Gå til innhold

Pupsilures verden


Pupsilure

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mamma og mormor har vært her. Det var koselig! :) Mamma hadde med babyalbumet mitt, og da så vi at han ligner på meg :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med familiebesøk :)

Moro å kunne se likheten mellom babybildene :) ligner han mest deg?

er kanskje litt tidlig å se.. ?

Ha ei kjempefin helg!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig med familiebesøk :)

Moro å kunne se likheten mellom babybildene :) ligner han mest deg?

er kanskje litt tidlig å se.. ?

Ha ei kjempefin helg!! :klemmer:

Vi har ikke sett noen likhet til noen frem til i går. Familiene våre har heller ikke sett det. Så det var veldig gøy å se babybilder av meg :hoppe:

Tusen takk, kos deg i helgen du også :klemmer:

Koselig med besøk :)

Noen planer for helgen? Mer besøk kanskje ;)

Vi har ingen planer for helgen. Skal bestille pizza i kveld, og det er vel det eneste vi har planlagt ;) Ellers blir det å prøve å få mest mulig søvn tror jeg ;)

Høres ut som dere har det veldig koselig :rødme: . Sånn elektrisk huske er jo helt genialt. Må nok kjøpe enn sånn vi og :jepp:

Ja, husken er virkelig flott! Nå la jeg han akkurat i den mens jeg laget meg mat. Han var urolig, så jeg trodde egentlig ikke at jeg skulle få meg noe frokost, men husken reddet meg! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kveld var vi på sykehuset og besøkte bestevenninne-babyen :rødme: Hun var så liten og ny. Bare litt mindre enn Goffel, men hun var så ny liksom :) Hadde ikke begynt å skrike noe særlig enda engang. Jeg sa det til dem, at så rolig var Goffel de første døgnene også ;)

I natt har vi sovet ganske godt :) Jeg har ikke fulgt så mye med på klokka, så jeg vet ikke hvor mange timer det ble.

Etter den første ammingen i 23 tiden ble det hyl og skrik. Men de andre har vært helt rolige. Forskjellen har vært at jeg satt under den første, mens lå resten av natten. Dersom han spiser liggende er det mye lettere å få han til å sovne. Men ulempen med det er at det er vanskelig å amme liggende, og blir litt feil teknikk, som fører til såre brystvorter. En annen ting er at jeg ikke får han til å rape. Nå er det ikke sikkert at han trenger å rape heller :sjenert:

Har observert dette over flere netter.

Det fungerer utrolig bra å ligge på sofaen. Jeg kan ha lyset på hele tiden (veldig svakt) uten å plage mannen. Sofaen er bred og myk, og siden det er hjørnesofa kan han enten ligge inntil meg, eller alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en dag :klaske: Han er illsint i dag! Og mannen blir helt utslitt og vondt i hodet, og skikkelig irritert av å høre på. Jeg blir mest lei meg egentlig. Blir skuffet over mannen som takler det så dårlig, og syns vi har en slem baby. Og blir lei meg for at Goffel ikke har det bra :hjerte:

Vi har prøvd sukkervann i dag. Mulig det hjalp, men kan ha vært tilfeldig at man roet seg akkurat da også. Han sover i perioder, men det skal ingenting til før han gråter skikkelig hysterisk igjen. Har gitt han masse mat, men han gulpet opp masse den ene gangen, og da mente mannen at han ikke var sulten siden han gulpet. Jeg vet ikke jeg altså... Men det har vært en fæl dag. Er spent på hvordan natten blir :rolleyes:

Mannen har tatt han litt, så jeg har satt inn bilder i albumet hans. Har nesten fylt hele albumet allerede, og han er to uker gammel :sjenert:

Det er forferdelig frustrerende å ha en hylende baby altså! Men jeg klarer å holde meg rolig. og det er tydelig at han merker at vi stresser, for så fort jeg tar han fra mannen, så roer han seg gjerne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du har hatt en slitsom dag! :klemmer:

Er nok vanskeligere for mannen å takle det enn deg, ettersom Goffel roer seg raskere hos deg også.. slem baby? heller "jeg vet ikke hvordan jeg skal uttrykke meg-baby"? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med gutten, Pupsilure!

(Bedre sent enn aldri med en gratulasjon. Jeg er litt treg av meg.)

Så kjekt å lese om tiden etter alt styret med gravidmagen også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff stakar Goffel...er det magevondt han har???

Jeg fikk beskjed at om dem har magevondt så tror dem at brystet leger alt..men om dem spiser for ofte så blir magen bare enda dårligere(seff ikke om det er økedag)....pass på når han spiser at han spiser godt....da kan du også passe på at han spiser ikke for fort igjen..........men det at mannen din tror han er mett fordi han gulper er vel halveis riktig.....for det betyr kanskje at han har spist for mye eller for fort....MEN når dem gulper så blir det litt plass i magen igjen og da kan dem ofte være litt sultne til :jepp:

Har han bæsjet i det siste?? Kan være godt å massere magen og løfte knea mot magen for å få ut luft og evt bæsj :nigo:

Håper dere får hvilt innimellom gråtinga da, føler med deg, vi har en som også har magevondt....gråter ikke da, men utrolig urolig.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Redlady :goodbye: Tusen takk :)

Jeg vet ikke om det er magevondt, Neytiri :vetikke: Men han har mye luft i magen, så jeg tror det er det.

Ja, han bæsjer hele tiden, så han er ikke forstoppet. Vi løfter bena mot magen hele tiden, og får ut masse luft på den måten. Men han roer seg ikke når vi har fått det ut heller.

Det er innmari frustrerende både for meg og mannen!

Jeg trodde ikke at han svelget så mye luft når han spiser, men fant ut i dag at han gjør det. Jeg hørte ikke at han svelget noe, men han rapet masse etterpå. Jeg føler ikke at det å holde han opp og klappe han på ryggen hjelper, men i dag rapet han masse da jeg flyttet på han. Så tror det må være min nye rapemetode :jepp: Lene han fremover, og fra side til side, legge han litt ned og ta han opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke bare bare med de små, man vil så gjerne hjelpe... men av og til virker det ikke som at noe kan trøste.

Godt du har funnet ut en rapemetode som fungerer :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi badet lille gullet. Han ble kjempesinna :fnise: Badebalja oppå kommoden fungerer svært dårlig :( Det er for høyt for meg. Og balja er så myk at det er umulig å løfte den opp på kommoden med vann i. Så vi må nok kanskje kjøpe oss et stativ.

Han har vært ganske rolig i dag egentlig. Sovet mye, sånn at han kan holde meg våken i natt :rolleyes::fnise:

Men han er så søøøøt :rødme: :hjerte: :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken badebalje er det dere bruker? Vi tenkte på badebalje med stativ, orker ikke stå krokbøyd inne i dusjen eller sittende på kne på gulvet.. så har sett på de stativene og baljene de har på babyshop :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi kjøpte balje og badesete på Rudo. 100 for setet og 150 for balja :) Trodde det skulle fungere bra oppå kommoden, men det ble for høyt for meg. Så vi kommer nok til å kjøpe stativ også :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...