Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det sto på bloggen hans for en god stund siden at jenter som var tynne og pene hadde det mye lettere for å slippe inn(han jobber vist på et veeeldig glamorøst og fancy utested i følge han selv) enn stygge og lubne jenter fordi de slapp vist ikke inn hvem som helst hvis jeg ikke husker feil. Så det var mye mer posetivt for utestedet at hotte jenter kom inn. Det var i hvert fall noe i den duren han skrev på bloggen. At pene jenter ville de ha der men ikke stygge jenter. Latterlig spørr du meg. At åssen man ser ut har så mye å si. Han vrier alt for selvgod og tror han er deilig noe han ikke er!

Æsj! For en motbydelig fyr. Lurer på hva slags jenter han har draget på.....

Videoannonse
Annonse
Gjest Linda sofie
Skrevet

Er det virkelig noen som synes Sven er kjekk?! Han er langt i fra kjekk. Han virker veldig selvgod ja. En utrolig nasty fyr. Han hadde ikke hatt draget på meg på byen. Det hadde vært sikkert og vist.

Skrevet

Sven er også med på wipeout. Noen som er pr kåte her

Skrevet

Jeg syns Sven så ut som en tegneseriefigur jeg!

Skrevet

Ja, hadde han sminket seg?

Skrevet

Jepp, akkurat som Anna Anka, som har de samme meget markerte ansiktstrekkene, ligner han på Skeletor fra He-Man :Nikke:

Skrevet

De 3 jenene virka litt,ja hva skal man si? På reklamen: "kan man spise denne kyllingen her a? Hvorfor smaker den så rart? Hvorfor lager de så rar mat når vi er her?" Hehe huff.

Skrevet

Sven er jo bare :spy: :spy: :spy:

Skrevet

Det sto på bloggen hans for en god stund siden at jenter som var tynne og pene hadde det mye lettere for å slippe inn(han jobber vist på et veeeldig glamorøst og fancy utested i følge han selv) enn stygge og lubne jenter fordi de slapp vist ikke inn hvem som helst hvis jeg ikke husker feil. Så det var mye mer posetivt for utestedet at hotte jenter kom inn. Det var i hvert fall noe i den duren han skrev på bloggen. At pene jenter ville de ha der men ikke stygge jenter. Latterlig spørr du meg. At åssen man ser ut har så mye å si. Han vrier alt for selvgod og tror han er deilig noe han ikke er!

Haha jøss for en fyr! Så hvis man er stygg i følge han så skal han si: Nei du kommer ikke inn for du ikke pen? Noe så latterlig

Skrevet

Må følge med, syns det er kjempe gøy... :fnise: Litt mye med sveim og hilde men syns det er artig enda. Syns kjekke kameratene er helt bak mål. hehe

Skrevet

ha ha..for en gjeng...Tv3 gjør en god jobb med å håndplukke mennesketyper vi kan gremme oss over, bli flau over, "spy" over og forbanne;) Sven er jo et eventyr..dust er jo bare forbokstavene..og kompisen hans..hmmm.finn deg nye venner, du er jo kanskje sympatisk;) Venninnegjengen..hehe..jaja.. gresk turistfellemat er skikkelig skummelt. Hilde morsom i små doser... Og godeste Svein, uff såååå flau eg blir på vegne av disse to damene som klina med han..uff og uff...Pensjonistene surrer rundt og småkjekler som de alltid gjør i Charterfeber. Bingodamene koser seg de...artig norskengelsk;) Hvilke flere overraskelser har tv3 på lur til oss...det dukker vel opp en gærn barnefamilie og etterhvert...

Skrevet

ha ha..for en gjeng...Tv3 gjør en god jobb med å håndplukke mennesketyper vi kan gremme oss over, bli flau over, "spy" over og forbanne;) Sven er jo et eventyr..dust er jo bare forbokstavene..og kompisen hans..hmmm.finn deg nye venner, du er jo kanskje sympatisk;) Venninnegjengen..hehe..jaja.. gresk turistfellemat er skikkelig skummelt. Hilde morsom i små doser... Og godeste Svein, uff såååå flau eg blir på vegne av disse to damene som klina med han..uff og uff...Pensjonistene surrer rundt og småkjekler som de alltid gjør i Charterfeber. Bingodamene koser seg de...artig norskengelsk;) Hvilke flere overraskelser har tv3 på lur til oss...det dukker vel opp en gærn barnefamilie og etterhvert...

Kompisen til Sven virka hvert fall litt okey her.Sven er utrolig ekkel. Æsj for en type

Skrevet

Jeg synes Sven med i, altså Svein er eklere enn Sven jeg... Hva faen er det han driver med når han fikser seg for å gå ut på byen'a?

Skrevet

Jeg synes Sven med i, altså Svein er eklere enn Sven jeg... Hva faen er det han driver med når han fikser seg for å gå ut på byen'a?

Vet ikke hvem av de som er ekklest jeg. Svein er jeg utrolig lei av, så når han kommer på skjermen må jeg bytte kanal.

Skrevet

Vet ikke hvem av de som er ekklest jeg. Svein er jeg utrolig lei av, så når han kommer på skjermen må jeg bytte kanal.

Enig ,at tv3 orker og gidder bruke penger på han svein (svin som jeg kaller han) er komplett umulig å forstå.En mer motbydelig ekkel idiot av et mannfolk skal en leite lenge etter.

Når jeg tenker på det,er han faktisk ikke særlig mye til mann heller. ÆSJ

den andre svein sven whatever,har tydligvis spist mye anabole steroider og fått facelift i fylla.UGH!

og derfor skifter jeg kanal :P

Skrevet

charterfeber er en fantastisk serie om ekte mennesker i ekte omgivelser og ikke bare kulturgreier som skal fremme "forståelese" og "kunst" på NRK!

ELSKER SERIEN!!

Are you for real? :klø:

Skrevet

Enig ,at tv3 orker og gidder bruke penger på han svein (svin som jeg kaller han) er komplett umulig å forstå.En mer motbydelig ekkel idiot av et mannfolk skal en leite lenge etter.

Når jeg tenker på det,er han faktisk ikke særlig mye til mann heller. ÆSJ

den andre svein sven whatever,har tydligvis spist mye anabole steroider og fått facelift i fylla.UGH!

og derfor skifter jeg kanal :P

Er faktisk lei av både Svein, Hilde, Lisbeth og Nansy. Hvorfor MÅ de være med i hver sesong? Svein var morsom i de 2 første sesongene men etter det så ble jeg lei av han og han ble bare to much og plagsom å se på. Samme med Hilde. Morsom i de første sesongene men så ble det nok.

Facelift i fylla :skratte: Ser jo sånn ut :fnise:

Skrevet

Haha skal Sven av alle personer gi oss sine beste sjekketips?? Urg han er så kvalm

Skrevet

Tenker foreldrene til hun ene jenta (Monica tror jeg hun het) er stolte over å se dattra si danse sørpafull oppå bardisken med kjolen langt nede på magen :fnise:

Skrevet

Er faktisk utrolig lei av både Svein, Hilde, Lisbeth og Nansy. Som en sa her så var de morsomme i de første sesongene de var med i men etterhvert har jeg blitt lei. Svein og Hilde blir bare waaay to much. Spesielt Svein. Lisbeth og Nansy var morsomme før med Norsk-Engelsken de sin men nå er det ikke like morsomt. Synes tv3 kunne ha byttet ut Svein i hvert fall. Han har jo vært i alle sesongene. Sesong 1-6. Jeg synes han har gått ut på dato.

Blir bare det samme gammle. Altså Hilde med sine badedyr. Lisbeth og Nansy med Norsk-engelsken sin. Svein som er bare helt gal og plagsom. Også har vi Christoffer og Fred Åge som har vært med i noen sesonger. Så har vi jo pansjonistene og venninene som er på tur. Skulle ønske de kunne ha tatt med en barnefamilie å f.eks.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...