smalls Skrevet 13. september 2010 #1 Skrevet 13. september 2010 Ja da var det enda en ny sesong med charterfeber. litt usikker på om jeg skal se på pga har egentlig fått litt nok av Svein, Han var kul og morsom i de første sesongene men synes han er gått ut på dato. Samme med Lisbeth og Nansy. Likte de i den første sesongen de var med i. Synes de var morsomme men litt lei av de å nå. Noen som skal se på?
Lillemeg25 Skrevet 13. september 2010 #2 Skrevet 13. september 2010 Vet ikke om jeg orker mer Svein. Han er så voldsom. Bare irriterendes. Kanskje jeg får skifte kanal når han kommer på. Hva synes dere omn han Sven? han muskelmannen? Jeg synes han blir litt for glatt eller hva jeg skal kalle det. Ikke helt min type :gjeiper:
Purple Basil Skrevet 13. september 2010 #3 Skrevet 13. september 2010 Vet ikke enda, synes ikke det er like morsomt lenger..
Rabadamtimtim Skrevet 13. september 2010 #4 Skrevet 13. september 2010 Ja da var det enda en ny sesong med charterfeber. litt usikker på om jeg skal se på pga har egentlig fått litt nok av Svein, Han var kul og morsom i de første sesongene men synes han er gått ut på dato. Samme med Lisbeth og Nansy. Likte de i den første sesongen de var med i. Synes de var morsomme men litt lei av de å nå. Noen som skal se på? charterfeber er en fantastisk serie om ekte mennesker i ekte omgivelser og ikke bare kulturgreier som skal fremme "forståelese" og "kunst" på NRK! ELSKER SERIEN!!
AnonymBruker Skrevet 13. september 2010 #5 Skrevet 13. september 2010 Vet ikke enda, synes ikke det er like morsomt lenger.. Det synes ikke jeg heller. Blir bare kjedelig egentlig når Svein holder på og Hilde med sine badedyr. Var gøy i sesong 1-3 men så ble det bare to much og ikke gøy lengere. Skjønner ikke hvorfor de MÅ ha med svein og de i hver sesong.
Sol79 Skrevet 13. september 2010 #6 Skrevet 13. september 2010 Jeg skal se på og gleder meg! Er morsomt nå som Svein har med moren sin, men Hilde syns jeg blir litt mye.
Gjest Linda sofie Skrevet 13. september 2010 #7 Skrevet 13. september 2010 Jeg skal helt klart se på Men Hilde blir litt for mye ja
AnonymBruker Skrevet 13. september 2010 #8 Skrevet 13. september 2010 Er jeg virkelig den eneste på forumet som aldri har likt hverken serien eller de utrolig teite "voksne" menneskene? Ser fremdeles på slike turister som søppel fra Norge og misunner ikke de stakkarene som må ta i mot horder med sånn ufyselig og uhøflig oppførsel. 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2010 #9 Skrevet 13. september 2010 Jeg håper så veldig at "han lille og haltepinken" (for å si det plumpt) skal være med - de synes jeg er helt hysterisk festlige!
smalls Skrevet 13. september 2010 Forfatter #10 Skrevet 13. september 2010 Jeg håper så veldig at "han lille og haltepinken" (for å si det plumpt) skal være med - de synes jeg er helt hysterisk festlige! Christoffer og Fred åge?
AnonymBruker Skrevet 14. september 2010 #12 Skrevet 14. september 2010 Sven var kjekk men ikke min type gutt. Synes kompisen var kjekkere :gjeiper: Er lei av Hilde.
sebastianen Skrevet 14. september 2010 #13 Skrevet 14. september 2010 Er jeg virkelig den eneste på forumet som aldri har likt hverken serien eller de utrolig teite "voksne" menneskene? Ser fremdeles på slike turister som søppel fra Norge og misunner ikke de stakkarene som må ta i mot horder med sånn ufyselig og uhøflig oppførsel. neida , du er ikke alene , jeg ble utsatt for et par episoder for et par år siden ....
Sol79 Skrevet 15. september 2010 #14 Skrevet 15. september 2010 Sven var kjekk men ikke min type gutt. Synes kompisen var kjekkere :gjeiper: Er lei av Hilde. KJEKK?!?!?!
Lise_ Skrevet 15. september 2010 #15 Skrevet 15. september 2010 Jeg koste meg med episoden igår. Hilde er mye ja, men meget komisk
Gjest Jente1990:) Skrevet 15. september 2010 #16 Skrevet 15. september 2010 KJEKK?!?!?! Enig. For en kvalm type. Hva som er fint med han klarer jeg ikke å forstå. Så langt i fra min type som det går ann å bli!! Men kompisen Magnus var kjekk. Men Sven? Huff nei
AnonymBruker Skrevet 15. september 2010 #17 Skrevet 15. september 2010 charterfeber er en fantastisk serie om ekte mennesker i ekte omgivelser og ikke bare kulturgreier som skal fremme "forståelese" og "kunst" på NRK! ELSKER SERIEN!! Må nesten le av denne kommentaren. EKTE mennesker i EKTE omgivelser. Neida, det er ikke tilgjort i hele tatt!! Skjønner at programmene på NRK blir litt for høytstående for deg da 2
AnonymBruker Skrevet 15. september 2010 #18 Skrevet 15. september 2010 Sven var dødsekkel! Æsj æsj æsj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Prorsum Skrevet 15. september 2010 #19 Skrevet 15. september 2010 Sven var jo mildt sagt latterlig, for en type, usj. På toppen av det hele er han selverklært Oslos mest kjente dørvakt.. haha. Bloggen hans, forresten. Begynner også å bli drittlei Svein og Hilde, til og med Lisbeth og Nancy. Finnes nok av rare mennesker her i landet, hvorfor må vi nøye oss med restene ENDA?
AnonymBruker Skrevet 15. september 2010 #20 Skrevet 15. september 2010 Sven var jo mildt sagt latterlig, for en type, usj. På toppen av det hele er han selverklært Oslos mest kjente dørvakt.. haha. Bloggen hans, forresten. Begynner også å bli drittlei Svein og Hilde, til og med Lisbeth og Nancy. Finnes nok av rare mennesker her i landet, hvorfor må vi nøye oss med restene ENDA? Det sto på bloggen hans for en god stund siden at jenter som var tynne og pene hadde det mye lettere for å slippe inn(han jobber vist på et veeeldig glamorøst og fancy utested i følge han selv) enn stygge og lubne jenter fordi de slapp vist ikke inn hvem som helst hvis jeg ikke husker feil. Så det var mye mer posetivt for utestedet at hotte jenter kom inn. Det var i hvert fall noe i den duren han skrev på bloggen. At pene jenter ville de ha der men ikke stygge jenter. Latterlig spørr du meg. At åssen man ser ut har så mye å si. Han vrier alt for selvgod og tror han er deilig noe han ikke er!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå