Gjest Chica Skrevet 10. november 2005 #361 Del Skrevet 10. november 2005 Skjønner hva du mener! Du har da fortsatt muligheten til å gjøre noen sprell om du har lyst til det. F.eks svangerskapspermisjon i utlandet, du kan søke permisjon fra jobben din for å gjøre noe annet en periode etc. Det er fantasien som setter de største hindrene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meg Skrevet 10. november 2005 #362 Del Skrevet 10. november 2005 Kjenner følelsen. Litt utålmodig og føler at liver har jo så masse å by på, men så går tiden bort til hverdag... Sett av en dag/kveld i uka til å gjøre litt småsprell. Som å gå på kino, dra på en kafe. Treff venninner, eller andre ting du koser deg med å gjøre... Vær ærlig med Jop, kanskje han følger deg;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kiri Skrevet 10. november 2005 Forfatter #363 Del Skrevet 10. november 2005 (endret) Joda, jeg gjør absolutt mer ting nå. Endret 1. mars 2014 av kiri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kiri Skrevet 10. november 2005 Forfatter #364 Del Skrevet 10. november 2005 (endret) Litt utålmodig og føler at liver har jo så masse å by på, men så går tiden bort til hverdag... Veldig bra skrevet. Akkurat sånn, bare at det også rotes bort en del tid på rot og rør og andre ting som ikke gir noe. Endret 17. desember 2005 av kiri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 13. november 2005 #365 Del Skrevet 13. november 2005 Viktiga och svåra tankar det där... jag har flera gånger kommit på att det är viktigt att planera in "slötid" i kalendern. Att ha tid att göra just ingenting - till exempel bara att gå ut och gå. När jag var student gjorde sån planering att jag faktiskt fick studerat på den tiden som var kvar - eftersom jag var "tvungen". Hade jag hela dagen på mig blev det sällan av. Nu när vi jobbar båda två märker jag att det är viktigt att tänka på att inte boka upp allt - eller snarare att boka in tid för bara oss. Nu är ju helgerna den tiden vi har tillsammans och den tiden blir värdefullare och värdefullare. Vardagarna går ju åt till jobb, träning och praktiska saker med barn och hem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meg Skrevet 16. november 2005 #366 Del Skrevet 16. november 2005 Hvordan går det. Har du fått levd litt i det siste? Har tenkt litt.... Når man er student så kan man allikevel legge inn en frikveld, vis man disponerer tiden riktig? Man kan også med god samvittighet ta seg en uke ferie, hvis man disponerer tiden riktig? Prøv å få til litt samkjøring, før det sklir ut i gar retning Kiri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kiri Skrevet 27. november 2005 Forfatter #367 Del Skrevet 27. november 2005 (endret) b Endret 1. mars 2014 av kiri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meg Skrevet 2. desember 2005 #368 Del Skrevet 2. desember 2005 Du tenker for mye Kiri... Kjenner meg så godt igjen, vet du at det er mulig å gruble seg i hjel? NEi, ta vare på deg, nyt hverdagen og de du er glad i, kanskje ting skjer litt av seg selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kiri Skrevet 17. desember 2005 Forfatter #369 Del Skrevet 17. desember 2005 (endret) Jeg har startet en prosess for å styre livet mitt dit jeg vil. Jeg skal gi prosessen en del tid, for å endre seg selv er ikke noe som er gjort over natta. Jeg tenker og grubler og lurer og undrer for tiden og er nokså sliten mentalt. Endret 1. mars 2014 av kiri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kiri Skrevet 17. desember 2005 Forfatter #370 Del Skrevet 17. desember 2005 (endret) Hvordan går det. Har du fått levd litt i det siste? ← Ja, jeg har blitt mye mer aktiv. Endret 1. mars 2014 av kiri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meg Skrevet 21. desember 2005 #371 Del Skrevet 21. desember 2005 Ville bare gi deg en klem jeg, og håper du føler deg bedre! Også GOD JUL selvfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 21. desember 2005 #372 Del Skrevet 21. desember 2005 Skal vi noe "nytt" (dvs annet enn middag hos hverandre, kino eller pub) så føler jeg at det er jeg som må finne på det. Du får ta på deg den rollen, da. Noen må jo ha den, hvorfor ikke deg? Skap deg det livet du ønsker. Lykke til i 2006, og en riktig god jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kiri Skrevet 12. mars 2006 Forfatter #373 Del Skrevet 12. mars 2006 (endret) Børster litt støv av denne dagboka. Har lyst til å bruke den igjen. Endret 1. mars 2014 av kiri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meg Skrevet 12. mars 2006 #374 Del Skrevet 12. mars 2006 Jippi Godt å ha deg tilbake, har savnet tankene dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 13. mars 2006 #375 Del Skrevet 13. mars 2006 Godt å se deg her inne igjen! Veldig godt å se at du har det bra også! Hvilken 3T trener du på? Har store planer om å trene mer jeg også, en god del av klærne mine ville sett mye bedre ut om jeg blir bittelitt smalere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kiri Skrevet 13. mars 2006 Forfatter #376 Del Skrevet 13. mars 2006 Bor ved Tyholt så kan trene hvor som helst. Trente på Byåsen før pga venninne som bodde der. Skal vi prøve å trene sammen? Spinning feks?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 13. mars 2006 #377 Del Skrevet 13. mars 2006 Hadde vært gøy, men kanskje mest skummelt? :pyse-Chica: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 13. mars 2006 #378 Del Skrevet 13. mars 2006 kiri! nu blev jag glad. Välkommen tillbaka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kiri Skrevet 1. april 2006 Forfatter #379 Del Skrevet 1. april 2006 (endret) Jeg har kjøpt telemarksutstyr Endelig! Endret 1. mars 2014 av kiri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 1. april 2006 #380 Del Skrevet 1. april 2006 Koselig at du trives i Trondheim! Kjenner flere som ikke kan vente til de er ferdig med å studere slik at de kan flytte hjem igjen. (Men er flere som har valgt å bli her og da ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå