Gå til innhold

Hvilket produkt savner du?

Fremhevede innlegg

Gjest minsin373
Skrevet

Freia sjokolade med kjekskuler og coca cola vanilje :sukk:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Coca Cola vanilje har jeg sett noen ganger i butikken her. ;) Tror store butikker kan ha det inne

Gjest minsin373
Skrevet

Coca Cola vanilje har jeg sett noen ganger i butikken her. ;) Tror store butikker kan ha det inne

:hakeslepp: har ikke sett det i noen av Bergens butikker! Får være på utkikk neste gang jeg tar turen til Oslo :)

Skrevet (endret)

Sjekk på Meny :)

Edit: Og da bør du spørre, for de har bare på boks!

Endret av GUNS
Skrevet

Jeg husker at Nidar Bergene lagde noen sykt gode drops på 80-tallet, kalt fløtelinser. De lagde halslinser (som i dag er det samme som svart original Doc) og så hadde de disse farlig gode karamelldropsene. Posene var like- bare med ulike farger.

Please, Nidar! Produsèr de igjen :)

• 2 år senere...
Skrevet

Jeg savner en viss type chips som fantes midt på 90-tallest, det var en type cheese doodles, som var veldig sprøe go smakte sourcream. Var rett og slett utrolig gode! Men hva var det de het? ..

Det jeg savner aller mest, er Maaruds onion dipmix. Den er vanvittig god, og heldigvis har jeg et lite lager igjen, men smaken forsvinner når de går ut på dato. Sjekket med Maarud for en tid siden, når de forsvant fra hjemmesiden deres, men da nektet de for at de skulle ut. Nå er de borte... Finnes onion mix I Sverige, men de smaker ikke like godt overhodet :(

AnonymBruker
Skrevet

Den svenske isen som ble mobbet ut av Norge for en god del år siden, husker ikke hva den heter.

Anonym poster: ead589bc9fb05a6bc8fcb824fbd6e772

Skrevet

Maltesers og bokstavpasta. Jada, jeg vet det fortsatt finnes men ikke i noen av dagligvarebutikkene jeg har for vane å gå i. Og det finnes det liksom ikke likevel :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...