Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Øystein er vel søøøt! Synd han har ei dame som hersar med han :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HAN ENE FRIR I NESTE EPISODE.Utrolig egentlig at de gutta der ikke skjønner noe som helst.

Skrevet

HAN ENE FRIR I NESTE EPISODE.Utrolig egentlig at de gutta der ikke skjønner noe som helst.

Hva har de ikke skjønt?

Skrevet

Hva har de ikke skjønt?

Hvis du har sett på en eneste episode i det siste så vet du hva jeg mener.

Skrevet

Leste at Hilde hadde kuttet bloggen sin. Fikk så mye pes og hatbrev ang. sine uttalelser om Einar Gelius.

Skrevet

"Æ tror æ må ha en shots te!!" :fnise:

Huff, gruer meg nesten til neste episode med det frieriet! Stakkars gutt, skjønner han ikke hva han går til isåfall? Må være et reint helvete å være gift med hun der.. :gjeiper:

Skrevet

Huff, gruer meg nesten til neste episode med det frieriet! Stakkars gutt, skjønner han ikke hva han går til isåfall? Må være et reint helvete å være gift med hun der.. :gjeiper:

Fikk ikke med meg sist episode. Hvem skal fri?

Skrevet

Fikk ikke med meg sist episode. Hvem skal fri?

Øystein skal fri til sin kjære sjef! Så neste episode må du nok ha med deg..

Skrevet

Øystein skal fri til sin kjære sjef! Så neste episode må du nok ha med deg..

Gud ja det må jeg få med meg :fnise:

Skrevet

Jeg tror nesten han kommer til å bli slitsom å leve med også etterhvert jeg da. Ser ham for meg som en fjern gubbe som bare sitter og filosoferer for seg selv og ikke bryr seg med folk rundt seg. Så er det noen som hadde taklet å leve sammen med det kvinnemennesket må det nesten være ham, som faktisk greier å koble ut gnålet og bitchingen hennes.

Gjest Linda sofie
Skrevet

Herregud gruer meg litt til neste episode. Kan ikke tro at han skal fri til ho!! hjelpes meg. Stakkars gutt.

Skrevet

Herregud gruer meg litt til neste episode. Kan ikke tro at han skal fri til ho!! hjelpes meg. Stakkars gutt.

Frieriet var for show, og forholdet ble over like etter turen.

Jentene tar heller ikke fem øre for å krangle på tv, så å si imot dem ville ikke vært noe lurt.

Skrevet

Jeg tror nesten han kommer til å bli slitsom å leve med også etterhvert jeg da. Ser ham for meg som en fjern gubbe som bare sitter og filosoferer for seg selv og ikke bryr seg med folk rundt seg.

De to siste episodene har han virket rimelig på trynet. Hvis jeg var Linda ville jeg ikke kjefta og bitcha, jeg ville stikki.

Skrevet

Haha gleder meg til å se Øystein fri til sjefen sin :fnise: Hun kommer sikkert bare til å bitche om et eller annet når han frir.

Skrevet

Linda roa seg ned et par hakk når hun ble dumpa.

Hun andre blir vel det om en stund hun også...Når gutten blir litt smartere.

Skrevet

Var frieriet planlagt fra de begge?? At de kun gjorde det for show liksom?

Skrevet

Var frieriet planlagt fra de begge?? At de kun gjorde det for show liksom?

Tror ikke det da hadde hun ikke bitcha om alt som var dårlig der.Brødet var brent og kjøtte ble hun kvalm av,nei nå skulle hun spy osv.

Han planla dette selv ser det ut som.

Skrevet

hva heter sangen de spilte når disse minnene ble vist?

Skrevet

Tror ikke det da hadde hun ikke bitcha om alt som var dårlig der.Brødet var brent og kjøtte ble hun kvalm av,nei nå skulle hun spy osv.

Han planla dette selv ser det ut som.

Skjønner virkelig ikke hvorfor han fridde til det kvinnemennekse der?! Hadde jeg laget en romantisk middag til typen og han bare satt å bitcha over hvor dårlig maten var og at han måtte spy, hadde jeg seriøst kasta maten i trynet på han og gått!! :kjefte: Makan til kjerring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...