Spekulator Skrevet 22. august 2010 #1 Skrevet 22. august 2010 (endret) Bare av ren nysgjerrighet: Hvilke(t) produkt(er) savner du? Det er jo slik at det er enkelte produkter som bare "forsvinner" helt uventet og man sitter igjen og kan ikke fatte hvorfor det ble fjernet fra markedet! Har du noen slike produkter? Min umiddelbare liste: - L'Oreal Elsève (nå Elvital) skumbalsam (leave-in) - L'Oreal Quick Stick - L'Oreal Featherlash - Natusan Hair Minimising Lotion - Freia melkesjokolade med jordbær Endret 22. august 2010 av Spekulator
AnonymBruker Skrevet 22. august 2010 #2 Skrevet 22. august 2010 Det forsvinner fordi det ikke selger bra nok. Ang. "skjønnhetsprodukter" har det vel vært en og annen favoritt-parfyme og leppestift o.l. som det irriterte meg at det forsvant. Men jeg finner alltids noe annet. Kommer ikke på noen geniale produkter som var uerstattelige...
Capricorn Skrevet 22. august 2010 #3 Skrevet 22. august 2010 Tyrkisk Pepper-is :klø: (Det var en en liten oppsummering av hva jeg føler om akkurat det)
AnonymBruker Skrevet 22. august 2010 #5 Skrevet 22. august 2010 Skogsbær drikkeyoughurt fra tine:( SAVN
AnonymBruker Skrevet 22. august 2010 #6 Skrevet 22. august 2010 Pistasjeis med sjokoladebiter fra Diplom is- Joda, det finnes fra Sørlandsis, men ikke det samme!
Illuminati Skrevet 22. august 2010 #7 Skrevet 22. august 2010 Tyrkisk Pepper-is :klø: (Det var en en liten oppsummering av hva jeg føler om akkurat det) JA, trodde det var bare meg, ingen rundt meg husker den!!
Capricorn Skrevet 22. august 2010 #8 Skrevet 22. august 2010 JA, trodde det var bare meg, ingen rundt meg husker den!! Ingen jeg kjenner heller! Tror de må være senile hele gjengen. Diplom-Is hadde denne for noen år siden. Hjem-is hadde den frem til i fjor. Isbilmannen sa til meg at det var flere som maser på å få den tilbake. Da er det bare å håpe på det
Hinata Skrevet 22. august 2010 #9 Skrevet 22. august 2010 Henger meg på tyrkisk pepper isen Det har kommet seg litt i år nå som Hennig Olsen har lakrisis da, men det er jo ikke det samme. Savner også lønnesirupyoughurten som tine hadde i en stor pakke rundt OL
Kløftfrid Skrevet 22. august 2010 #10 Skrevet 22. august 2010 Gelaktig ansiktskrem i pumpeflaske frå Lancome. Når denne forsvant kontakta eg Lancome og spurte kvifor. Dei sa at dei kom med ein ny og betre. Denne prøvde eg ein einaste gong, og den var slettes ikkje betre Dei kunne jo hatt begge på marknaden...om ikkje for anna, så for min del
Meaty Skrevet 22. august 2010 #11 Skrevet 22. august 2010 Jeg savner X-it, sprayen som fjerner vond lukt. Den virket faktisk! Ellers er det mye spiselig jeg savner, men det finnes en lang tråd om dette som jeg har postet i allerede.
cilipili Skrevet 22. august 2010 #12 Skrevet 22. august 2010 Tyrkisk Pepper-is :klø: (Det var en en liten oppsummering av hva jeg føler om akkurat det) Sååååå sinnsykt enig!!
Gjest Huffsa Skrevet 22. august 2010 #13 Skrevet 22. august 2010 Den rosa isen med sånne "poppere" i seg (som "smeller" i munnen) Lakrisal på pose (smakte andeledes enn vanlig lakrisal) Jordbærmelk-pulver Pepsi Light (hadde det en kort periode tror jeg..) Tyrkis Pepper is.
Gjest Spinell Skrevet 22. august 2010 #14 Skrevet 22. august 2010 Lipton iste med eple (pulver til å løse opp i vann).
Capricorn Skrevet 22. august 2010 #15 Skrevet 22. august 2010 Den rosa isen med sånne "poppere" i seg (som "smeller" i munnen) Lakrisal på pose (smakte andeledes enn vanlig lakrisal) Jordbærmelk-pulver Pepsi Light (hadde det en kort periode tror jeg..) Tyrkis Pepper is. Jeg er så glad jeg ikke er alene om å savne den isen Kan ikke huske Lakrisal i pose. Er ganske sikker på at jeg så jodbærmel-pulver for ikke så lenge siden. på Meny.
RedFox81 Skrevet 22. august 2010 #16 Skrevet 22. august 2010 Jeg likte Go'morn drikkeyougurt fra tine, og kyllingpostei. Jeg var tydeligvis den eneste, fordi de forsvant fra butikkene innen et år etter at de ble introdusert. Og Frutz Mango Mania fra diplom is.. Den ble raskt min favoritt is, da den kom. Fikk 2 i terningkast av klikk.no, og forsvant fra butikkene, den òg
Gjest Atanih2 Skrevet 22. august 2010 #17 Skrevet 22. august 2010 - Grandiosa Mild Taco - Soho-sjokoladen - Japp-isen Kommer ikke på noe mer i farta, men er nok en del til (Nå hørtes jeg forsåvidt ut som den godtegrisen, men men )
Gjest Huffsa Skrevet 22. august 2010 #18 Skrevet 22. august 2010 Jeg er så glad jeg ikke er alene om å savne den isen Kan ikke huske Lakrisal i pose. Er ganske sikker på at jeg så jodbærmel-pulver for ikke så lenge siden. på Meny. Kan være det ikke var Lakrisal, men det var hvite, non stop lignende lakris drops. Og veit de selger jordbærmelkpulver noen steder, men jeg har vært i så og si alle butikkene i byen min og to nabobyer og finner det ikke Den isen var god
iss Skrevet 22. august 2010 #19 Skrevet 22. august 2010 Ostepopkuler som het Nacho balls eller noe sånt. Ser de har det på olw sin svenske nettside, men finner de ikke i butikkene her i byen! De var sinnsykt gode! Men tror det ikke var lenge siden de kom, og de forsvant brått nå i sommer. Lurer på om jeg må sende en mail og sjekke... Hmmmm... Veldig ille å bli fysen på det når det ikke er å få tak i
AnonymBruker Skrevet 22. august 2010 #20 Skrevet 22. august 2010 Pistasjeis med sjokoladebiter fra Diplom is- Joda, det finnes fra Sørlandsis, men ikke det samme! Nå som jeg hadde klart å fortrenge at den er vekke...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå