Gå til innhold

Møte med en stripper

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var en tur på strippeklubb. En av damene som strippet ble hengende rundt meg resten av kvelden. Jeg klarte ikke å si nei til kjøp av drikke og privat dans. Hun var så hyggelig. Vi koste oss, lo og tullet hele kvelden og hadde det helt fint. Det fineste jeg har opplevd. Det ble dyrt,nesten 40.000. Jeg kom tilbake for å treffe henne igjen. Den kvelden gikk det 100.000. Jeg har ikke råd til dette stort lenger. Men det var så fint, mye bedre enn en ekte kjæreste. Jeg er redd. Jeg klarer ikke å si nei til sånne jenter. Hva er galt? Jeg savner ei jente som henne og dem er det ikke mange av. Men dette kan jo ikke fortsette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

140 000 på en dame på to kvelder. jadda. Det tror jeg ingenting på! :eeeh:

Skrevet

Hvorfor ikke?

De kvinnfolka kan tjene mye på mannfolk som desperat søker oppmerksomhet.

Skrevet

Ikkesant det er provoserende at folk hadde brukt så mye penger på strippedamer?

Gjest Tidssone
Skrevet

Ikkesant det er provoserende at folk hadde brukt så mye penger på strippedamer?

Nei. Bare litt trist. Sånn siden jeg og mange andre damer gjerne er private dancer for menn som liker det. Uten at det koster penger.

Skrevet

Jo det er sikkert provoserende for noen. Jeg blir ikke provosert fordi jeg tror det er troll!

Gjest Tidssone
Skrevet

Men hva skal være provoserende med det?

Jeg hadde blitt kjempeglad dersom en mann brukte 140.000,- på meg. Full, i alle fall.

Skrevet

Tidssone, ja jeg kan bare gjette hvor kjempeglad du hadde blitt om trådstarter var din mann...

Skrevet

Nei. Bare litt trist. Sånn siden jeg og mange andre damer gjerne er private dancer for menn som liker det. Uten at det koster penger.

Jeg tror du har en feilaktig oppfatning av hva en stripper mener når hun tilbyr privat dans.

Noe av grunnen til at det ble dyrt var at hun også ville ha med en vennine. Drikkevarene lot de også venninner få smake på så da gikk det en del

Skrevet

Og drikkevarene var vel saft eller noe sånt?

Gjest Carleigh-Ann
Skrevet

Haha SUCKER! Tenk hvor mange flasker cava du hadde fått for 140.000...

Skrevet

Og drikkevarene var vel saft eller noe sånt?

Jeg foretok ingen kjemisk analyse av hva som var på disse flaskene. Faktisk så ga jeg blaffen

Gjest Tidssone
Skrevet

Tidssone, ja jeg kan bare gjette hvor kjempeglad du hadde blitt om trådstarter var din mann...

Hvilken mann? *ser meg rundt*

Skrevet

Ok, skjønner jeg. Jeg trodde du hadde en fyr som du godt kunne tenke deg brukte 140000 på litt dans og kjapp stripping. Men så tenkte jeg at kanskje du hadde en mann, og så viste det seg at mannen din forbrukte 140000 på en annen dame når han kunne fått deg gratis...

Men jeg skjønner jo nå at ingen av teoriene og antagelsene holdt stikk, og det er ulempen med å forhåndsdømme for egen skyld, - slik jeg ofte pleier å gjøre for å spare tid.

Skrevet

Haha SUCKER! Tenk hvor mange flasker cava du hadde fått for 140.000...

Bruker du 140k på en kveld så drikker du ikke cava. Da drikker du ordentlig saker.

TS: Nesten gang så leier du et hotellrom og hyrer 14 luksusprostituerte. Jeg tipper du får mer moro ut av det.

Gjest Tidssone
Skrevet

Ok, skjønner jeg. Jeg trodde du hadde en fyr som du godt kunne tenke deg brukte 140000 på litt dans og kjapp stripping. Men så tenkte jeg at kanskje du hadde en mann, og så viste det seg at mannen din forbrukte 140000 på en annen dame når han kunne fått deg gratis...

Men jeg skjønner jo nå at ingen av teoriene og antagelsene holdt stikk, og det er ulempen med å forhåndsdømme for egen skyld, - slik jeg ofte pleier å gjøre for å spare tid.

Man kan ha mye gøy med forhåndsdømming.

Skrevet

Bare å kjøre på!

Når kontoen er tom er det masse banker der ute som låner ut inntil 200.000,- uten sikkerhet. Holder til et par kvelder det...

Skrevet

Bare å kjøre på!

Når kontoen er tom er det masse banker der ute som låner ut inntil 200.000,- uten sikkerhet. Holder til et par kvelder det...

Jeg har tilgjengelig kreditter for over 200.000 og tilsvarende i investeringer, forøvrig vil jeg takke for din rørende omtanke.

Skrevet

Er ikke det litt billig da? :fnise:

Skrevet

Det er vel ingen med vettet i behold som hadde sagt nei til å kle av seg for hundreogførtitusenkroner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...