Lillemeg25 Skrevet 12. oktober 2010 #41 Skrevet 12. oktober 2010 Synes det er litt teit av Sven å skrive på bloggen sin at han er Oslos mest KJENTE dørvakt. Synes det blir arrogant å si sånn;s
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2010 #42 Skrevet 27. oktober 2010 Sven er så nasty Jeg liker Lisbeth og Nansy. De er artige.
smalls Skrevet 5. november 2010 Forfatter #43 Skrevet 5. november 2010 Det kjæresteparet. Haha må bare le Hun dama kjefter jo og klager hele tiden. Han får kjeft hele tiden han. Stakkars fyr som er sammen med en slik kjeftesmelle. At hun ikke blir flau slik som hun holder på.
smalls Skrevet 5. november 2010 Forfatter #44 Skrevet 5. november 2010 Ja også de to venninene. Hva skjer med å barbere rompeballene til hverandre?
Sol79 Skrevet 5. november 2010 #45 Skrevet 5. november 2010 Haha, så dere den digre "soppen" i moussakaen til hun sure kjeftedama på kjærestetur? Hvor idiot går det an å bli egentlig??
Red headed girl Skrevet 5. november 2010 #46 Skrevet 5. november 2010 Haha, så dere den digre "soppen" i moussakaen til hun sure kjeftedama på kjærestetur? Hvor idiot går det an å bli egentlig?? Hahaha, da lo jeg godt! Hun fant vel til slutt ut at det var "agurk", derpå hun sure veninna sier: "Hva feiler det de da, det skal jo ikke være det i moussaka?!" Ingen som hadde peiling på moussaka der nei.. Makan til folkeskikk også da, man sitter da ikke sånn på restaurant og spiser..? "Æææææsj, SERIØØØØØST, ÆÆÆÆSJ!" Pinlig.
smalls Skrevet 5. november 2010 Forfatter #47 Skrevet 5. november 2010 Hahaha, da lo jeg godt! Hun fant vel til slutt ut at det var "agurk", derpå hun sure veninna sier: "Hva feiler det de da, det skal jo ikke være det i moussaka?!" Ingen som hadde peiling på moussaka der nei.. Makan til folkeskikk også da, man sitter da ikke sånn på restaurant og spiser..? "Æææææsj, SERIØØØØØST, ÆÆÆÆSJ!" Pinlig. Huff ja blir helt flau jeg. Hvor dum går det ann å bli??
pantertante Skrevet 6. november 2010 #48 Skrevet 6. november 2010 (endret) Er verken sopp eller agurk i moussaka. Aubergine derimot.... Endret 6. november 2010 av pantertante 1
Red headed girl Skrevet 6. november 2010 #49 Skrevet 6. november 2010 Er verken sopp eller agurk i moussaka. Aubergine derimot.... Tror nok ikke matrepertoaret til de går så langt at de vet hva aubergine er:p Jeg ble forresten maks oppgitt da hun dama absolutt skulle legge seg opp i hva typen spiste.. "SNEGLER?" Nei, det var for dyrt, og for ekkelt! Er det muuulig..
AnonymBruker Skrevet 6. november 2010 #50 Skrevet 6. november 2010 Tror nok ikke matrepertoaret til de går så langt at de vet hva aubergine er:p Jeg ble forresten maks oppgitt da hun dama absolutt skulle legge seg opp i hva typen spiste.. "SNEGLER?" Nei, det var for dyrt, og for ekkelt! Er det muuulig.. Jeg får litt vondt av han da. Jeg hadde ikke orket å vært sammen med noen som var så sur og som skulle blande seg oppi hva jeg skulle spise. Jeg trodde foresten det bare var småunger som satt på spiseplasser å sa "ææææsj så ekkelt." Voks opp!
Gjest Prøvis Skrevet 7. november 2010 #51 Skrevet 7. november 2010 Det kjæresteparet. Haha må bare le Hun dama kjefter jo og klager hele tiden. Han får kjeft hele tiden han. Stakkars fyr som er sammen med en slik kjeftesmelle. At hun ikke blir flau slik som hun holder på. Huff ja, jeg syntes så synd på den fyren, han fikk jo ikke ha menyen sin i fred engang og ikke fikk han velge hva han ville heller. Og all den æsjingen over noe de ikke visst hva var engang, auberginer jenta mi og det er ekte gresk moussaka, ikke noe frossen-norsk-greie. Stakkars gutter...
Gjest Bella_ Skrevet 7. november 2010 #52 Skrevet 7. november 2010 Hva var det han kelneren sa til de kjæreste parrene?Dere har ikke så my epenger eller noe ?Stakars de guttene man så hvem som var mannen i forholdet der ja:)Du vet det er det dyreste på menyen .Også når dem gikk klikka hun ene fordi typen gikk sakte.Ufff og hun Monica dama hun driter seg konstant ut fy flauuut.
Sol79 Skrevet 7. november 2010 #53 Skrevet 7. november 2010 Er verken sopp eller agurk i moussaka. Aubergine derimot.... Nettopp. Trodde det var noe alle visste jeg.
Sol79 Skrevet 7. november 2010 #54 Skrevet 7. november 2010 (endret) Oops, dobbel post. Endret 7. november 2010 av Sol79
Lillemeg25 Skrevet 7. november 2010 #55 Skrevet 7. november 2010 Hvor er det de finner slike folk hen?? Hehe ja man ser jo med gang hvem som er sjefen i forholdet. Får virkelig vondt av han. "ååå kan du flytte deg Henri?" Også på flyplassen "Kan du stå stille eller? Du vaier frem og tilbake!" Han rørte så vidt en muskel også begynner hun å kjefte på at må stå stille For en sur dame. Hun er vel sånn hjemme å. Bare klager på alt.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2010 #56 Skrevet 9. november 2010 Kjæresteparene: "Guttene råtter seg sammen, det er ignonering og proversering til tusennnnn" "æææ du sølte på meg, det stinker!" Ah hun har så plagsom stemme. Tenk å være på tur med de jentene da? Bare bitching hele tiden
AnonymBruker Skrevet 9. november 2010 #57 Skrevet 9. november 2010 Har dere sett blikkene til venninnene til hese Monica? De ser ut til å være dritlei av henne og synes at hun er helt på trynet. En gang tenkte jeg "Ojda, hvis blikk kunne drepe..." Og uff, så grusomt det er å se spes hun ene jenta i kjæresteparfølget. "Han er som en 4åring, gjør aldri som jeg sier." Som om hun er moren hans... Og all den kommanderinga. Det må være manus? Er det noen som seriøst vet om det er litt manus, eller at de ihvertfall får beskjed om å oppføre seg mer ekstremt enn de normalt ville?
Gjest Prøvis Skrevet 9. november 2010 #58 Skrevet 9. november 2010 Kjæresteparene: "Guttene råtter seg sammen, det er ignonering og proversering til tusennnnn" "æææ du sølte på meg, det stinker!" Ah hun har så plagsom stemme. Tenk å være på tur med de jentene da? Bare bitching hele tiden Jeg så det forrige gang kun pga reklamen med de parene i forkant, men i kveld skal jeg holde meg unna. Syns så synd på de gutta, har lyst til å gå inn i skjermen og lekse opp for jentene og be gutta om å stå opp for seg selv...
Gjest Bella_ Skrevet 9. november 2010 #59 Skrevet 9. november 2010 Jeg så det forrige gang kun pga reklamen med de parene i forkant, men i kveld skal jeg holde meg unna. Syns så synd på de gutta, har lyst til å gå inn i skjermen og lekse opp for jentene og be gutta om å stå opp for seg selv... De gutta virker jo sikkelig retarded bare står å gliser mens kjerringene kjefter.Flere som la merke til solpudderet til Sven hahahaha og selvbruningen.
Gjest Jente1990:) Skrevet 9. november 2010 #60 Skrevet 9. november 2010 De gutta virker jo sikkelig retarded bare står å gliser mens kjerringene kjefter.Flere som la merke til solpudderet til Sven hahahaha og selvbruningen. Sven er virkelig nasty!! Så ut som han hadde ligget i et solarium i flere dager før han dro ned og tatt en facelift på fylla som en sa her.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå