Jinx Skrevet 2. april 2004 #161 Del Skrevet 2. april 2004 :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :) :).... .............. :) :).... :) ... :) .......... ................... :) :).... :) ... :) :) ...... ......... :) .......... :) ............................................ :) ............ :) ...:)....... :) ........... :) .......................... .......... ............ :) ........... :) :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 2. april 2004 #162 Del Skrevet 2. april 2004 Grattis, grattis, grattis!! ... for en alldeles strålende fredag dette må være!??!? Flinke Kiri - håper det ikke ble vanskelig for deg å velge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kiri Skrevet 4. april 2004 Forfatter #163 Del Skrevet 4. april 2004 (endret) s Endret 1. mars 2014 av kiri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kiri Skrevet 7. april 2004 Forfatter #164 Del Skrevet 7. april 2004 (endret) s Endret 1. mars 2014 av kiri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. april 2004 #165 Del Skrevet 8. april 2004 Gratulerer med jobben!!!! .....og god påske....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kiri Skrevet 8. april 2004 Forfatter #166 Del Skrevet 8. april 2004 (endret) s Endret 1. mars 2014 av kiri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kiri Skrevet 8. april 2004 Forfatter #167 Del Skrevet 8. april 2004 (endret) s Endret 1. mars 2014 av kiri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kiri Skrevet 9. april 2004 Forfatter #168 Del Skrevet 9. april 2004 (endret) s Endret 1. mars 2014 av kiri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kiri Skrevet 9. april 2004 Forfatter #169 Del Skrevet 9. april 2004 (endret) s Endret 1. mars 2014 av kiri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 10. april 2004 #170 Del Skrevet 10. april 2004 Ikke skriv med gult, det er så vanskelig og lese!!! Skummelt barndoms minne! Har aldri opplevd noe lignende sjøl, men var redd noe slikt skulle sje med mine yngere søsken. Det gjorde det nå aldri heldigvis...... Kanskje du kan gå til politiet med det? Kanskje er det ikke noe, men hva om det kan stemme og vise seg og være verdifull opplysning? Det var nå min mening, men du vet vel best selv.... Lykke til med bilkjøpet! :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kiri Skrevet 11. april 2004 Forfatter #171 Del Skrevet 11. april 2004 (endret) H Endret 1. mars 2014 av kiri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kiri Skrevet 12. april 2004 Forfatter #172 Del Skrevet 12. april 2004 (endret) s Endret 1. mars 2014 av kiri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kiri Skrevet 15. april 2004 Forfatter #173 Del Skrevet 15. april 2004 (endret) f Endret 1. mars 2014 av kiri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rannva Skrevet 15. april 2004 #174 Del Skrevet 15. april 2004 Hei Kiri. Det er så gøy å lese dagboken din, du er så flink til å skrive! Tror kanskje du burde ta kontakt med politiet ang den barndomssaken. Om ikke annet så for å kunne slappe av. Vi ses i morgen på treffet. Blir artig å møte deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kiri Skrevet 18. april 2004 Forfatter #175 Del Skrevet 18. april 2004 (endret) f Endret 1. mars 2014 av kiri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rannva Skrevet 19. april 2004 #176 Del Skrevet 19. april 2004 Hyggelig å møte deg også, Kiri. Du er (merkelig nok ) ikke helt som jeg hadde trodd. Bildene jeg har av folk på forhånd, har en tendens til å ikke stemme med virkeligheten.. Av en eller annen grunn henger jeg meg alltid opp i avaterene. Og du er faktisk ikke en bil. Remyline på treffet i Stavanger er merkelig nok ikke Ole Brumm heller. Håper du kommer på neste treff også. Vi må vel få til et før jeg flytter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kiri Skrevet 19. april 2004 Forfatter #177 Del Skrevet 19. april 2004 (endret) f Endret 1. mars 2014 av kiri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 19. april 2004 #178 Del Skrevet 19. april 2004 Takk for sist Kiri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kiri Skrevet 20. april 2004 Forfatter #179 Del Skrevet 20. april 2004 (endret) s Endret 1. mars 2014 av kiri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 20. april 2004 #180 Del Skrevet 20. april 2004 Härligt att träffas kiri! Synd att vi inte bor i samma by, jag hade gärna velat träffas igen snart. Jag håller på att smygläser din dagbok på jobbet - i stället för att läsa jobb-saker jag gillar också byggen och heisekraner (hette det så på norska?), inte för att det betyder jobb för mig utan för att det är rofyllt att titta på. Byggen är levande saker som växer. Jag gillar att bygga (inte hus men andra saker)... Lista över saker man kan "bygga": IKEA-möbler! Tårtor och kakor Mat enligt kokböcker, när tid finnes... inte efter-jobbet-mat Program (att programmera är att bygga och skapa) Lego (längtar tills Malvin är gammal nog... kanske skaffa Mekano senare också?) Puzzel... lite segt men görbart vilken fin lista det blev... måste få in den i min dagbok också.... Furstina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå