Jesse Skrevet 27. august 2010 #61 Skrevet 27. august 2010 - Soho-sjokoladen! - Shio med fersken! - Mozell med pæresmak - Clip og Clap isen - Toro Wraps
HedvigR Skrevet 27. august 2010 #62 Skrevet 27. august 2010 De små melkesjokoladene med disneyfigurer på
Sapree Skrevet 28. august 2010 #63 Skrevet 28. august 2010 Soho Snack pack Stratos med nøtter Mild taco grandiosa
AnonymBruker Skrevet 28. august 2010 #64 Skrevet 28. august 2010 - Soho-sjokoladen - Shio med fersken - Salte snører (i sånn lyseblå pose med en elefant på) - Solo Pluss - Lakrislinser - Mack Burgern (for micro) - Bringebærdropsene - Salte Ufo
Brunhilde Skrevet 28. august 2010 #65 Skrevet 28. august 2010 Det er egentlig ikke så mange ting jeg virkelig savner, men Ajax slik den var "før", den som finnes nå lukter feil og SweetMint, den rosa tyggisen som var så hard å tygge at man ble sliten i kjeven før den var myk, det savner jeg. Ja, og så skikkelig banantwist, den som lages nå er bare en dårlig etterligning.
Gjest Bianca28 Skrevet 28. august 2010 #66 Skrevet 28. august 2010 ÅÅÅ nåå kommer jeg på hva jeg savner. SNACKPACK!!! Driiitgodt og verdens kuleste reklame. Så synd det ikke slo an på markedet. Forstår ikke hvorfor. det var jo så godt.
Gjest Emera Skrevet 28. august 2010 #67 Skrevet 28. august 2010 Det er egentlig ikke så mange ting jeg virkelig savner, men Ajax slik den var "før", den som finnes nå lukter feil og SweetMint, den rosa tyggisen som var så hard å tygge at man ble sliten i kjeven før den var myk, det savner jeg. Ja, og så skikkelig banantwist, den som lages nå er bare en dårlig etterligning. Sweetmint savner jeg også, husker at den var temmelig hard, ja. Og Isbre! Når det gjelder vaskemidler savner jeg de små vaskemiddelflaskene som fantes for en del år siden. De var mer konsentrerte visstnok, og man skulle kun bruke en liten kork i en bøtte vann. De hadde slik en praktisk størrelse.
Lise_ Skrevet 28. august 2010 #68 Skrevet 28. august 2010 -spirello isen -finger isen -frokostblandingen i lilla pakke, som jeg ikke husker hva heter -crusli blandingen med sjokoladebiter
Spekulator Skrevet 29. august 2010 Forfatter #69 Skrevet 29. august 2010 -spirello isen -finger isen -frokostblandingen i lilla pakke, som jeg ikke husker hva heter -crusli blandingen med sjokoladebiter Mmm, Quaker Sol Frokost med sjokoladebiter..!
Lise_ Skrevet 29. august 2010 #70 Skrevet 29. august 2010 Mmm, Quaker Sol Frokost med sjokoladebiter..! mhm
Elena Skrevet 29. august 2010 #72 Skrevet 29. august 2010 Disneysjokoladen! De med små Disneyfigurer på. Kjøpte man en pakke med flere fulgte det med et kort. Merkelig at SOHO sjokoladen ikke produseres lenger siden jeg tydeligvis er den eneste i kongeriket som syntes den smakte dritt.
Gjest Spinell Skrevet 29. august 2010 #73 Skrevet 29. august 2010 (endret) Merkelig at SOHO sjokoladen ikke produseres lenger siden jeg tydeligvis er den eneste i kongeriket som syntes den smakte dritt. Vi er nok to Og jeg elsker nesten all sjokolade. Mistenker at mange av de som savner SOHO her inne eller på FB aldri har smakt den. Jeg savner metallboksene til bakepulver og vaniljesukker! Endret 29. august 2010 av Spinell
Lise_ Skrevet 29. august 2010 #74 Skrevet 29. august 2010 Vi er nok to Og jeg elsker nesten all sjokolade. Mistenker at mange av de som savner SOHO her inne eller på FB aldri har smakt den. Jeg savner metallboksene til bakepulver og vaniljesukker! Jeg ser både her og i andre tråder om det samme at alle skriker ut etter soho. Jeg har aldri smakt den, og jeg bare lurer på: Hve er det for en sjokolade???? :klø:
^me^ Skrevet 29. august 2010 #75 Skrevet 29. august 2010 http://www.nidar.no/eway/default.aspx?pid=4&trg=Left_573&Main_172=573:0:&Left_573=577:941::0:575:1:::0:0
AnonymBruker Skrevet 29. august 2010 #77 Skrevet 29. august 2010 Shampo/balsam som het Daily Defense - en butikkshampo som passet håret og hodebunnen min perfekt, og så luktet den såååå godt! Fuktighetsgele for ansikt fra typisk "butikkmerke", husker det kom i en glasskrukke og geleen var lett og kjølig og fuktet bra uten å bli fet. Kjeks med Bounty, Snickers og Twix - var i alle fall i salg rundt 2001, husker jeg satt med hjemme-eksamen og nesten levde på de kjeksene den helgen... Sjokoladen som het 5-minutt Mozell med pære
Cata Skrevet 29. august 2010 #78 Skrevet 29. august 2010 Vi er nok to Og jeg elsker nesten all sjokolade. Mistenker at mange av de som savner SOHO her inne eller på FB aldri har smakt den. Jeg savner metallboksene til bakepulver og vaniljesukker! Vi er tre som ikke liker SOHO. Og jeg savner også de metallboksene.
Gjest loren Skrevet 29. august 2010 #79 Skrevet 29. august 2010 Flux Soda som noen her etterlyste finnes iallefall på østlandet Produseres av Roma mineralvannfabrikk og selges på Romerike.
Elena Skrevet 29. august 2010 #80 Skrevet 29. august 2010 Og jeg savner også de metallboksene. Jeg også. Det er så mange her som nevner at de savner produkter jeg ikke visste var ute av produksjon engang. Sier kanskje litt om hvor ofte jeg kjøpte dem, men vemodig likevel. Salte Ufo f.eks. Føler at jeg kjøpte det senest i går.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå