Pupsilure Skrevet 28. august 2010 #1 Del Skrevet 28. august 2010 Ny dagbok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 28. august 2010 #2 Del Skrevet 28. august 2010 Gleder meg til å følge med deg videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 28. august 2010 #3 Del Skrevet 28. august 2010 *mine innlegg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 28. august 2010 #4 Del Skrevet 28. august 2010 Jeg følger med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 29. august 2010 #5 Del Skrevet 29. august 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 29. august 2010 #6 Del Skrevet 29. august 2010 Hei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilljan Skrevet 29. august 2010 #7 Del Skrevet 29. august 2010 Mine innlegg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 29. august 2010 #8 Del Skrevet 29. august 2010 Følger med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 29. august 2010 #9 Del Skrevet 29. august 2010 Henger med videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 29. august 2010 Forfatter #10 Del Skrevet 29. august 2010 Hyggelig å se dere alle sammen Tar boken i bruk etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cami Skrevet 30. august 2010 #11 Del Skrevet 30. august 2010 Følger med videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 1. september 2010 Forfatter #12 Del Skrevet 1. september 2010 Lille babyen min ligger ved siden av meg på teppet nå. Han er så innmari blid om morgenen! Har ikke blitt så mye søvn i natt. Vi har sovet på sofaen igjen. Men noen timer sammenlagt har det blitt. + at jeg la meg 21.30 og sov til midnatt mens mannen hadde ansvaret. Han begynte akkurat å småsutre litt, og jeg gav han smokken, og han suger Boringen har begynt Men det er ikke så ille enda. Det er noe veldig lav boring, og noe litt høy, men fortsatt lav nok til at man kan høre hva man tenker Har bestemt meg for å prøve å se positivt på situasjonen. Vi kommer oss masse ut, og unngår å gro fast i sofaen, og bli deperimert. Venninner og familie som vi drar til får bli godt kjent med han. Vi slipper å bruke kvelder og helger på å besøke folk/få besøk. Både jeg og han blir vant til at andre passer han litt (mens jeg sover f.eks) og det blir nok lettere for meg å benytte meg av barnevakt en gang iblant. Jeg har veldig lyst til å komme igang med bæresjalet. Jeg vet hvordan jeg skal knyte det, men det er jo umulig å ikke få krøller, og at det vrir seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 1. september 2010 Forfatter #13 Del Skrevet 1. september 2010 For et par år siden trengte jeg batteri til kjøkkenvekta. Måtte kjøpe det i en klokkebutikk og det kostet ca 120 kr. Altfor dyrt!! I går trengte vi et batteri som vi ikke får tak i, og jeg bestilte likesågodt på eBay. Mens jeg først handlet i en sånn butikk ba jeg mannen sjekke hva slags batteri det var i kjøkkenvekta, så kunne jeg kjøpe det i samme slengen. Gjett hva det kostet! 2.10 dollar og gratis frakt for 10 stk!! :dåne: (jeg trengte ikke 10 stk altså, men de solgte det bare i så store pakker. Kanskje jeg skulle tatt med meg resten til den klokkebutikken og spurt om de ville kjøpe dem av meg billig :lur: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 1. september 2010 #14 Del Skrevet 1. september 2010 Fy søren, de vet å ta seg betalt disse norske kjøpmennene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 1. september 2010 #15 Del Skrevet 1. september 2010 Gratulerer med ny dagbok! Og så flink du er til å fokusere på det positive! Og så kos med en blid morragutt :rødme: Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 1. september 2010 #16 Del Skrevet 1. september 2010 Mine innlegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 1. september 2010 #17 Del Skrevet 1. september 2010 Så flott å høre du tenker positivt på det "The glas is half full not half emty" Herrigud, jeg som kjøper utrolig mye på ebay og vet hvor billige enkelte ting er er fortsatt overrasket over den prisen! ALT for dyrt her i norge noen ganger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 1. september 2010 #18 Del Skrevet 1. september 2010 Det er bra du klarer å se det positive i at de skal jobbe og bråke der dere bor Hmm, kanskje jeg må våge meg inn på ebay jeg også etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 1. september 2010 #19 Del Skrevet 1. september 2010 Så skjønn liten gutt du har om morgenen da :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 1. september 2010 Forfatter #20 Del Skrevet 1. september 2010 Fy søren, de vet å ta seg betalt disse norske kjøpmennene... :jepp: Gratulerer med ny dagbok! Og så flink du er til å fokusere på det positive! Og så kos med en blid morragutt Ha en fin dag! Tusen takk Ja, det er kjempekoselig altså :rødme: Mine innlegg Hyggelig at du vil følge med videre Så flott å høre du tenker positivt på det "The glas is half full not half emty" Herrigud, jeg som kjøper utrolig mye på ebay og vet hvor billige enkelte ting er er fortsatt overrasket over den prisen! ALT for dyrt her i norge noen ganger Jeg syns det der var ganske drøyt altså! Men de har nok betalt betydelig mer enn meg for batteriet i klokkebutikken også. Jeg elsker ebay! Det er bra du klarer å se det positive i at de skal jobbe og bråke der dere bor Hmm, kanskje jeg må våge meg inn på ebay jeg også etterhvert Det er lurt å prøve å se det positive selv ved negative ting Synesabsolutt du bør prøve deg på eBay! Bare si fra hvis du trenger hjelp til det Så skjønn liten gutt du har om morgenen da :rødme: Tusen takk! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå