Gjest Bella_ Skrevet 13. september 2010 #161 Skrevet 13. september 2010 maax factor long lasting preformance foundadion i nr 102 pastelle.Hvorfor fjerner de ting som funker og blir kjøpt.De andre erfor mørke for meg.
Gjest Bella_ Skrevet 13. september 2010 #162 Skrevet 13. september 2010 Og stratos sjokoladen med nøtter den var såå god.
Gjest Bianca28 Skrevet 13. september 2010 #163 Skrevet 13. september 2010 Og stratos sjokoladen med nøtter den var såå god. den ble faktisk reintrodusert men tatt vekk igjen fordi den ikke solgte bra nok. Tviler på at den kommer tilbake, hverken den eller soho
izzy_l Skrevet 14. september 2010 #164 Skrevet 14. september 2010 SOHO kommer ikke tilbake fordi yoghurten ikke kan oppbevares i romtemperatur og sjokolade faktisk ikke kan oppbevares i kjøleskap over tid... Så den sjokoladen var rett og slett en feil blanding av ingredienser! Selv så savner jeg Kims salt og pepper chips slik den var før de begynte å bare ha naturlige ingredienser :gjeiper: Og salte snører! Og den gang det fantes dagligvarebutikker som hadde annet smågodt enn candyking... 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2010 #165 Skrevet 14. september 2010 Og den gang det fantes dagligvarebutikker som hadde annet smågodt enn candyking... Europris har godt utvalg i smågodt, det er ikke Candy King. Ikke dagligvare akkurat da men. 1
Gjest Bianca28 Skrevet 14. september 2010 #166 Skrevet 14. september 2010 SOHO kommer ikke tilbake fordi yoghurten ikke kan oppbevares i romtemperatur og sjokolade faktisk ikke kan oppbevares i kjøleskap over tid... Så den sjokoladen var rett og slett en feil blanding av ingredienser! Selv så savner jeg Kims salt og pepper chips slik den var før de begynte å bare ha naturlige ingredienser :gjeiper: Og salte snører! Og den gang det fantes dagligvarebutikker som hadde annet smågodt enn candyking... Ok det kan umulig stemme, med tanke på at freia har melkedrøm. som er sjokolade med yoghurt i, så når freia kan ha sjokolade mey yoghurt så kan nidar ha det og. Det med yoghurten var aldri et problem. Den solgte bare ikke godt nok
Munchlax Skrevet 14. september 2010 #167 Skrevet 14. september 2010 Den selger de overalt hvor jeg går! Kjøper det hele tiden! Beste kjeksen! Bor i Oslo. Vil du si hvor i Oslo den selges?
Gjest offdå Skrevet 15. september 2010 #168 Skrevet 15. september 2010 Jeg savner sørlandschips sitt popcorn med ost, sinnsykt god. Vet jeg kan få kjøpt et like godt produkt på nettet fra usa bla. men gidder ikke betale i dyre dommer for å spise meg fet Ultra og meny hadde de posene ( cetlecorn?) i en periode, men har ikke tatt inn igjen siden Og så savner jeg en sjokolade som jeg tror het logo, seig karamel og crisp inni tror jeg,kjempe god, og var vistnok en lavkalori sjokolade. Og til deg som savner nacho ostepop, det så jeg på rema 1000 i dag, samt en ny(?) med pepper
Cuba Skrevet 15. september 2010 #169 Skrevet 15. september 2010 Jeg savner også salte lakrissnører! Og Toffo - den harde lakriskaramellen!
cha Skrevet 15. september 2010 #170 Skrevet 15. september 2010 Jeg savner også salte lakrissnører! Og Toffo - den harde lakriskaramellen! Ja, jeg også! Og den med karamell
Sugerøret Skrevet 15. september 2010 #171 Skrevet 15. september 2010 ananas hapå (hvite) rødgrøt har de på rema tror jeg ,men ikke helt den samme jeg fikk som "liten" salte lakris snører (og jorbær) fant jeg på europris i forrige uke ellers har jeg fullstending blokkert alt annet jeg savner,for jeg kommer ikke på noe
hemmelinemmeli Skrevet 15. september 2010 #172 Skrevet 15. september 2010 savner sånne små, salte drops som var i en pose med supermann utenpå.... 80-tallet en gang... Og Tusenfryd drops! Vi spilte alltid på dropseska etterpå, ble nesten som en kazoo! Og Astronaut isen med en seigmann i toppen!
Meaty Skrevet 15. september 2010 #173 Skrevet 15. september 2010 Jeg husker godt en sjokolade som het Basic. Den spiste jeg da jeg gikk på ungdomsskolen, så det må ha vært rundt 1990. Den kom i sølvfarget papir, og på selve sjokoladen sto det "BASIC". Det var ren sjokolade, den smakte veldig godt. Ingen jeg har snakket med husker denne...
Gjest Bianca28 Skrevet 15. september 2010 #174 Skrevet 15. september 2010 Jeg husker relax sjokoladen. kom ikke på før nå at de het det før jeg fant bilder av de på nettet. De kom i forskjellige farger på papiret med forskjellige smaker. heller ingen jeg har snakket med som husker de
Gjest ¤Vamp¤ Skrevet 15. september 2010 #175 Skrevet 15. september 2010 savner sånne små, salte drops som var i en pose med supermann utenpå.... 80-tallet en gang... Og Tusenfryd drops! Vi spilte alltid på dropseska etterpå, ble nesten som en kazoo! Og Astronaut isen med en seigmann i toppen! Posen med supermann utenpå husker jeg også. Den fantes i to varianter; En med svarte salte drops og en annen en som inneholdt sure drops i mange farger. Savn...
Gjest Spinell Skrevet 15. september 2010 #176 Skrevet 15. september 2010 Jeg husker godt en sjokolade som het Basic. Den spiste jeg da jeg gikk på ungdomsskolen, så det må ha vært rundt 1990. Den kom i sølvfarget papir, og på selve sjokoladen sto det "BASIC". Det var ren sjokolade, den smakte veldig godt. Ingen jeg har snakket med husker denne... Den hadde jeg glemt helt til du nevnte den her Den var veldig god, nettopp fordi den var helt basic! Husker du om den var delt i brytbare biter med en bokstav på hver bit, eller kom den som hel "blokk"?
Connie80 Skrevet 15. september 2010 #177 Skrevet 15. september 2010 Jeg savner 0,1 % youghurten til Yoplati. Spesielt den med blåbær, men også noen av de andre. De har akkurat blitt endret og den nye med blåbær er på langt nær like god Savner også finger-isen som jeg spiste mye av på 80-tallet, rød saftis med en pekefinger som stod opp. Og Blues-sjokoladen. Freia porøs melkesjokolade er noe av det samme, men mangler det lille ekstra.
Gjest Bianca28 Skrevet 15. september 2010 #178 Skrevet 15. september 2010 Jeg savner 0,1 % youghurten til Yoplati. Spesielt den med blåbær, men også noen av de andre. De har akkurat blitt endret og den nye med blåbær er på langt nær like god Savner også finger-isen som jeg spiste mye av på 80-tallet, rød saftis med en pekefinger som stod opp. Og Blues-sjokoladen. Freia porøs melkesjokolade er noe av det samme, men mangler det lille ekstra. mmm ja fingerisen var kjempegod Likte ikke blues, var ikke like god som nidars stratos
Meaty Skrevet 15. september 2010 #179 Skrevet 15. september 2010 (endret) Den hadde jeg glemt helt til du nevnte den her Den var veldig god, nettopp fordi den var helt basic! Husker du om den var delt i brytbare biter med en bokstav på hver bit, eller kom den som hel "blokk"? Aah, endelig noen andre som husker den! Den kom som en hel "blokk", og bokstavene på selve sjokoladen var akkurat like store som dem som var på emballasjen. BASIC <--sånn, med store, enkle bokstaver. Helt enig i det du sier, den var god fordi den var helt basic! Kun god, ren sjokoladesmak. Jeg la den bestandig i kjøleskapet, da ble den nesten litt for hard, men da var det bare å gnage på den, så varte den leeenge. Endret 15. september 2010 av Meaty
AnonymBruker Skrevet 17. september 2010 #180 Skrevet 17. september 2010 Saknar Bami Goreng frå Toro. Heilt vanvittig godt! Var ein grøn pakke, der ein tilsette kjøtdeig eller kylling, gulrøtter, lauk og brokkoli, og så fulgte det med nudlar ei krydderblanding ein skulle marinere kjøtet i. Kunne ha gjort kva som helst for at det skal kome tilbake i butikkhyllene! Helt enig! Var min favioritt også
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå