Gå til innhold

Pupsilures verden


Pupsilure

Anbefalte innlegg

Tusen takk! :) Dette er veldig gøy! Gleder meg masse til alt som skal skje, nesten hvertfall, selve flyttingen blir ganske kjip ;) skal se om vi leier flyttebyrå. Vaskingen setter vi hvertfall bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk :) Ja, jeg tror det skal bli veldig bra! Det blir juleverksted hos meg i desember altså, bare skriv det i kalenderen med en gang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :) Ja, jeg tror det skal bli veldig bra! Det blir juleverksted hos meg i desember altså, bare skriv det i kalenderen med en gang ;)

Herlig!! :nigo: Gleder meg til å se dere igjen. Dere kommer nok til å kose dere veldig der og det har jo altd ere trenger til årene fremover. Nå gjelder det å få solgt leiligheten deres of det tror jeg ikke skal være noe problem i det hele tatt :) Spennende å se hva dere får for den! Setter dere i gang prosessen der nå eller hvordan gjør dere det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Lenge siden jeg var innom her! Og gratulerer med boligkjøpet, lyst å dele link? tror jeg har en aning hvor det er da :) Så kjedelig at vi ikke har sett hverandre på så lang tid, må få til en treff snart! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :) kan sende link. Kan invitere dere når vi har fått flyttet inn :) lenge siden ja!!

Nå driver vi å styrer med visningsklargjøring. Vasker, rydder, kjører ting til boden i nye huset. Visning på torsdag og søndag neste uke. Annonsen blir lagt ut i dag eller i morgen. Og så er det bursdag med masse unger fra bhg i morgen, så jeg må bake og rydde. Merker at kaken blir litt enkel i år ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Tusen takk :)

Vi fikk solgt i dag :hoppe: fikk 70 000 over takst, så fornøyd med det. Men var litt av en budrunde!! :daane: holdt på fra 10.30 til 16.10. Budene ble økt med 1000 kr og sånn....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...