Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Herregud, jeg vet ike helt hva jeg skal si, men fy faen så fæle de jentene er. Jeg syns så synd på kjærstene dems! Det finnes bedre der ute gutter! Ogs lurer jeg litt på hva som skjer når moren i den familien begynner å mase på barnet sitt får å få tatoo???

hahahah sant sant,mannen var heller ikke så happy :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ÅHHH nå er jeg så lei av de to tøsene hun ene klarer jo ikke å danse heller vifter med hendene som en tulling og ser på hun andre hele tiden.De er så usikre på seg selvog de guttene er vel de eneste dem kan hakke på.Ufff og de var stjernene alle så på dem og herma oh god lord.De trenger noen mannfolk som setter dem ned på jorda slik de kjefter og bestemmer over de mennene.Tviler på at de guttene er gode i huet de tør ikke stå opp for seg en eneste gang.Svein er ekkel sikkelig og æsj.Lisbeth var morsom idag veldig sosial dame hahahahaha med engelsk norsken sin.Og det nye paret tror jeg fort blir veelllllddddddddddddig kjedlig.

Huff ja de bør komme seg ned på jorden. Måtte le litt når de sa at de var stjernene og alle så på de. Grunnen til at folk ser jo pga de har et kamera team på slep. Selvfølgelig blir folk nysgjerrige. Men synes de var litt for arrogante. Tipper guttene var glade for å sende de ut på byen sånn at de fikk en kveld uten kjerringene :fnise:

Ja det nye paret var litt kjedelige syens jeg.

Skrevet

Huff ja de bør komme seg ned på jorden. Måtte le litt når de sa at de var stjernene og alle så på de. Grunnen til at folk ser jo pga de har et kamera team på slep. Selvfølgelig blir folk nysgjerrige. Men synes de var litt for arrogante. Tipper guttene var glade for å sende de ut på byen sånn at de fikk en kveld uten kjerringene :fnise:

Ja det nye paret var litt kjedelige syens jeg.

Jeg hadde blitt veldig veldig flau hvis jeg hadde sett meg selv på tv slik.Synes at de tvar morsomt hvordan det nye paret klebet seg til hverandre hele tiden,de slapp aldri hendene også når de satt så holdt de hverandre i hendene :skratte: Får håpe de er ny forelska:)

Skrevet

Jeg hadde blitt veldig veldig flau hvis jeg hadde sett meg selv på tv slik.Synes at de tvar morsomt hvordan det nye paret klebet seg til hverandre hele tiden,de slapp aldri hendene også når de satt så holdt de hverandre i hendene :skratte: Får håpe de er ny forelska:)

Ja, gleder meg til jeg slipper å se de to jentene der igjen. Jeg blir bare ekstremt flau! Samtidig ser jeg jo at jeg er en drømmekjæreste i forhold :fnise:

Og det nye paret, de er vel ikke så gamle er de? Ser ikke ut som om de er mer enn rundt femten.. Sikkert derfor de er så klebet til hverandre :ler:

Gjest Linda sofie
Skrevet

Det nye paret tipper jeg er rundt 16. Synes det var litt morsomt å se de danse :fnise:

Hvert fall glad Magnus og ekkle Sven har dratt. Makan til nasty type skal man lete lenge etter!

Skrevet

Det nye paret tipper jeg er rundt 16. Synes det var litt morsomt å se de danse :fnise:

Hvert fall glad Magnus og ekkle Sven har dratt. Makan til nasty type skal man lete lenge etter!

Jeg har møtt Sven i virkeligheten og han er en sikkelig selvgod type som tror han er så deilig. Så han på et utested i oslo og jentene var rundt han hele tiden. Ikke skjønner jeg for han er ikke noe fin i det hele tatt :spy: Synes det hele var litt vittig,

Skrevet

Jeg døde nesten da det nye kjæresteparet skulle på byen!! Først sier hun jenta at hun håper de er skikkelig liv og sånt, og så står de bare på stedet hvil, holder hender og vugga litt frem og tilbake.

Jeg klarer nesten ikke å se på charterfeber, for jeg blir så ulidelig flau!!

Gjest Jente1990:)
Skrevet

Jeg døde nesten da det nye kjæresteparet skulle på byen!! Først sier hun jenta at hun håper de er skikkelig liv og sånt, og så står de bare på stedet hvil, holder hender og vugga litt frem og tilbake.

:skratte: Trodde jeg skulle dø jeg å. De virka sikkelig kjedelige. Lattis at de hele tiden holdt hender.

Skrevet (endret)

ja de var morsomme hehehe som de andre sier så er de nok veldig unge:)

Endret av Bella_
Skrevet

Jeg håper virkelig de 2 parene drar snart,er dritt lei dem.Guttene hvertfall som ikke tørr å si noe som helst imot de damene.

Skrevet

Haha, lo litt jeg og, men de er jo tross alt ikke gamle kjæresteparet. Ikke alle som tar av foran tv-kameraene, og det synest jeg egentlig er et sunt tegn :) Du ser jo at de ikke føler seg helt vel når de uttaler seg foran kameraet osv. Dessuten er de jo på ferie med familien, og har vel ikke akkurat lyst å komme hjem dritings, siden de sikkert ikke er gamle nok til å "gå på by`n" i utgangspunktet.

• Liker 1
Skrevet

Haha, lo litt jeg og, men de er jo tross alt ikke gamle kjæresteparet. Ikke alle som tar av foran tv-kameraene, og det synest jeg egentlig er et sunt tegn :) Du ser jo at de ikke føler seg helt vel når de uttaler seg foran kameraet osv. Dessuten er de jo på ferie med familien, og har vel ikke akkurat lyst å komme hjem dritings, siden de sikkert ikke er gamle nok til å "gå på by`n" i utgangspunktet.

oja det er dattra til hun som tok tatto.Det blir nok ikke noe tv av dem.

Skrevet

Gleder meg til de to kjæresteparene drar. Spesielt de to kjerringene.

• Liker 1
Skrevet

Ler meg i hjel av alle som er med. Blir så flau!

Skrevet

Jeg lurer på om de blir flaue når de ser seg selv på tv? :klø: Eller om de synes dette er helt normalt.

Skrevet

Heter ikke begge Linda?

Jo, det fant jeg ut nå etter den siste episoden. Men jeg mener hun uten pipestemme.

Skrevet

hahahaha fred åge og kattene ohh jeg ler forsatt :skratte:

Skrevet

hahahaha fred åge og kattene ohh jeg ler forsatt :skratte:

Haha ja :skratte: Han er skjønn da.

Skrevet

Jeg lurer på om de blir flaue når de ser seg selv på tv? :klø: Eller om de synes dette er helt normalt.

Jeg tror de synes det er helt normalt for virker jo som de er sånn til vanlig å. Stakkars gutter.

Skrevet

Skal de lage en ny sesong med Charterfeber håper jeg de ikke tar med Svein. Er så lei av den gale mannen.

Håper også de kan ta med noen som ikke er helt på trynet. For en gjeng som har vært med i år :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...