Sarhann Skrevet 11. november 2010 #201 Skrevet 11. november 2010 SOHO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! helt enig. Savner den fortstt. Og Harts chips. Samme konsistens som bamse chips, bare mye bedre.
Gjest petre Skrevet 11. november 2010 #202 Skrevet 11. november 2010 Rom-rosin yoghurt, rom-rosin is, pistasj myk-is, flesk og bananasplit.
Ententyn44 Skrevet 11. november 2010 #203 Skrevet 11. november 2010 Jeg savner parfymen min hugo deep purple og biotherm sin body lotion i blå krukke Også savner jeg Nivea sin lipgloss som jeg var avhengig av... Bestiller parfymen på nett. Det er liksom ikke det samme. Men biotherm sin body lotion har jeg ikke funnet noen steder.
Rights Skrevet 11. november 2010 #204 Skrevet 11. november 2010 helt enig. Savner den fortstt. Og Harts chips. Samme konsistens som bamse chips, bare mye bedre. Signerer denne... Hadde vært godt med en Soho en sjelden gang !
Gjest Purple Haze Skrevet 11. november 2010 #205 Skrevet 11. november 2010 (endret) Jeg savner X-it spray. Den var kjempeeffektiv! Også savner jeg sånn ferdig pakke med burritos. Tror de var fra Toro. De var veldig gode, spesielt den sausen som skulle smøres på. Også savner jeg en is som het King Size. Maaange år siden den forsvant, men den var kjempegod. Jordbæris med sjokoladetrekk. Edit: kom på en ting til. Riegelsjokolade. Sånn minimelkesjokolade. Akkurat passe stor til å stille søtsuget, og liten nok til å ikke legge på seg av Endret 11. november 2010 av Purple Haze
missLynch Skrevet 11. november 2010 #206 Skrevet 11. november 2010 Hvor har det blitt av Polly Potetløv? Savner også sitrondrops,og bringebærdops (Nidar Bergene sine). Skjønner ikke hvorfor de slutta å produsere dette. Sliter også med å finne banan-og karamell kjærlighet på pinne...
Gjest Lebewesen93 Skrevet 11. november 2010 #207 Skrevet 11. november 2010 Jeg tror ikke de har kuttet ut disse helt, men er utrulig få steder som selger disse, sist jeg så dem var i Sverige,så.. De der jordbærene i smågodtet, de myke gode..helt hvite bak...NAM Også husker jeg det var sånne blå "skum"bobler, de var i rosa også( mulig de selger de på enkelte kiosker da?) men en liten godbit jeg ikke har sett på mange år, er sånne gulrøtter. De var liksom formet som gulrøtter( bare de var flate,da)
Spekulator Skrevet 11. januar 2011 Forfatter #208 Skrevet 11. januar 2011 mhm Fant Quaker Crüsli med sjokoladebiter på Safari! *Lykke!*
Gjest Raina Skrevet 11. januar 2011 #209 Skrevet 11. januar 2011 Airwaves tyggegummi!! Og sånt Harry Potter godteri som var for ei god stund tilbake, slike runde kuler med fyll inni. Dei var so goood
Gjest Emera Skrevet 11. januar 2011 #210 Skrevet 11. januar 2011 Jeg savner dill-potetgullet de hadde på IKEA før.
Spekulator Skrevet 11. januar 2011 Forfatter #212 Skrevet 11. januar 2011 Svarte seigmenn!! Jeg husker ikke om det var søt eller salt lakris, men gode var de! Nidar har kommet med lakrisseigmenn: "Laban Rockere". En søt lakris, en salmiakklakris og en jordbær/lakris. *Nam-nam* 1
missLynch Skrevet 12. januar 2011 #213 Skrevet 12. januar 2011 apropos lakris- jeg savner dypt og inderlig Brynhilds "Badeball" kjærlightet på pinne med lakrissmak. Hvorfor ble de borte, de var jo så gode? Lurer også på hvor det ble av Doc med tranebærsmak?? Vekk som en sviske. 1
Sweetpea25 Skrevet 12. januar 2011 #215 Skrevet 12. januar 2011 Jeg savner OL-ringene (paprika ringer som kom i butikkene i forbindelse med lillehammer OL 94') Husker ikke hvilket merke det var, men tror det var Kims. Og posene var rosa. *savn*
Sweetpea25 Skrevet 12. januar 2011 #216 Skrevet 12. januar 2011 Jeg savner X-it spray. Den var kjempeeffektiv! Også savner jeg sånn ferdig pakke med burritos. Tror de var fra Toro. De var veldig gode, spesielt den sausen som skulle smøres på. Også savner jeg en is som het King Size. Maaange år siden den forsvant, men den var kjempegod. Jordbæris med sjokoladetrekk. Edit: kom på en ting til. Riegelsjokolade. Sånn minimelkesjokolade. Akkurat passe stor til å stille søtsuget, og liten nok til å ikke legge på seg av Her selger de fortsatt X-it Ååå.. Riegelsjokoladen savner jeg også :-)
Gjest pellepirat Skrevet 12. januar 2011 #217 Skrevet 12. januar 2011 Pepsi Crystal. Var blank/gjennomsiktig men smakte som pepsi Og SOHO. Få den tilbake! Har enda abstinenser
Lykkelitenen Skrevet 12. januar 2011 #218 Skrevet 12. januar 2011 Pepsi crystal!!! INGEN husker denne bortsett fra meg. Mamma kjøpte denne til meg en gang jeg var syk og jeg VET det var pepsi. Men neida, alle påstår jeg har inbilt meg det og at det må ha vært sitronbrus. Men nå bekreftet du at det har eksistert blank pepsi 1
Lykkelitenen Skrevet 12. januar 2011 #219 Skrevet 12. januar 2011 Savner forsåvidt også pepsi twist...
Envy Skrevet 12. januar 2011 #220 Skrevet 12. januar 2011 Savner den der Disney-sjokoladen som var den gang jeg var liten, tidlig på 90-tallet en gang. Vanlige firkantede sjokolader, med bilde av Mikke og Donald og resten va gjengen på. De var jo så gode! (de var sikkert helt vanlig melkesjokolade, men gode minner er det) 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå