AnonymBruker Skrevet 9. november 2010 #61 Skrevet 9. november 2010 Fy søren å ekkel han fyren i leopard trusa var!! Kvalme greier Nå er det like før jeg hopper inn i skjermen og slår til de to jentene. Makan til klaging skla man lete lenge etter. Klager jo som noen 5 åringer begge to. Å guttene får jo så vidt lov til å gjøre noe av det de vil. Skulle jo nesten tro det var planlagt og manus. Men det er sikkert ikke det. De bare irriterer meg noe sykt!!
Gjest Bella_ Skrevet 9. november 2010 #62 Skrevet 9. november 2010 Hva skjer med at de gutta bærer på veskene til de jentene,uff de er så stakarslige.De jentene får jeg lyst å gi bank ordentlig irriterende
Gjest Linda sofie Skrevet 9. november 2010 #63 Skrevet 9. november 2010 Hva skjer med at de gutta bærer på veskene til de jentene,uff de er så stakarslige.De jentene får jeg lyst å gi bank ordentlig irriterende Ja jeg vil å gi de bank!! For noen dritunger.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2010 #64 Skrevet 9. november 2010 Fy søren å ekkel han fyren i leopard trusa var!! Kvalme greier Nå er det like før jeg hopper inn i skjermen og slår til de to jentene. Makan til klaging skla man lete lenge etter. Klager jo som noen 5 åringer begge to. Å guttene får jo så vidt lov til å gjøre noe av det de vil. Skulle jo nesten tro det var planlagt og manus. Men det er sikkert ikke det. De bare irriterer meg noe sykt!! Jeg tror faktisk det er det. Ikke akkurat manus kanskje, men de skal jo lage TV. "Reality" er sjelden nettopp det.
Red headed girl Skrevet 9. november 2010 #65 Skrevet 9. november 2010 Sven er virkelig nasty!! Så ut som han hadde ligget i et solarium i flere dager før han dro ned og tatt en facelift på fylla som en sa her. Usj, ja, Sven er skikkelig ekkel! Han tror jo han er guds gave til damene han.. Ble så flau da han sjekka opp ei dame og fortalte hun hvor bra hun var, at hun var over alle de andre jentene der osv, men at hun "ikke var på taket før han sa hun var på taket" (eller noe lignende teit metaforisk). Da fikk han liksom vist hvor skapet skulle stå, sa han. Ikke særlig tiltrekkende kommentar, spør du meg!
Gjest Prøvis Skrevet 10. november 2010 #66 Skrevet 10. november 2010 Jeg tror faktisk det er det. Ikke akkurat manus kanskje, men de skal jo lage TV. "Reality" er sjelden nettopp det. Hvem ønsker å bli fremstilt som megahurper og superdotter kun for litt tid på tv? Men når man ser hva slags konsepter som finnes så er det visst en del som syns det er greit...
Lillemeg25 Skrevet 10. november 2010 #67 Skrevet 10. november 2010 Usj, ja, Sven er skikkelig ekkel! Han tror jo han er guds gave til damene han.. Ble så flau da han sjekka opp ei dame og fortalte hun hvor bra hun var, at hun var over alle de andre jentene der osv, men at hun "ikke var på taket før han sa hun var på taket" (eller noe lignende teit metaforisk). Da fikk han liksom vist hvor skapet skulle stå, sa han. Ikke særlig tiltrekkende kommentar, spør du meg! Husker han kom med en kommentar for noen episoder siden som: Mange av jentene er så unge. De er 19-20 år og ingen av de har silikon jo. Akkurat som det var en dårlig ting at de ikke hadde silikon, Skjønner ikke hvorfor de jentene lot han tarzan mannen ta på de eller at de ville ta på han:S Han var ekkel. Grøss og gru
AnonymBruker Skrevet 10. november 2010 #68 Skrevet 10. november 2010 Vet liksom ikke helt om jeg skal le eller grine av kjæresteparene. Å hun ene har en max irriterendes stemme. Sikkelig pipe stemme. Ahh klarer så vidt å se på når de kommer på skjermen. Ble helt matt da gutta ville finne det ordeon eller hva det het når de var på shopping. Jentene gikk jo bare å klagde og klagde. Gutta virker som noen tøffler som ikke tørr å si i fra.
Red headed girl Skrevet 10. november 2010 #69 Skrevet 10. november 2010 Vet liksom ikke helt om jeg skal le eller grine av kjæresteparene. Å hun ene har en max irriterendes stemme. Sikkelig pipe stemme. Ahh klarer så vidt å se på når de kommer på skjermen. Ble helt matt da gutta ville finne det ordeon eller hva det het når de var på shopping. Jentene gikk jo bare å klagde og klagde. Gutta virker som noen tøffler som ikke tørr å si i fra. Ja, jeg forstår faktisk ikke at det er fysisk mulig å være sammen med disse jentene?? "Jeg skjønner ikke poenget med å se det her, noen trapper og noen greier.." Det virker jo som om at de forventer at gutta konstant skal følge deres behov og lyster.. Bare som på den strandfesten, da gutta hadde "rotta seg sammen". Djiiis, ha det gøy uten dem da! Klarer de ikke noe alene? Når jeg er på ferie med typen og vil shoppe, plasserer jeg han bare på en pub med noen euro, ber han kose seg, og blir borte et par timers tid
AnonymBruker Skrevet 11. november 2010 #70 Skrevet 11. november 2010 Hva skjer med at de gutta bærer på veskene til de jentene,uff de er så stakarslige. Usj, ja, Sven er skikkelig ekkel! Han tror jo han er guds gave til damene han.. Ble så flau da han sjekka opp ei dame og fortalte hun hvor bra hun var, at hun var over alle de andre jentene der osv, men at hun "ikke var på taket før han sa hun var på taket" (eller noe lignende teit metaforisk). Da fikk han liksom vist hvor skapet skulle stå, sa han. Ikke særlig tiltrekkende kommentar, spør du meg! Gutta virker som noen tøffler som ikke tørr å si i fra. 1-0 til Sven.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2010 #71 Skrevet 12. november 2010 De jentene er så stakarslige. Virker ikke som de kan gjøre noe uten typene. Jeg hadde ikke funnet meg i å bli behandlet slik. Guttene burde stå opp for seg selv. Virkelig altså.
Gjest Bella_ Skrevet 12. november 2010 #72 Skrevet 12. november 2010 De jentene er så stakarslige. Virker ikke som de kan gjøre noe uten typene. Jeg hadde ikke funnet meg i å bli behandlet slik. Guttene burde stå opp for seg selv. Virkelig altså. Det r jo de guttene som er stakarslige,jentene kjefter og smeller og de tørr ikke å svare tilbake.Ikke nok med det så drasser de rundt på veskene til jentene.Ja da er du mye mann da.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2010 #73 Skrevet 12. november 2010 Hva skjer med at de gutta bærer på veskene til de jentene,uff de er så stakarslige. Gutta virker som noen tøffler som ikke tørr å si i fra. Guttene burde stå opp for seg selv. Virkelig altså. Det r jo de guttene som er stakarslige,jentene kjefter og smeller og de tørr ikke å svare tilbake.Ikke nok med det så drasser de rundt på veskene til jentene.Ja da er du mye mann da. De gutta har mye å lære av Sven. Han kunne nok ha lært dem ett og annet om viktigheten av ikke å bære vesker. Gutta har plassert damene på taket alt for tidlig
AnonymBruker Skrevet 12. november 2010 #74 Skrevet 12. november 2010 Fy søren å ekkel han fyren i leopard trusa var!! Kvalme greier Nå er det like før jeg hopper inn i skjermen og slår til de to jentene. Makan til klaging skla man lete lenge etter. Klager jo som noen 5 åringer begge to. Å guttene får jo så vidt lov til å gjøre noe av det de vil. Skulle jo nesten tro det var planlagt og manus. Men det er sikkert ikke det. De bare irriterer meg noe sykt!! Jeg vet godt hvem hun ene er (Linda), og dessverre så er det nok ikke manus.
Lillemeg25 Skrevet 16. november 2010 #75 Skrevet 16. november 2010 Huff skulle tro de jentene var mødrene til guttene og at de vet hva som er best for de. Han: jeg trenger en dusj. Hun: Nei det gjør du ikke. Glad de 3 jentene dro. Monica var plagsom! Litt dumt å tattovere seg i syden siden du ikke kan ha sol på den i en månde hvis jeg ikke husker feil.
AnonymBruker Skrevet 16. november 2010 #76 Skrevet 16. november 2010 Hva er det som er galt med Fred Åge? Han virker ikke helt normal hvis dere skjønner hva jeg mener,
AnonymBruker Skrevet 16. november 2010 #77 Skrevet 16. november 2010 Hva er det som er galt med Fred Åge? Han virker ikke helt normal hvis dere skjønner hva jeg mener, CP
AnonymBruker Skrevet 16. november 2010 #78 Skrevet 16. november 2010 Jeg vet godt hvem hun ene er (Linda), og dessverre så er det nok ikke manus. Heter ikke begge Linda?
AnonymBruker Skrevet 16. november 2010 #79 Skrevet 16. november 2010 Herregud, jeg vet ike helt hva jeg skal si, men fy faen så fæle de jentene er. Jeg syns så synd på kjærstene dems! Det finnes bedre der ute gutter! Ogs lurer jeg litt på hva som skjer når moren i den familien begynner å mase på barnet sitt får å få tatoo???
Gjest Bella_ Skrevet 16. november 2010 #80 Skrevet 16. november 2010 ÅHHH nå er jeg så lei av de to tøsene hun ene klarer jo ikke å danse heller vifter med hendene som en tulling og ser på hun andre hele tiden.De er så usikre på seg selvog de guttene er vel de eneste dem kan hakke på.Ufff og de var stjernene alle så på dem og herma oh god lord.De trenger noen mannfolk som setter dem ned på jorda slik de kjefter og bestemmer over de mennene.Tviler på at de guttene er gode i huet de tør ikke stå opp for seg en eneste gang.Svein er ekkel sikkelig og æsj.Lisbeth var morsom idag veldig sosial dame hahahahaha med engelsk norsken sin.Og det nye paret tror jeg fort blir veelllllddddddddddddig kjedlig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå