Gå til innhold

Pupsilures verden


Pupsilure

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Lille babyen min ligger ved siden av meg på teppet nå. Han er så innmari blid om morgenen! :sol:

Har ikke blitt så mye søvn i natt. Vi har sovet på sofaen igjen. Men noen timer sammenlagt har det blitt. + at jeg la meg 21.30 og sov til midnatt mens mannen hadde ansvaret.

Han begynte akkurat å småsutre litt, og jeg gav han smokken, og han suger :nigo:

Boringen har begynt :tristbla: Men det er ikke så ille enda. Det er noe veldig lav boring, og noe litt høy, men fortsatt lav nok til at man kan høre hva man tenker ;)

Har bestemt meg for å prøve å se positivt på situasjonen. Vi kommer oss masse ut, og unngår å gro fast i sofaen, og bli deperimert. Venninner og familie som vi drar til får bli godt kjent med han. Vi slipper å bruke kvelder og helger på å besøke folk/få besøk. Både jeg og han blir vant til at andre passer han litt (mens jeg sover f.eks) og det blir nok lettere for meg å benytte meg av barnevakt en gang iblant. :)

Jeg har veldig lyst til å komme igang med bæresjalet. Jeg vet hvordan jeg skal knyte det, men det er jo umulig å ikke få krøller, og at det vrir seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et par år siden trengte jeg batteri til kjøkkenvekta. Måtte kjøpe det i en klokkebutikk og det kostet ca 120 kr. Altfor dyrt!! :sur:

I går trengte vi et batteri som vi ikke får tak i, og jeg bestilte likesågodt på eBay. Mens jeg først handlet i en sånn butikk ba jeg mannen sjekke hva slags batteri det var i kjøkkenvekta, så kunne jeg kjøpe det i samme slengen.

Gjett hva det kostet! :hoppe: 2.10 dollar og gratis frakt for 10 stk!! :dåne: :hakeslepp: (jeg trengte ikke 10 stk altså, men de solgte det bare i så store pakker. Kanskje jeg skulle tatt med meg resten til den klokkebutikken og spurt om de ville kjøpe dem av meg billig :lur: :lur: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med ny dagbok! :hoppe:

Og så flink du er til å fokusere på det positive! :)

Og så kos med en blid morragutt :rødme:

Ha en fin dag! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så flott å høre du tenker positivt på det "The glas is half full not half emty" ;)

Herrigud, jeg som kjøper utrolig mye på ebay og vet hvor billige enkelte ting er er fortsatt overrasket over den prisen! :hakeslepp:

ALT for dyrt her i norge noen ganger :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra du klarer å se det positive i at de skal jobbe og bråke der dere bor :jepp:

Hmm, kanskje jeg må våge meg inn på ebay jeg også etterhvert :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy søren, de vet å ta seg betalt disse norske kjøpmennene...

:jepp: :jepp:

Gratulerer med ny dagbok!

Og så flink du er til å fokusere på det positive! :)

Og så kos med en blid morragutt

Ha en fin dag! :vinke:

Tusen takk :)

Ja, det er kjempekoselig altså :rødme:

Mine innlegg :)

Hyggelig at du vil følge med videre :nigo:

Så flott å høre du tenker positivt på det "The glas is half full not half emty" ;)

Herrigud, jeg som kjøper utrolig mye på ebay og vet hvor billige enkelte ting er er fortsatt overrasket over den prisen! :hakeslepp:

ALT for dyrt her i norge noen ganger :(

Jeg syns det der var ganske drøyt altså! Men de har nok betalt betydelig mer enn meg for batteriet i klokkebutikken også. Jeg elsker ebay! :hjerte:

Det er bra du klarer å se det positive i at de skal jobbe og bråke der dere bor :jepp:

Hmm, kanskje jeg må våge meg inn på ebay jeg også etterhvert :ler:

Det er lurt å prøve å se det positive selv ved negative ting :Nikke:

Synesabsolutt du bør prøve deg på eBay! Bare si fra hvis du trenger hjelp til det :klem:

Så skjønn liten gutt du har om morgenen da :rødme:

Tusen takk! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...