monja Skrevet 4. januar 2004 Forfatter #41 Del Skrevet 4. januar 2004 Vi er offisielt prøvere fra....eh.....idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 4. januar 2004 #42 Del Skrevet 4. januar 2004 Da gleder vi oss til å se hva som skjer fremover her Ofisielle prøvere fra i dag... burde være i senga da du nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 4. januar 2004 Forfatter #43 Del Skrevet 4. januar 2004 Har vært der helt til nå jeg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 4. januar 2004 #44 Del Skrevet 4. januar 2004 Hei snuppelura SÅÅÅ KJEKT å lese at dere er blitt prøvere... :D Krysser fingrene for dere jeg, å håper på at en liten Monjabeby er på vei snart... Skal komme inn her ofte å legge igjen lykkeønskninger!! :D Stor klem fra Skusla, som ble veldig glad for å lese dette... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 4. januar 2004 Forfatter #45 Del Skrevet 4. januar 2004 Tusen takk Skusla! Nå er det bare å prøve litt for å se hva som skjer. Det kommer til å bli spennende ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 4. januar 2004 #46 Del Skrevet 4. januar 2004 : GLEDER MEG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 4. januar 2004 #47 Del Skrevet 4. januar 2004 Velkommen tilbake som prøver da... Godt nyttår forresten... Nå har dere vel tørrtrent masse siden sist og resultatet kommer vel snart... Klem fra Mayamor :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 26. januar 2004 #48 Del Skrevet 26. januar 2004 Så koselig da Monja!! Maddie krysser fingre og tær for dere!!! :D Vi ender forhåpentligvis opp inne i denne sjangeren, jeg og Maddie-mannen, etterhvert, hvis alt går etter planen... Øvelse gjør mester!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 26. januar 2004 #49 Del Skrevet 26. januar 2004 En liten oppdatering hadde kanskje gjort seg? Slik at vi som bare drømmer om å kunne prøve kan lese om deg og dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 26. januar 2004 #50 Del Skrevet 26. januar 2004 Når det dukker opp nytt innlegg her hos deg - tror jeg det har skjedd noe... Klem fra Mayamor :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 26. januar 2004 #51 Del Skrevet 26. januar 2004 Ja jeg også Maya.. *løper inn* med hjertet i halsen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 4. februar 2004 Forfatter #52 Del Skrevet 4. februar 2004 Idag har vi testet to blå på en Clear Blue Må si det kom litt overraskende på, og jeg er litt forvirra akkurat nå, men det blir sikkert greit etterhvert. Må bare venne meg til det føler jeg. Nå satser jeg jo på at det blir positivt utslag på urinprøven til legen i morgen, men ved hjelp av selvutregna (nesten....) tremin skal den være sånn omtrent 28. september. Altså 6 uker nå da.....6 nervepirrende uker igjen :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 4. februar 2004 #53 Del Skrevet 4. februar 2004 OI!!! Gratulerer, Monja!! Så stas! Klem fra hanni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 4. februar 2004 #54 Del Skrevet 4. februar 2004 Næh! Grattis med liten spire i magen! Dette var jammen gode nyheter - gleder meg til å følge deg videre! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havsulen Skrevet 5. februar 2004 #55 Del Skrevet 5. februar 2004 Gratulerer! Håper du får et flott svangerskap! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 5. februar 2004 #56 Del Skrevet 5. februar 2004 Gratulerer kjempe mye og kos deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 5. februar 2004 #57 Del Skrevet 5. februar 2004 Gratulerer så masse. :kysse: Hadde nesten gitt opp og sjekke etter nytt jeg... Da blir det vel dagbokskrivning her da...? :hoppe: Gleder meg til å bli bedre kjent med deg. Lykke til med de neste 8 mnd til du har en baby i armene... Klem fra Mayamor :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 5. februar 2004 #58 Del Skrevet 5. februar 2004 Gratulerer! Dette var jo kjempegøy å lese da :D Håper du får et fint svangerskap. Klemmer fra Capricorn :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktus Skrevet 5. februar 2004 #59 Del Skrevet 5. februar 2004 Gratulerer - det var kjempegøy å lese! Lykke til videre i svangerskapet - skal bli gøy å følge med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 5. februar 2004 Forfatter #60 Del Skrevet 5. februar 2004 Idag har vi vært på legesenteret her med urinprøve....ingen tvil: Gravid så det smeller etter Så det ligger an til en del oppdateringer her inne ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg