Gå til innhold

Kiris tanker

kiri

Anbefalte innlegg

Skjønner hva du mener!

Du har da fortsatt muligheten til å gjøre noen sprell om du har lyst til det. F.eks svangerskapspermisjon i utlandet, du kan søke permisjon fra jobben din for å gjøre noe annet en periode etc. Det er fantasien som setter de største hindrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner følelsen. Litt utålmodig og føler at liver har jo så masse å by på, men så går tiden bort til hverdag...

Sett av en dag/kveld i uka til å gjøre litt småsprell. Som å gå på kino, dra på en kafe. Treff venninner, eller andre ting du koser deg med å gjøre...

Vær ærlig med Jop, kanskje han følger deg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt utålmodig og føler at liver har jo så masse å by på, men så går tiden bort til hverdag...

Veldig bra skrevet. Akkurat sånn, bare at det også rotes bort en del tid på rot og rør og andre ting som ikke gir noe.

Endret av kiri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viktiga och svåra tankar det där...

jag har flera gånger kommit på att det är viktigt att planera in "slötid" i kalendern. Att ha tid att göra just ingenting - till exempel bara att gå ut och gå. När jag var student gjorde sån planering att jag faktiskt fick studerat på den tiden som var kvar - eftersom jag var "tvungen". Hade jag hela dagen på mig blev det sällan av.

Nu när vi jobbar båda två märker jag att det är viktigt att tänka på att inte boka upp allt - eller snarare att boka in tid för bara oss.

Nu är ju helgerna den tiden vi har tillsammans och den tiden blir värdefullare och värdefullare. Vardagarna går ju åt till jobb, träning och praktiska saker med barn och hem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det. Har du fått levd litt i det siste?

Har tenkt litt....

Når man er student så kan man allikevel legge inn en frikveld, vis man disponerer tiden riktig?

Man kan også med god samvittighet ta seg en uke ferie, hvis man disponerer tiden riktig?

Prøv å få til litt samkjøring, før det sklir ut i gar retning Kiri.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Du tenker for mye Kiri...

Kjenner meg så godt igjen, vet du at det er mulig å gruble seg i hjel? :ler:

NEi, ta vare på deg, nyt hverdagen og de du er glad i, kanskje ting skjer litt av seg selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Jeg har startet en prosess for å styre livet mitt dit jeg vil. Jeg skal gi prosessen en del tid, for å endre seg selv er ikke noe som er gjort over natta. Jeg tenker og grubler og lurer og undrer for tiden og er nokså sliten mentalt.

Endret av kiri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi noe "nytt" (dvs annet enn middag hos hverandre, kino eller pub) så føler jeg at det er jeg som må finne på det.
Du får ta på deg den rollen, da. Noen må jo ha den, hvorfor ikke deg? Skap deg det livet du ønsker.

Lykke til i 2006, og en riktig god jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Børster litt støv av denne dagboka.
Har lyst til å bruke den igjen.

Endret av kiri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Chica

Godt å se deg her inne igjen! Veldig godt å se at du har det bra også! Hvilken 3T trener du på? Har store planer om å trene mer jeg også, en god del av klærne mine ville sett mye bedre ut om jeg blir bittelitt smalere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor ved Tyholt så kan trene hvor som helst. Trente på Byåsen før pga venninne som bodde der.

Skal vi prøve å trene sammen? Spinning feks??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  • 3 uker senere...
Gjest Chica

Koselig at du trives i Trondheim! Kjenner flere som ikke kan vente til de er ferdig med å studere slik at de kan flytte hjem igjen. (Men er flere som har valgt å bli her og da :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...