesten til neste episode med det frieriet! Stakkars gutt, skjønner han ikke hva han går til isåfall? Må være et reint helvete å være gift med hun der.. :gjeiper: Fikk ikke med meg sist episode. Hvem skal fri?
Red headed girl Skrevet 26. november 2010 #108 Skrevet 26. november 2010 Fikk ikke med meg sist episode. Hvem skal fri? Øystein skal fri til sin kjære sjef! Så neste episode må du nok ha med deg..
smalls Skrevet 26. november 2010 Forfatter #109 Skrevet 26. november 2010 Øystein skal fri til sin kjære sjef! Så neste episode må du nok ha med deg.. Gud ja det må jeg få med meg
AnonymBruker Skrevet 26. november 2010 #110 Skrevet 26. november 2010 "Æ tror æ må ha en shots te!!" Huff, gruer meg nesten til neste episode med det frieriet! Stakkars gutt, skjønner han ikke hva han går til isåfall? Må være et reint helvete å være gift med hun der.. :gjeiper: Jeg tror nesten han kommer til å bli slitsom å leve med også etterhvert jeg da. Ser ham for meg som en fjern gubbe som bare sitter og filosoferer for seg selv og ikke bryr seg med folk rundt seg. Så er det noen som hadde taklet å leve sammen med det kvinnemennesket må det nesten være ham, som faktisk greier å koble ut gnålet og bitchingen hennes.
Gjest Linda sofie Skrevet 26. november 2010 #111 Skrevet 26. november 2010 Herregud gruer meg litt til neste episode. Kan ikke tro at han skal fri til ho!! hjelpes meg. Stakkars gutt.
Zakah Skrevet 28. november 2010 #112 Skrevet 28. november 2010 Herregud gruer meg litt til neste episode. Kan ikke tro at han skal fri til ho!! hjelpes meg. Stakkars gutt. Frieriet var for show, og forholdet ble over like etter turen. Jentene tar heller ikke fem øre for å krangle på tv, så å si imot dem ville ikke vært noe lurt.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2010 #113 Skrevet 28. november 2010 Jeg tror nesten han kommer til å bli slitsom å leve med også etterhvert jeg da. Ser ham for meg som en fjern gubbe som bare sitter og filosoferer for seg selv og ikke bryr seg med folk rundt seg. De to siste episodene har han virket rimelig på trynet. Hvis jeg var Linda ville jeg ikke kjefta og bitcha, jeg ville stikki.
Lillemeg25 Skrevet 30. november 2010 #114 Skrevet 30. november 2010 Haha gleder meg til å se Øystein fri til sjefen sin Hun kommer sikkert bare til å bitche om et eller annet når han frir.
CafeLatte Skrevet 30. november 2010 #116 Skrevet 30. november 2010 Linda roa seg ned et par hakk når hun ble dumpa. Hun andre blir vel det om en stund hun også...Når gutten blir litt smartere.
AnonymBruker Skrevet 30. november 2010 #117 Skrevet 30. november 2010 Var frieriet planlagt fra de begge?? At de kun gjorde det for show liksom?
CafeLatte Skrevet 30. november 2010 #118 Skrevet 30. november 2010 Var frieriet planlagt fra de begge?? At de kun gjorde det for show liksom? Tror ikke det da hadde hun ikke bitcha om alt som var dårlig der.Brødet var brent og kjøtte ble hun kvalm av,nei nå skulle hun spy osv. Han planla dette selv ser det ut som.
AnonymBruker Skrevet 30. november 2010 #119 Skrevet 30. november 2010 hva heter sangen de spilte når disse minnene ble vist?
smalls Skrevet 30. november 2010 Forfatter #120 Skrevet 30. november 2010 Tror ikke det da hadde hun ikke bitcha om alt som var dårlig der.Brødet var brent og kjøtte ble hun kvalm av,nei nå skulle hun spy osv. Han planla dette selv ser det ut som. Skjønner virkelig ikke hvorfor han fridde til det kvinnemennekse der?! Hadde jeg laget en romantisk middag til typen og han bare satt å bitcha over hvor dårlig maten var og at han måtte spy, hadde jeg seriøst kasta maten i trynet på han og gått!! Makan til kjerring.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå